missä ovat kaikki perinteiset naiset
Onko missään enää sellaisia naisia jotka eivät hae elämänsä pääsisältöä sosiaalisesta statuksesta ja varsinkaan kuluttamisesta? Onni löytyy jatkuvuudesta (= perhe), oman kodin ja lähiympäristön kehittämisestä sekä sosiaalisista suhteista ystäviin, sukulaisiin ja muihin lähiyhteisöihin.
Kommentit (69)
Nykyajan nuoret naiset ovat aivan toisenlaisia kuin 80- luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin, jos saisin siihen mahdollisuuden. Eli olisin kotiäiti ja mun mieheni on se, joka tuo rahan kotiin, antaa sen vaimolle, joka sitten päättää, mitä sillä hankitaan.
No ei se noin oo mennyt, että mies on luovuttanut rahan naiselle. Mies on hallinnut taloutta ja nainen on saanut vain tarvittaessa ostoksiin rahaa, jos mies on katsonut sen tarpeelliseksi. Näin ainakin tietämissäni tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sellainen, mutta olen jo naimisissa samat arvot omaavan miehen kanssa ja lapsikin löytyy. Jos eroaisin niin olisin av:n mukaan alinta pohjasakkaa: yh. En varmaan enää kelpaisi kenellekään?
Et varmaan kovin monelle, jos rehellisiä ollaan. Harvemmin mies jaksaa toisen kakaraa katsoa. Seksiseura tietenkin on eri juttu. Mutta joku komea parisuhteeseen, juu, kannattaa unohtaa se juttu.
Mä onnostuin kyllä tuossakin helposti, tosin oli nuori ja nätti yh. Perinteisen naisen vihille viejiä olisi riittänyt ensimmäisen aviomiehen tartuttua pulloon. Nykyinen puoliso on komea vielä nelikymppisenäkin, ja ennen kaikkea hyvin rakas. Siitähän se on kaikki kiinni, rakkaudesta, ja toisen arvostamisesta. 14 vuotta myöhemmin ollaan jäämässä kaksin, edelleen onnellisia.
Sanoppa muuta. Rakkaus. Itsekkin käänsin tulevaisuuden suunnitelmani päälaelleen parikymppisenä miehen takia. Menin naimisiin, muutin hevonkuusen taakse ja tein miehen kanssa kolme lasta. Taatusti tästä elämästä olisi helpommallakin voinut selvitä, mutta kun tuo mies on edelleen niin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut aloittajalle?
Mammat ei tykkää. Heidän mielestä jokaisen miehen pitäisi tykätä keski-ikäisestä naisesta jolla on ollut satoja seksipartnereita kun 15-28v vietettiin k ullikarusellissä. Naisen seksipartnereiden määrällä EI ole väliä. Näin se on.
Miksi sillä olisi muuta väliä kuin että tietää, että pitää seksistä ja osaa homman?
Kyllähän se kertoo sen ettei se parisuhde ole ollut kovin korkea prioriteetti sille muijalle, tai sen että miehet eivät ole kelpuuttanut sitä parisuhteeseen. Vasta sitten kun parasta ennen päiväys on menossa umpeen (28-30v) eikä se komean alfauroksen kiinnisaaminen helpolla pil lulla ole onnistunut otetaan se oman alhaisen tason mies joka maksaa viulut parista muksusta. Ei kai nyt kukaan tosissaan usko että tuossa suhteessa sitten enää olisi joku rakkaus kyseessä naisen puolesta, joten kannattaa vältellä tuollaisia. Ja nöyryyttäväähän se olisi olla naisen kanssa josta tietää että valitsisi toisen jos vain voisi.
Kannattaa vaan hankkia se alaikäinen neitsyt ulkomailta niin hommat toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin, jos saisin siihen mahdollisuuden. Eli olisin kotiäiti ja mun mieheni on se, joka tuo rahan kotiin, antaa sen vaimolle, joka sitten päättää, mitä sillä hankitaan.
No ei se noin oo mennyt, että mies on luovuttanut rahan naiselle. Mies on hallinnut taloutta ja nainen on saanut vain tarvittaessa ostoksiin rahaa, jos mies on katsonut sen tarpeelliseksi. Näin ainakin tietämissäni tapauksissa.
Haeppa se ulkolainen vaimo ja katso miten käy. Palkastasi voit tuurilla pienen viikkorahan saada, loput vaimosi käyttää perheen hyväksi haluamallaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sellainen, mutta olen jo naimisissa samat arvot omaavan miehen kanssa ja lapsikin löytyy. Jos eroaisin niin olisin av:n mukaan alinta pohjasakkaa: yh. En varmaan enää kelpaisi kenellekään?
