Onko se naisista seksikästä, jos miehen fyysisyydessä ilmenee merkkejä käydyistä taisteluista?
Esim. arvet, repaleiset korvalehdet, vääntynyt nenä, vahingoittunut silmä, sormi, varvas tai kokonainen raaja puuttuu jne.
Kommentit (42)
Ei. Mutta rypyt esimerkiksi ok, kertovat eletystä elämästä.
Ei, ne on merkki rähisevästä juntista, joka ei kykene itsehillintään.
Poislukien toki sotaveteraanit, kamppailulajien harrastajat ym, joille em. jäljet on ymmärrettäviä.
Mä pidän niistä arvista ja mahdollisesti murtuneesta nenästä. Koska ne kertoo ehkä jonkinlaisesta rohkeudesta ja kuluttaneesta elämästä. Itselle on tärkeää, että mies ainakin uskaltaa yrittää suojella mua jos olen vaarassa.
Kertoo typeryydestä olipa tullut miten tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on Khal Drogo.
Tämä
Naiset tykkäävät arpinaamoista.
https://www.uusisuomi.fi/viihde/41326-arpinaama-on-naisen-mieleen
Joo, kyllä joku pubiritva varmaan arvostaa noita nakkikioskitappelu-arpia.
Lainaus tutkimuksesta:
"Ne arvet, joita naiset pitivät viehättävinä, liittyivät nimenomaan jonkinlaiseen väkivaltaan. Erikseen ovat esimerkiksi sairauksista tai leikkauksista aiheutuneet arvet, jotka voivat luoda mielikuvan heikosta immuunijärjestelmästä ja siten vähentää miehen viehättävyyttä."
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän niistä arvista ja mahdollisesti murtuneesta nenästä. Koska ne kertoo ehkä jonkinlaisesta rohkeudesta ja kuluttaneesta elämästä. Itselle on tärkeää, että mies ainakin uskaltaa yrittää suojella mua jos olen vaarassa.
Mustakin arvet esim. rintakehässä runsaan karvoituksen seassa ovat seksikkäitä. Mutta jos kasvoissa on paljon arpia, siitä tulee mieleen, että tyyppi on haastamassa riitaa joka kadun kulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Lainaus tutkimuksesta:
"Ne arvet, joita naiset pitivät viehättävinä, liittyivät nimenomaan jonkinlaiseen väkivaltaan. Erikseen ovat esimerkiksi sairauksista tai leikkauksista aiheutuneet arvet, jotka voivat luoda mielikuvan heikosta immuunijärjestelmästä ja siten vähentää miehen viehättävyyttä."
En nyt mitään väkivaltaa tai sotaa ihannoi. Mutta ei arvet ihmistä pahenna, jos se muuten on mukava.
Arvet on arpia ja eivät ne (ainakaan kovin näkyvällä paikalla) ketään kyllä kaunistakaan...
Mulla on kasvoissa runsaasti akne arpia, ketä kiihottaa? Oonko nyt sittenki kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus tutkimuksesta:
En nyt mitään väkivaltaa tai sotaa ihannoi. Mutta ei arvet ihmistä pahenna, jos se muuten on mukava.
Suhtaudut arpiin siis neutraalisti? Tutkimuksen mukaan monet naiset kuitenkin suhtautuvat arpiin positiivisesti. Arvet kertovat naiselle, että mies ottaa riskejä ja on maskuliiinen.
Jos arvet ovat syntyneet muita puolustaessa niin ovat seksikkäitä. Jos itse riitaa haastamalla nakkikioskilla, sitten ei.
Riippuu vähän millasia ja miksi tulleet.. alotuksessa mainitut on jo liikaa. Ja arvet kyllä enemmänkin ällöttää..
Vierailija kirjoitti:
Arvet on arpia ja eivät ne (ainakaan kovin näkyvällä paikalla) ketään kyllä kaunistakaan...
Ei, mutta kertoo eletystä elämästä ja kokemuksista. Ulkoisesti arpinen ihminen voi olla sisäisesti kaunis.
Ajattelisin: "Ohhoh, mistähän tuo on tullut?" Ja sitten, jos saisin tietää, suhtautuminen riippuisi siitä. Tai riippuu vähän, missä yhteyksissä miehen tapaisin ja millaiselta hän vaikuttaisi, jos vaikuttaisi rikolliselta tms. öykkäriltä niin ei herättäisi kovin positiivisia tunteita.
Elukoisea, siis ihan oikeissa eläimissä on arpia. Normaalissa ihmisissä ei olen”taistelujälkiä”. Kertoo persoonallisuushäiriöstä.
Riippuu vähän, miten ne on menettänyt. Jos on vammautunut jonkun baaritappelun vuoksi niin sitten ei. Mutta esim. sotaveteraanit ovat taas eri juttu, koska ovat puolustaneet maataan ja kotiaan ja siksi vammautuneet.