Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se naisista seksikästä, jos miehen fyysisyydessä ilmenee merkkejä käydyistä taisteluista?

Vierailija
24.11.2018 |

Esim. arvet, repaleiset korvalehdet, vääntynyt nenä, vahingoittunut silmä, sormi, varvas tai kokonainen raaja puuttuu jne.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilla miehellä oon nähnyt viiltelystä arpia. Yhdellä oli ranteessa aina rannekello jolla piti piilossa arpia itsemurha-yrityksestä. Otti pois vaan mun läsnäollessa, sitä kautta vetävää että luotti niin paljon eikä häpeillyt vaikka asia oli tosi arka hänelle.

Onhan niistä puhuttavaa kun tutustutaan toisen arpiin ja kysellään mistä on tullut, useissa on paljon muistoja ja tarinaa takana joka on mielestäni mielenkiintoista.

Muuten en osaa niitä seksikkäänä nähdä, yleensä alkaa aina vaan surettamaan.

Vierailija
22/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on olkapää ammuttu paskaks, puukon jälki rinnassa, sirpale ja ruutitatuointi polvessa. Ei ne näy päältä. Kasvoissa nekkailian silmä ja pieni viilto arpi poskessa. Ne on elettyä elämää. Eikä niillä naista saa. Saunassa joskus joku kyselly, siksi en mielelläni mene puolituttujen kanssa saunaan. Arvet tai ei,miehen olemus ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivovamma voi olla tosi sexy. Just joku nakkikioski tappelusta aiheutunut aivovamma, aah niin sexyä. Siihen vielä lasisilmä ja pari puuttuvaa hammasta 👌

Vierailija
24/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen, että olen niin sisäisesti säröinen ihminen, etten hätkähdä ulkoisia arpia. Kertoo tosi paljon ihmisestä, mistä arvet ovat tulleet.

Vierailija
25/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivovamma voi olla tosi sexy. Just joku nakkikioski tappelusta aiheutunut aivovamma, aah niin sexyä. Siihen vielä lasisilmä ja pari puuttuvaa hammasta 👌

Huonoa tuuria. Onneks ihmisiä parsitaan aika hyvin kasaan nykyään.

Vierailija
26/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rööperin kolli kirjoitti:

Mulla on olkapää ammuttu paskaks, puukon jälki rinnassa, sirpale ja ruutitatuointi polvessa. Ei ne näy päältä. Kasvoissa nekkailian silmä ja pieni viilto arpi poskessa. Ne on elettyä elämää. Eikä niillä naista saa. Saunassa joskus joku kyselly, siksi en mielelläni mene puolituttujen kanssa saunaan. Arvet tai ei,miehen olemus ratkaisee.

Voihan olla viiltoarpia muutenkin. Tiedän muutamia naisia, jotka ovat nuorempana viillelleet itseään. Arpien takia on vaikea nyt aikuisiällä käydä yhteissaunassa tai uimahallissa.

Vierailija
27/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pisin arpi on 24 cm pitkä ja muijat aina kysyy mistä se on tullut saako sitä koskettaa!  :D

Vierailija
28/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla pisin arpi on 24 cm pitkä ja muijat aina kysyy mistä se on tullut saako sitä koskettaa!  :D

Mistä se on tullut?

Vierailija
29/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se on tullut?

Hiippaläppä korjattiin Kysissä. Rintalasta aukaistiin ja kaksi miestä kosketti minun sydämeen.

Vierailija
30/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kasvoissa runsaasti akne arpia, ketä kiihottaa? Oonko nyt sittenki kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla?

Et tietenkään. Vain väkivallasta saadut arvet kiihottavat, niinhän tutkimuksessa sanottiin. Sairauksista aiheutuneet arvet vähentävät miehen viehättävyyttä.

Vierailija
31/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus tutkimuksesta:

"Ne arvet, joita naiset pitivät viehättävinä, liittyivät nimenomaan jonkinlaiseen väkivaltaan. Erikseen ovat esimerkiksi sairauksista tai leikkauksista aiheutuneet arvet, jotka voivat luoda mielikuvan heikosta immuunijärjestelmästä ja siten vähentää miehen viehättävyyttä."

En nyt mitään väkivaltaa tai sotaa ihannoi. Mutta ei arvet ihmistä pahenna, jos se muuten on mukava.

Suhtaudut arpiin siis neutraalisti? Tutkimuksen mukaan monet naiset kuitenkin suhtautuvat arpiin positiivisesti. Arvet kertovat naiselle, että mies ottaa riskejä ja on maskuliiinen.

Riippuu tosiaan, mistä arvet ovat tulleet. Eihän arvet nyt esim. kasvoissa kovin kauniita ole. Mutta niitähän pystyy hoitamaan erillaisin keinoin, ainakin esim. aknearpia. Kosmetologeillakin on erinäisiä hoitoja.

Vierailija
32/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä jollain kauneudella on?

Vierailija
33/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä etenkin sellainen vankilassa ruvelle pantu perse miehellä kiihottaa.

Vierailija
34/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on täynnä jotain tissiposkien vikinää. Hohhoijaa.

Vierailija
35/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kasvoissa runsaasti akne arpia, ketä kiihottaa? Oonko nyt sittenki kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla?

Hei älä masennu! Aknearvet saa hiottua laserilla pois, kun menet kysymään lääkäriasemalta. Eikä maksa mahdottomia.

Vierailija
36/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon siitä, onko arvet vankilakundissa vaiko jonkun onnettomuuden uhrissa.

Vierailija
37/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaan pidän sellaista miestä tyhmänä. Viisas ei  loukkaannu.Tyhmät ottavat riskejä ja loukkaantuvat. Tyhmä ei ole hyvä kumppani eikä  tyhmyys ole mitenkään seksikästä vaan turn-off.

Vierailija
38/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaan pidän sellaista miestä tyhmänä. Viisas ei  loukkaannu.Tyhmät ottavat riskejä ja loukkaantuvat. Tyhmä ei ole hyvä kumppani eikä  tyhmyys ole mitenkään seksikästä vaan turn-off.

Sinähän erittäin kapeakatseinen olet. Mutta teitähän täällä piisaa. Sinulle miehen koulutustausta ja sen sellaiset ovat ilmeisesti merkki älykkyydestä ja kyvykkyydestä, vaikka oikeastihan niillä ei ole mitään kausaliteettia.

Voi teitä ohkaisia ihmisenkuvatuksia.

Vierailija
39/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sinusta se on tyhmyyttä, jos vaikka joutuisi auto-onnettomuuteen, jossa tulisi arpia? Tai leikkaukseen?

Retard

Vierailija
40/42 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä väliä jollain kauneudella on?

On sillä väliä, ainakin minulle. Jos haluaa vetäytyä yksinäisyyteen loppu elämäkseen, niin sitten ei ole mitään väliä, miltä näyttää.