Onko miehille vielä nykypäivänä tärkeää, että nainen viihtyy keittiössä?
Kuuluuko nykyään miesten toiveisiin vielä se, että nainen tykkäisi laittaa ruokaa ja leipoa. Suuri osa miehistä on loistavia ruoanlaittajia, mutta kyteekö siellä takana vielä haave siitä, että nainen viettäisi aikaa enemmän keittiössä kuin mies? Onko miehille ihan sama kuka sen ruoan arkena ja viikonloppuna laittaa, pitääkö mennä tasan naisen kanssa vai miten?
Erityisesti kiinnostaa miesten mielipiteet lapsiperheissa joissa ruoanlaittoa arjet ja viikonloput, mutta myös parisuhteessa olevat miehet, joilla ei lapsia? Silloin kuvio ehkä helpompi kun tehdään ruokaa vain viikonloppuisin?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minulla kuuluu toiveisiin.
Kyse ei ole mistään piian hakemisesta vaan siitä, että joskus on viehättävää jos nainen tekee ruokaa ja erityisesti jos leipoo. Ei sitä pakko ole aina naisen yksinään tehdä
Mä leivon pari kertaa vuodessa ja teen joskus ruokaa. En oo huomannut että oma mieheni osaisi sitä arvostaa tarpeeksi paljon. Ei koe tarpeeksi viehättävänä. Pitäisi varmaan tehdä useammin. Hyvä että joillekin riittää vähempikin.
Minä voin tehdä ruokaa ja osaankin, mutta en siitä niin välitä, joten kyllä, se on jokseenkin tärkeää. Nykyään teen joka päivä ruokaa lapsilleni, mutta en voi väittää että pitäisin siitä. Ennemmin vaikka pesen pyykkiä ja imuroin.
Minulle on ihan sama mitä nainen tekee, kunhan tekee eikä makaa kaikkea päiviä perse homeessa. Teen sitten loput, mitä ne ikinä ovatkin.
Minä arvostan ainostaan naista joka hoitaa kodin, on jalat maassa ja ymmärtää olevansa nainen eikä edes kuvittele itseään äijäksi ja olevansa älykkyyden esikuva.
Feministejä voi ainoastaan halveksia koko sydämmestä, mutta eiväthän nuo ole edes naisia ja siksi juuri ovatkin vastenmielisiä kaikessa luotaantyöntävyydessään.
Minusta ruuan laitto kuuluu molempien vastuulle! Semmonen normaali vasta vuoroisuus olisi hyve.
Toivon kyllä että nainen viihtyisi koskettelemassa kaulintani kun leivon hänen munkkejaan.
Ei tarvitse jos on tyytyväinen minun tekemiin simppeleihin ruokiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä arvostan ainostaan naista joka hoitaa kodin, on jalat maassa ja ymmärtää olevansa nainen eikä edes kuvittele itseään äijäksi ja olevansa älykkyyden esikuva.
Feministejä voi ainoastaan halveksia koko sydämmestä, mutta eiväthän nuo ole edes naisia ja siksi juuri ovatkin vastenmielisiä kaikessa luotaantyöntävyydessään.
Naisissa ja miehissä lienee yhtä paljon älykkäitä ja vähemmän älykkäitä kuten sinä.
Ei kai se mitään feminismiä ole että molemmat tekee kotitöitä parhaansa mukaan. Ja jos kotityöt tökkii jommalla kummalla niin sitten hoidetaan puoliksi. Ei se mitään feminismiä ole näinä aikoina kun naiset ja miehet ovat molemmat töissä ja molemmilla väsy työpäivän jälkeen. Normaalia rakkautta että se kotityö jaetaan puoliksi. Ihan miten kuka ikinä jakaakaan pakolliset kuviot. Ostamalla tai itse tekemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä sinua kiinnostaa? Etkö osaa kokata?
Olen keskinkertainen kokki, mieheni hyvä, mutta silti haluaa että tekisin ruokaa. En ymmärrä miksi. Siinä mielessä ymmärrän että kaupassakäynti ja ruoanlaitto vie illoista ja viikonlopuista aika paljon aikaa, mutta jos siitä nauttii niin miksei sitten tee sitä. Haluaa tehdä muutakin ja mun siivoaminen ja pyykinpesu ei riitä vastapalveluksi.
Kiinnostaa vaan että onko paljon tällaisia miehiä että tykkään ja osaan tehdä tosi hyvää ruokaa, mutta tehkööt vaimo välillä.
ap
Mulla on ollut vastaavanlainen mies. Vaikka piti ruoanlaitosta, ei sitäkään kuulemma aina halua tehdä ja kyllä minä sen ymmärrän, ei kokkikaan välttämättä kotona halua olla ruoasta aina päävastuussa. Voi niitä hommia välillä vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisissa ja miehissä lienee yhtä paljon älykkäitä ja vähemmän älykkäitä kuten sinä.
Ei kai se mitään feminismiä ole että molemmat tekee kotitöitä parhaansa mukaan. Ja jos kotityöt tökkii jommalla kummalla niin sitten hoidetaan puoliksi. Ei se mitään feminismiä ole näinä aikoina kun naiset ja miehet ovat molemmat töissä ja molemmilla väsy työpäivän jälkeen. Normaalia rakkautta että se kotityö jaetaan puoliksi. Ihan miten kuka ikinä jakaakaan pakolliset kuviot. Ostamalla tai itse tekemällä.
Nii-i, ja sillälailla.
Meillä on leipominen ehdottomasti kiellettyä, sillä mies lihoo herkästi.