Et varmaan kovin monelle, jos rehellisiä ollaan. Harvemmin mies jaksaa toisen kakaraa katsoa. Seksiseura tietenkin on eri juttu. Mutta joku komea parisuhteeseen, juu, kannattaa unohtaa se juttu.
Mä onnostuin kyllä tuossakin helposti, tosin oli nuori ja nätti yh. Perinteisen naisen vihille viejiä olisi riittänyt ensimmäisen aviomiehen tartuttua pulloon. Nykyinen puoliso on komea vielä nelikymppisenäkin, ja ennen kaikkea hyvin rakas. Siitähän se on kaikki kiinni, rakkaudesta, ja toisen arvostamisesta. 14 vuotta myöhemmin ollaan jäämässä kaksin, edelleen onnellisia.
Ok, mutta mulle et olisi kelvannut. Et myöskään niille kavereilleni joille löytyy paljon vientiä naisten keskuudessa. Mutta hyvä kun voitit lotossa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan nuoret naiset ovat aivan toisenlaisia kuin 80- luvulla.
Ennenwanhaan miehetkin olivat parempaa aviomiesmateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole perinteinen malli eikä kukaan nainen tuohon suostu. Taidat kuulua johonkin lahkoon? Perinteisesti mies on tuonut tilipussin vaimolle, joka on hoitanut raha-asiat. Mies on saanut pientä taskurahaa tupakan ostoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat ei tykkää. Heidän mielestä jokaisen miehen pitäisi tykätä keski-ikäisestä naisesta jolla on ollut satoja seksipartnereita kun 15-28v vietettiin k ullikarusellissä. Naisen seksipartnereiden määrällä EI ole väliä. Näin se on.
Miksi sillä olisi muuta väliä kuin että tietää, että pitää seksistä ja osaa homman?
Kyllähän se kertoo sen ettei se parisuhde ole ollut kovin korkea prioriteetti sille muijalle, tai sen että miehet eivät ole kelpuuttanut sitä parisuhteeseen. Vasta sitten kun parasta ennen päiväys on menossa umpeen (28-30v) eikä se komean alfauroksen kiinnisaaminen helpolla pil lulla ole onnistunut otetaan se oman alhaisen tason mies joka maksaa viulut parista muksusta. Ei kai nyt kukaan tosissaan usko että tuossa suhteessa sitten enää olisi joku rakkaus kyseessä naisen puolesta, joten kannattaa vältellä tuollaisia. Ja nöyryyttäväähän se olisi olla naisen kanssa josta tietää että valitsisi toisen jos vain voisi.
Taas tätä ulilogiikkaa, jonka suurin tavoite on rampauttaa luuserimiehet pysyvästi niin etteivät pysty tyydyttävää ja onnellista parisuhdetta saamaan vaikka se eteen tarjoiltaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille jotka vinkuvat että asun hevonkuusessa joka ei nykynaiselle sovi: nyt on kyllä kourassa sellaiset paperit että kelvollisesti palkatun työn saanti on varmaa vaikka valitsisi muutettavan paikan heittämällä tikkaa kartalle. Maakuntakaupunkiin muutto on ollut mielessä monesti.
Siis onko tämä nyt ap? Eli haluat perinteisiä arvoja kannattavan naisen joka ei välitä rahasta, mutta joka kiinnostuu ylimielisestä ja rahoillaan leuhkivasta öykkäristä? Taitaa olla kyllä aika pitkä odotus edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä ulilogiikkaa, jonka suurin tavoite on rampauttaa luuserimiehet pysyvästi niin etteivät pysty tyydyttävää ja onnellista parisuhdetta saamaan vaikka se eteen tarjoiltaisiin.
Hyvin ovat toimineet ne neuvot mulle. Eipä ollut mitään ongelmia saada parisuhde kun menin ulkomailta hankkimaan nuoren. Kolmekymppiset suomiämmät taas eivät olleet mitään muuta kun ongelmia, siis ne harvat joille edes kelpasin. Aika suuret harhakuvitelmat niillä oli omasta markkina-arvostaan, eipä voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mutta mulle et olisi kelvannut. Et myöskään niille kavereilleni joille löytyy paljon vientiä naisten keskuudessa. Mutta hyvä kun voitit lotossa.
Olen eri, mutta mikä ihme on tällaisenkin viestin tarkoitus? Millainen ihminen kokee tarpeelliseksi mainostaa muille että lälläslää sua en ainakaan olis huolinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille jotka vinkuvat että asun hevonkuusessa joka ei nykynaiselle sovi: nyt on kyllä kourassa sellaiset paperit että kelvollisesti palkatun työn saanti on varmaa vaikka valitsisi muutettavan paikan heittämällä tikkaa kartalle. Maakuntakaupunkiin muutto on ollut mielessä monesti.
Siis onko tämä nyt ap? Eli haluat perinteisiä arvoja kannattavan naisen joka ei välitä rahasta, mutta joka kiinnostuu ylimielisestä ja rahoillaan leuhkivasta öykkäristä? Taitaa olla kyllä aika pitkä odotus edessä.
Sitä lähinnä taisi tarkoittaa että ei hänenkään sinne korpeen ole pakko jäädä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haeppa se ulkolainen vaimo ja katso miten käy. Palkastasi voit tuurilla pienen viikkorahan saada, loput vaimosi käyttää perheen hyväksi haluamallaan tavalla.
On se kyllä sen arvoistakin. Saa panna nuorta ja kaunista joka yö. Vertaa sitten tuota siihen millaiseksi kuvittelet että elämä olisi tyypillisen suomalaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kuvailisit rahankäyttöäsi tuossa tilanteessa?
Maltillista ja taloudellista.
Terveellistä ruokaa perheelle, vaatteet järkevästi. Luksuksena naistenlehti ja suklaalevy kerran viikossa max, ei mitään koruja, korkokenkiä tai muotihepeniä?
Sinäkin hemmottelisit itseäsi vain TM-lehdellä ja max yhdellä oluella viikossa? Et ikinä ostelisi harrastevälineitä tai "luxusta" tyyliin: Metsästysaseet ja välineet, mönkijät, kalastusvälineet, pelikonsolit ja pelit, uudet vaatteet muualta kuin Halpahallista, moottoripyörät, lomamatkat, poikien illat, tatuoinnit...jne?
Koska muutenhan olisit vain itsekeskeinen ja huono elättäjä vaimollesi ja perheellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta mikä ihme on tällaisenkin viestin tarkoitus? Millainen ihminen kokee tarpeelliseksi mainostaa muille että lälläslää sua en ainakaan olis huolinut?
Millainen ihminen kokee sen tarpeelliseksi antaa valheellista toivoa yksinhuoltajille? Jäävät sitten vaan ikisinkuiksi kun ei sitä komeaa laatu-urosta löydykään parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Filippiineillä.
Mitenhän tämä pitäisi päätellä? Oletko itse aasiankävijä jolla on maahantuontimorsian ja suosittelet muillekin? Vai designlaukku-korkokenkä-nainen joka halveksuu miehiä jotka kaipaavat jotain toisenlaista?
Minä peukutin tätä, enkä ole kumpaakaan. Sen sijaan minulla useita filippiinej työkavereina ja ovat perhekeskeisiä, miehet myös.
Vierailija kirjoitti:
Sä et nyt tajua että voit vaikka syödä ne paperit, ei niillä naista saa jos asut jossain hevonahterissa. Se että olet ehkä joskus 5 sek miettinyt muuttoa jonnekin sivistyneempään paikkaan ei ole mikään sua suosiva argumentti. Eri juttu jos tosiaan muuttaisit pois sieltä perähikiältä. Toi on samaa sarjaa kuin " kaavoitetaan tänne 1500 työpaikkaa". Juu, senkun kaavoittavat, ei sinne tule työpaikkoja jos millään firmalla ei ole mitään intressiä sinne tiloja laittaa.Eli suomeksi: Sulla ei ole mitään tarjottavaa naiselle. Palaa asiaan kun olet muuttanut veks sieltä korvesta.Silloin sulla vasta on näyttöjä.Ilmeisesti ne hankkimasi paperit eivät ole valmentaneet sua näihin realiteetteihin lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittiko ap oikeasti tätä ”perinteisellä naisella”? Toivottavasti ei. Jotenkin tuntuu että pintaliitäjän ja miehen alaisena olemisen välissä on paljon tilaa.
Naisellakin on aivot ja on ihan normaalia että kukin haluaa käyttää niitä omalla tavallaan ja se ei ole mielestäni pintaliitoa. Jos ap haluat naisen joka ei halua päteä työuralla, niin sinun pitää suunnata katse vähän koulutettuihin. Kukaan ei halua kouluttautua hyvin ja päätyä kotiin pyykinpesuun ja siivoamiseen.
Ööö...tuota minulla korkea koulutus, ja silti olen ihan työkseni siivonnut ja pyykännyt. Tosin kotona ne ei enää sitten kiinnosta, kotona teen henkisempiä asioita.
Olen mallia "Justiina". https://i.pinimg.com/originals/17/21/be/1721be96793800f2804f2e065a36ff0…
Kiinnostuitko? XD