Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä asia ei ole sinulle turn off kumppanissa, vaikka monille on?

Vierailija
24.11.2018 |

Mihin yleisiin turn offeihin et samaistu?
Minua ei haittaa, jos miehellä on kalju tai pitkät hiukset. Ihan sama mulle.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen koulutuksella on itselleni väliä, mieluiten samalta. On jotain keskusteltavaa.

Tätähän ei mies saisi sanoa.

Vierailija
42/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni muna, parempi kun ei olisi ollenkaan

Selittäkää, en ymmärrä: parempi kun ei ollenkaan.

Sille 25 yläpeukkua?

Mitä hyvää siinä olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että turnoffit jotenkin häviävät kun ihmistä rakastaa. Esim. oma ex-mieheni alkoi kaljuuntua, mutta ei halunnut ajaa hiuksia pois. Seksin aikana tai halaillessa kainalohiki oli joskus pistävä. Lisäksi hän käytti alkoholia todella rutkasti jos sattui viihteelle lähtemään, lähes joka kerta ilta päättyi sammumiseen. Kaikki nuo olisivat turn offeja jos jotain tuntematonta miestä katselisin, mutta omassa rakkaassa ne olivat vain osa häntä... Rakkaus on sokea, joskus se on hyvä asia ja joskus huono.

Vierailija
44/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen koulutuksella ei ole mitään merkitystä, vaikka sitä nykyisin niin kovin korostetaan. Olin yhtä onnellinen pelkän peruskoulun käyneen avovaimoni kanssa kuin nykyisen maisterivaimon kanssa.

Sitä korostetaan, koska se on naisten mielestä tärkeää. Ei miesten.

Vierailija
45/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen koulutuksella on itselleni väliä, mieluiten samalta. On jotain keskusteltavaa.

Saa sanoa, mutta olet aika yksin tuon kantasi kanssa vaikka miehen koulutus lienee (akat.) naiselle yksi tärkeimmistä kriteereistä.

Vierailija
46/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa hieman naismainen persoona tai naispuoliset kaverit. En siis tosiaan tykkää mistään äijistä. Ei myöskään haittaa, vaikka miehen koti olisi vaatimaton. (Olen useampana vuotena seurannut Ensitreffit alttarilla -ketjua ja yllättynyt siitä, kuinka monia naisia näyttää häiritsevän erinäiset miehen kotiin liittyvät seikat.) 

Vierailija
47/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisuus ei haittaa vaikka olen itse ateisti. Riippuu toki siitä kuinka vahva rooli uskonnolla on elämässä mutta silti.

Vierailija
48/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa hieman naismainen persoona tai naispuoliset kaverit. En siis tosiaan tykkää mistään äijistä. Ei myöskään haittaa, vaikka miehen koti olisi vaatimaton. (Olen useampana vuotena seurannut Ensitreffit alttarilla -ketjua ja yllättynyt siitä, kuinka monia naisia näyttää häiritsevän erinäiset miehen kotiin liittyvät seikat.) 

Mielestäni esim. Heikin pikkukämppä ei ollut lainkaan turn off, päinvastoin järkevää että mies säästää rahaa matkusteluun sun muuhun.

Vierailija
49/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa sanoa, mutta olet aika yksin tuon kantasi kanssa vaikka miehen koulutus lienee (akat.) naiselle yksi tärkeimmistä kriteereistä.

NS paremmissa piireissä hyvinkin on väliä.

T. Eri

Vierailija
50/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero. Olen seurustellut oman ikäisten ja 10-15 vuotta vanhempien miesten kanssa.

Vierailija
51/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökinpoltto on plussaa, ei miinusta. 

52/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
53/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarikoulutus ja fyysinen työ miehellä. Mieluiten edm. kuin akateeminen koulutus.

Vierailija
54/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys täälläkin, vaikka en usko, että se loppujen lopuksi niin monelle on, näkeehän sen tässäkin ketjussa. Kari Ketonen on mielestäni todella hyvän näköinen, vaikka eikös hän ole 167. :P

Vierailija
55/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuminen, pitkät hiukset, karvaisuus, nörttimäisyys. Miehillä siis, itse olen nainen.

Vierailija
56/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolisessa kumppanissa ei haittaisi jos tykkäisi esim. pukeutua ns. naisten vaatteisiin siinä missä yleisesti maskuliinisiksi miellettäviin. Naisissa pidän androgyymiydestä ja muutenkaan ei haittaisi yhtään jos kumppani on trans/sukupuoleton.

Vierailija
57/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä mua hei haittaa vaikka olisi vähän mahaa ja lievää ylipainoa, tatuointeja, duunari, lievät mt-ongelmat, pienehkö penis, kaljuuntuminen jne. Tupakointi on vähän turn-off mutta senkin voin antaa anteeksi jos muuten ihana mies.

Luonne ratkaisee.

Vierailija
58/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuuluu Mc-jengiin. Ei ole haitannut.

Vierailija
59/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä ei haittaa kaljuus, pitkät hiukset, maltilliset tatuoinnit, reipas alkoholinkulutus, nörttiys, hurahtaminen pitkiinkin peliputkiin (konsolilla tai PC:llä), introverttiys, naispuoliset ystävät..

Onhan näitä, pikemminkin olisi plussaa jos löytyisi mies jolla olisi tuosta listasta ominaisuuksia :D

Vierailija
60/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut oikeastaan mitään ulkonäkövaatimuksia. Ei haittaa lyhyys, kaljuus, laihuus, lihavuus, hörökorvat, silmälasit yms jutut tippaakaan, jos henkisellä tasolla miehen kanssa synkkaa. Saa olla vaikka se kauhisteltu kranssikalju, en vaan ole kiinnostunut ulkonäköasioista. Tarpeetonta kai sanoa, etten juuri omaankaan ulkonäkööni jaksa panostaa. En meikkaa juuri koskaan enkä ole yhtään kiinnostunut muodista. Riittää että vaatteet ovat siistit, puhtaat ja käytännölliset.