Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä asia ei ole sinulle turn off kumppanissa, vaikka monille on?

Vierailija
24.11.2018 |

Mihin yleisiin turn offeihin et samaistu?
Minua ei haittaa, jos miehellä on kalju tai pitkät hiukset. Ihan sama mulle.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys ei haittaa minuakaan. Toinen olisi matkatyö tai harrastusmenot tai muut syyt, jotka veisivät paljon miehen aikaa, tarvitsen paljon omaa aikaa. Lapset eivät myöskään haittaisi, paitsi jos ovat niin pieniä, että ero on selvästi vielä kesken.

Vierailija
62/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisäksi vielä ei haittaa yhtään jos ei tykkää matkustella, ei halua lapsia tai on ns. koti-ihminen ilman harrastuksia, ei myöskään tarvitse olla intohimoinen missään harrastuksessa tai politiikassa ym.

Jatkoa n.60:lle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselliset piirteet miehessä. Mun mies saa olla pieni ja siro, pitkätukkainen, saa käyttää koruja ja vaikka meikata jos haluaa. Tykkään muutenkin androgyyneistä ihmisistä.

Ahaa. Entä jos miehellä on naisellisen pyöreä peppu ja leveä lantio, suhteessa hartioihin?

Vierailija
64/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttiys.

Vierailija
65/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut oikeastaan mitään ulkonäkövaatimuksia. Ei haittaa lyhyys, kaljuus, laihuus, lihavuus, hörökorvat, silmälasit yms jutut tippaakaan, jos henkisellä tasolla miehen kanssa synkkaa. Saa olla vaikka se kauhisteltu kranssikalju, en vaan ole kiinnostunut ulkonäköasioista. Tarpeetonta kai sanoa, etten juuri omaankaan ulkonäkööni jaksa panostaa. En meikkaa juuri koskaan enkä ole yhtään kiinnostunut muodista. Riittää että vaatteet ovat siistit, puhtaat ja käytännölliset.

Tätä en pysty ymmärtämään. Miten voi olla toisen kanssa ilman seksuaalista vetovoimaa?

Vierailija
66/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus on minulle aika yhdentekevä asia.

Ja tämä siksi, koska toisen menneisyyden taakkoja ja siitä seuraavia vaiheita meistä kukaan ei voi tietää ja tältä osin tuomita ketään.

Eräs upein tuntemani ihminen on vain peruskoulun käynyt, raskaasti koulukiusattu ihminen. Parannellut vuosikausia haaveitaan ja suunnittelee ammattia nyt myöhemmällä iällä.

Kunhan on paikkansa löytänyt elämässä ja jotain työtä joskus haaveilee tekevänsä, se riittää. Sydämen sivistystä ei mikään koulutus peittoa.

Vierailija
67/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipaino + karvaisuus ei haittaa miehissä :)

Vierailija
68/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*parannellut vuosikausia haavojaan

Vierailija
69/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miesten seksikkyys syntyy jotenkin siitä henkilökemiasta, ei niinkään ulkonäöstä. Minulla on ollut hyvin eri näköisiä miehiä ulkonäöllisesti.

Vierailija
70/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen koulutuksella ei ole mitään merkitystä, vaikka sitä nykyisin niin kovin korostetaan. Olin yhtä onnellinen pelkän peruskoulun käyneen avovaimoni kanssa kuin nykyisen maisterivaimon kanssa.

Miksi vaihdoit?

Hän alkoi etsimään itseään, meni sänkyyn kaverini kanssa ja tuli lopulta uskoon. Yksikin noista olisi riittänyt syyksi eroon. 

Kaverin kanssa sänkyyn menon ymmärrän, mutta miksi itsensä etsiminen tai uskoon tulo olisi syy eroon?

Vierailija
71/77 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen koulutuksella ei ole mitään merkitystä, vaikka sitä nykyisin niin kovin korostetaan. Olin yhtä onnellinen pelkän peruskoulun käyneen avovaimoni kanssa kuin nykyisen maisterivaimon kanssa.

Sama nainen kyseessä?

Ei tietenkään. Tosin entinen avovaimonikin sitten nelikymppisenä innostui opiskelemaan. Pointti oli, että käytännönjärki ja uteliaisuus kaikkea uutta kohtaan on tärkämpää kuin akateeminen sivistys.

En ole ikinä tajunnut, että miehelle voi olla turn-off naisen ammatti. Olen luullut, että jotkut kosmetogit ja myyjät saavat miehiä helposti.

Vierailija
72/77 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ja kallis auto. Sadantonnin auto mielestäni ihan peruskauraa. Vanhempanikin olivat aika hyvätuloisia ja pikkuvarakkaita joten olen lapsesta asti sellaisiin tottunut. 

Vierailija
73/77 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut oikeastaan mitään ulkonäkövaatimuksia. Ei haittaa lyhyys, kaljuus, laihuus, lihavuus, hörökorvat, silmälasit yms jutut tippaakaan, jos henkisellä tasolla miehen kanssa synkkaa. Saa olla vaikka se kauhisteltu kranssikalju, en vaan ole kiinnostunut ulkonäköasioista. Tarpeetonta kai sanoa, etten juuri omaankaan ulkonäkööni jaksa panostaa. En meikkaa juuri koskaan enkä ole yhtään kiinnostunut muodista. Riittää että vaatteet ovat siistit, puhtaat ja käytännölliset.

Tätä en pysty ymmärtämään. Miten voi olla toisen kanssa ilman seksuaalista vetovoimaa?

Kyllä minulle seksuaalinen vetovoima on tärkeää, mutta se ei omalla kohdallani ole ulkonäöstä riippuvainen asia.

Vierailija
74/77 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen rämemajava, palsta termein.

Vierailija
75/77 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset miehillä, parrakkaat miehet, tatuoinnit, pieni ylipaino sekä miehillä että naisilla. Oi kun tykkään 😍

N22

Vierailija
76/77 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus ei haittaa, paitsi jos on vuoteen omana (My 600 lbs life tyyliin), se on liikaa. Kaljuus ok.

Vierailija
77/77 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuthan ei voi sietää hoikkaa miestä. Mun mies on hoikka. Hoikempi kuin minä. Ja hänellä on pitkät hiukset. Pidemmät kuin minulla. Ja näen hänet oikeasti seksikkäämpänä kuin kenetkään muun. Ja onneksi hänkin pitää minusta samalla tavalla.:)