Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder on kyllä näin naiselle ihan loistava keksintö!

Eräs Av-mamma
24.11.2018 |

Olen plus 40v ja saan kokoajan hirveästi viestejä minua paljon nuoremmilta selvästi alfa-miehiltä joissa kehutaan miten lumoavan kaunis, seksikäs jne olen. Oikeassa elämässä en juurikaan saa huomiota miehiltä, ehkä osin siksi kun en baareissa juokse. Mutta Tinderiin pari, ehkä vähän filtterillä kaunisteltua, kuvaa ja tunnet itsesi miss maailmaksi. En kyllä koskaan vastaa näihin kun haluan sen miehen kuitenkin ihan livenä tavata, mutta itsetunnon kohotukseen naiselle ihan mahtava keksintö.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin todeta että luonto on epäonnistunut miesten suhteen siinä suhteessa että olemme omien seksuaalisten himojen vankeja. Meidän hormonitoiminta on niin voimakasta että vaikka emme haluaisi olla saalistajia, me olemme kuitenkin. Meille kelpaa lähes kuka tahansa koska edes komealle miehelle ei ole helppoa saada seksiä sinkkuna. Sitten vasta kun nainen on saatu kiinnostumaan muilla tavoilla. Ja jos haluaa vain seksiä, on laitettava verkot vesille aika laajalla skaalalla. Ja toisekseen, seksi voi olla ihan yhtä hyvää vähemmän kauniin kuin kauniin kanssa. Jopa paljon parempaa. Siinä suhteessa Tinder ei kerro koko totuutta, mutta entä sitten. Tämä on vain elämää ja jos halut kahdella kohtaa niin sehän on vaan match :)

Just näin. Kaikkea ei tarvi ajatella järjellä!

Vierailija
22/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten saan tässä iloa siitä, että ne viestittelevät miehet ihan ihmeissään sitten jäävät jankkaamaan kun en vastaa...Ja nämä mätsini ovat siis niitä "paremman tason" miehiä; kropat treenattu viimeisen päälle ja komea naama, selvästi tottuneita saamaan naisia helposti kyseisen appin kautta. Sitten kummastelevat kun joku vanha mamma ei ilosta kirkuen vastaakkaan heti heidän viesteihinsä :D t. Ap

No en nyt jostain tinderissä majaansa pitävistä vtun mitättömyyksistä tiedä, mutta itse olen tosielämän aito alfa, ja nakkaan paskat kaikille naisille, juuri sen takia että olette kaikki pelkkiä pelimiesten mitättömien mulkkujen perässä kuolaavia vtun lutkia. Kaikki te.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin todeta että luonto on epäonnistunut miesten suhteen siinä suhteessa että olemme omien seksuaalisten himojen vankeja. Meidän hormonitoiminta on niin voimakasta että vaikka emme haluaisi olla saalistajia, me olemme kuitenkin. Meille kelpaa lähes kuka tahansa koska edes komealle miehelle ei ole helppoa saada seksiä sinkkuna. Sitten vasta kun nainen on saatu kiinnostumaan muilla tavoilla. Ja jos haluaa vain seksiä, on laitettava verkot vesille aika laajalla skaalalla. Ja toisekseen, seksi voi olla ihan yhtä hyvää vähemmän kauniin kuin kauniin kanssa. Jopa paljon parempaa. Siinä suhteessa Tinder ei kerro koko totuutta, mutta entä sitten. Tämä on vain elämää ja jos halut kahdella kohtaa niin sehän on vaan match :)

Jos mä pystyn vastustamaan lisääntymisen viettiäni, niin etköhän sinäkin voisi käyttää järkeä ja olla menemättä pelkän pippelssisi perässä. Eikö ihminen ole jo luonnon yläpuolella? 

Vierailija
24/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä pystyn vastustamaan lisääntymisen viettiäni, niin etköhän sinäkin voisi käyttää järkeä ja olla menemättä pelkän pippelssisi perässä. Eikö ihminen ole jo luonnon yläpuolella? 

Miksi minun pitäisi. Pitääkö minun taistella halujani vastaan? Jos toimin avoimesti ilman että kohtelen ketään väärin. Eikö kaikki ihmiset tyydytä erilaisia halujaan päivittäin? Tuossa vastauksessasi ei ollut järjen häivää.

Vierailija
25/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ajattelee et oot helppo. Sori. Olen itse 41 ja deittisivustoilka just nuoret miehet kinuu. Ne uskoo et tällaset tädit on niin epätoivosii et takuulla irtoaa.

Vierailija
26/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän tässä onkin niin hauskaa ja antaa naisille hyvän tilaisuuden vttuilla kun mies on kuin joku kiimainen vähä-älyinen apina. Näkee jossain tissit ja kaikki aivotoiminta pysähtyy. Haluaa p.llua niin se menee kaiken edelle. Semmoinen rationaalisesti ajatteleva ja järkevä sukupuoli jonka käsiin kannattaa antaa vastuu esim ydinaseista ja armeijoista...

Vierailija
27/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ajattelee et oot helppo. Sori. Olen itse 41 ja deittisivustoilka just nuoret miehet kinuu. Ne uskoo et tällaset tädit on niin epätoivosii et takuulla irtoaa.

Niin uskovat. Sehän minua huvittaa, kun ovat ihan kummissaan kun ei nuori muna kelpaa...tulee niitä "miksi et vastaa"-viestejä toinen toisensa jälkeen kun eivät voi hyväksyä :D t. ap

Vierailija
28/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät että ne miehet lähettelee niitä viestejä kymmenille ellei sadoille ihmisille toivossa että joku tärppää? Säälittäväää!!!!!!!!!!!

Sama kuin roskapostittajien kanssa, jos yksikin tuhannesta haksahtaa niin spämmäys kannattaa.

Vierailija
29/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollaisessa sovelluksessa se kiinnostus mene päittäin tasan. Ei kai siellä voi spämmätä viesteillään "kaikille". Eikö siinä ole vastavuoroisuutta?

Vierailija
30/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi. Pitääkö minun taistella halujani vastaan? Jos toimin avoimesti ilman että kohtelen ketään väärin. Eikö kaikki ihmiset tyydytä erilaisia halujaan päivittäin? Tuossa vastauksessasi ei ollut järjen häivää.

Itselläsi ei ollut järjen häivää, jos ensin valitat olevasi "seksuaalisen himon orja" ja nyt se onkin ihan ok. :D 

Vierailija
31/31 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v. nainen, normaalipainoinen, en kaunis. Sain 2 tykkäystä, molemmat tp-hakijamiehiltä. Toinen kysyi heti, että etsitkö aviomiestä, toinen uteli varallisuuttani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi