missä ovat kaikki perinteiset naiset
Onko missään enää sellaisia naisia jotka eivät hae elämänsä pääsisältöä sosiaalisesta statuksesta ja varsinkaan kuluttamisesta? Onni löytyy jatkuvuudesta (= perhe), oman kodin ja lähiympäristön kehittämisestä sekä sosiaalisista suhteista ystäviin, sukulaisiin ja muihin lähiyhteisöihin.
Kommentit (69)
Ap, ne ovat nykyisin noin 60+ ikäisiä. Miten voit olla noin tyhmä ettet sitä tajua?
Eivät nuoremmat naiset halua jäädä kotiin miehen armeliaisuuden varaan kotiorjiksi, niillä on sen verran itsesuojeluvaistoa (poislukien aivopestyt lahkolaiset)
Jos haluat naisen joka on hyvännäköinen ja mukava niin kyllä joudut ulkomailta hakemaan. Ainakin täällä pk-seudulla jo tavisnaisetkin ovat itseään täynnä ettei niitten kanssa ole mielekästä olla missään tekemisissä. Sitten ne kauniit. Ne kannattaa suosiolla unohtaa. Jos sitten menet jollekin kauniille juttelemaan niin se on kuin ampiaispesää soihaisi.
Jos haluat jonkun perinteisillä arvoilla niin keski-amerikan köyhistä maista pikku kylästä joku uskovainen. Älä huolehdi tuosta uskontopuolesta, ei ne yleensä niitä juttuja niin tosissaan ota että alkaisivat jotain outoja juttuja (kreationismi,homovastaisuus ym) sulle tuputtamaan. Useimmat ovat valitettavasti yksinhuoltajia jo nuoressa iässä, mutta ei ne mitään suominaisen ku llikarusellin tapaista harrasta. Suuri ikäero ei noissa maissa ole ongelma joten alaikäisetkin ovat käy (ja vähän pakkokin tuon yh-ongelman takia). Nuo maat ovat vaarallisia joten kannattaa olla varuillaan. Parempi pysyä hotelissa alkuillan jälkeen.
Jos haluat jonkun mukavan mutta vapaamielisen niin sitten etelä-amerikkaan. Paremman näköiset naiset kuin keski-amerikassa. Kolombia, brasilia, uruguay, argentiina, ecuador, paraguay, ok (tuo lista suunnilleen naiskauneus järjestyksessä). Perussa, Boliviassa ja Chilessä naiset eivät ole kovin edustavan näköisiä. Venezuelassa on kaikista kauneimmat (tosin tapana olla hu*oria) mutta sinne ei voi matkustaa nykytilanteen vuoksi. Myös Kolombiassa useimmat ovat hu*oria joten se kannattaa ehkä jättää väliin vaikka ihan kauniita ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä itse tapaat niitä pinnallisia designlaukkunaisia, ap? Oletko ulkoiselta olemukseltasi sellainen, että ne pinnalliset naiset kiinnostuvat sinusta? Annatko mahdollisuutta niille hijaisemmille, tavalliseen tapaan pukeutuville hissukoille. Itselläni on sellainen käsitys, että ainakin pk-seudulla ne sosiaaliset, suositut, nuoret "alfanaaraat" ovat melko pinnallisia lähes kaikki, ellei sitten joku ideologia (uskonto, poliittinen aate ym.) ole merkittävämmässä asemassa heidän elämässään.
Itsehän olen vain betanaaras ja muutenkin sinkku, niin enpä miehiä juurikaan missään edes kohtaa. Ei minua kiinnosta pinnalliset jutut juurikaan, tosin ympäristön painostuksesta pitää panostaa sellaiseen vähän. Aidosti kiinnostaisivat rakkaus ja perhe sekä ympäristöasiatkin elämäni ykkösasioina. Olen itse kohdannut vain hyvin pinnallisia ja materialistisia miehiä, jotka eivät halua isoa perhettä ja jotka ovat harrastaneet irtosuhteita jne. Mutta tyhjästä on kovin paha nyhjäistä.
Oksetti Helsingin meno niin että muutin heti kun pääsin opiskelemasta. Nyt kun on koulutus ja työtä niin pitäisi alkaa aikuisen elämää miettimään ja siihen kuuluu vaimo ja lapset. Rahaakin jää käteen kun perintötalossa asuu mutta ei täällä peräkylällä naisia näy. -ap
No, missä ap asuu. Kerro ainakin suunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä itse tapaat niitä pinnallisia designlaukkunaisia, ap? Oletko ulkoiselta olemukseltasi sellainen, että ne pinnalliset naiset kiinnostuvat sinusta? Annatko mahdollisuutta niille hijaisemmille, tavalliseen tapaan pukeutuville hissukoille. Itselläni on sellainen käsitys, että ainakin pk-seudulla ne sosiaaliset, suositut, nuoret "alfanaaraat" ovat melko pinnallisia lähes kaikki, ellei sitten joku ideologia (uskonto, poliittinen aate ym.) ole merkittävämmässä asemassa heidän elämässään.
Itsehän olen vain betanaaras ja muutenkin sinkku, niin enpä miehiä juurikaan missään edes kohtaa. Ei minua kiinnosta pinnalliset jutut juurikaan, tosin ympäristön painostuksesta pitää panostaa sellaiseen vähän. Aidosti kiinnostaisivat rakkaus ja perhe sekä ympäristöasiatkin elämäni ykkösasioina. Olen itse kohdannut vain hyvin pinnallisia ja materialistisia miehiä, jotka eivät halua isoa perhettä ja jotka ovat harrastaneet irtosuhteita jne. Mutta tyhjästä on kovin paha nyhjäistä.
Oksetti Helsingin meno niin että muutin heti kun pääsin opiskelemasta. Nyt kun on koulutus ja työtä niin pitäisi alkaa aikuisen elämää miettimään ja siihen kuuluu vaimo ja lapset. Rahaakin jää käteen kun perintötalossa asuu mutta ei täällä peräkylällä naisia näy. -ap
No sinne hevonjäärään kulttuurityhjiöön muuttaminen oli ihan oma valintasi joten turha täällä valittaa jos siellä ei naisia ole. Ei kukaan järkevä sinne jää. Urpo!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, missä ap asuu. Kerro ainakin suunta.
Pohjanmaalla. Se voi olla maakuntakaupunkiin muutto edessä jossain vaiheessa.
Miehillä on tämä että muutetaan jonnekin hevon kuuseen ja sitten kiukutellaan kuin pienet lapset kun maailman napa ei sijaitsekaan hevon kuusessa. Käsittämätöntä toimintaa.
Ap kaipaa kunnon seksiorjaa, joka hoitaa myös piian hommat. No can di.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut aloittajalle?
Mammat ei tykkää. Heidän mielestä jokaisen miehen pitäisi tykätä keski-ikäisestä naisesta jolla on ollut satoja seksipartnereita kun 15-28v vietettiin k ullikarusellissä. Naisen seksipartnereiden määrällä EI ole väliä. Näin se on.
Miksi sillä olisi muuta väliä kuin että tietää, että pitää seksistä ja osaa homman?
Ap ei tiedä kuluttamisesta yhtään mitään, ennenkuin on muksuja. Naiset ovat vaan realisteja. Ap taas kuutamolla. Nainen ei saisi vaatia ja kuluttaa mitään, mutta piikana ja runkkupatjana pitäisi toimia. IlmIseksi.
Kaikille jotka vinkuvat että asun hevonkuusessa joka ei nykynaiselle sovi: nyt on kyllä kourassa sellaiset paperit että kelvollisesti palkatun työn saanti on varmaa vaikka valitsisi muutettavan paikan heittämällä tikkaa kartalle. Maakuntakaupunkiin muutto on ollut mielessä monesti.
"Lähiympäristön kehittäminen" tarkoittaa kyllä yleensä kotiäideillä naapureiden kyttäämistä ja valitusten tekemistä oman asuinalueen milloin mistäkin epäkohdasta. Samoin se, että työn sijaan elämään tuo sisältöä sosiaaliset suhteet, tarkoittaa kovaa kiinnostusta muiden asioita kohtaan ja esimerkiksi juoruilua. Ketjussa on viitattu kaakkoisaasialaisiin naisiin "perinteisinä naisina", ja oman kokemukseni (minulla on aika kansainvälinen tuttavapiiri) mukaan heillä tosiaan on kova kiinnostus kyttäämiseen ja juoruiluun, ja koko ajan on käynnissä jokin draama ystävien tai suvun kesken.
Minä olen sellainen, mutta olen jo naimisissa samat arvot omaavan miehen kanssa ja lapsikin löytyy. Jos eroaisin niin olisin av:n mukaan alinta pohjasakkaa: yh. En varmaan enää kelpaisi kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
Ap, ne ovat nykyisin noin 60+ ikäisiä. Miten voit olla noin tyhmä ettet sitä tajua?
Eivät nuoremmat naiset halua jäädä kotiin miehen armeliaisuuden varaan kotiorjiksi, niillä on sen verran itsesuojeluvaistoa (poislukien aivopestyt lahkolaiset)
Pikemminkin 100+ v. 70 v äitini on lääkäri ja anoppi ekonomi. Kukaan muu kuin vaj#akki ei hanki koulutusta ja työtä ja suostu taloudellisesti jäämään miehen armoille.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei tiedä kuluttamisesta yhtään mitään, ennenkuin on muksuja. Naiset ovat vaan realisteja. Ap taas kuutamolla. Nainen ei saisi vaatia ja kuluttaa mitään, mutta piikana ja runkkupatjana pitäisi toimia. IlmIseksi.
Eipä se näillä nykynaisillakaan ole lastentarvikkeet päällimmäisenä mielessä kun sometilit täynnä vaatteiden, kenkien, laukkujen ja meikkien esittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sellainen, mutta olen jo naimisissa samat arvot omaavan miehen kanssa ja lapsikin löytyy. Jos eroaisin niin olisin av:n mukaan alinta pohjasakkaa: yh. En varmaan enää kelpaisi kenellekään?
Et varmaan kovin monelle, jos rehellisiä ollaan. Harvemmin mies jaksaa toisen kakaraa katsoa. Seksiseura tietenkin on eri juttu. Mutta joku komea parisuhteeseen, juu, kannattaa unohtaa se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Olen sellainen nainen, mutta olen sinkku ja kotona itkemässä yksinäisyyttäni. Ei ole aavistustakaan siitä, missä voisin tavata potentiaalisen elämänkumppanin. Ainakaan ovelle ei ole kukaan koputellut, enkä halua mennä mihinkään menopaikkoihin (en käytä alkoholia ja inhottaa muutenkin sellainen känniörvellyksen ja lihatiskimeiningin yhdistelmä) tai Tinderiin (pinnallista pelurointia).
Vaikuttaa erittäin toimivalta strategialta, hyvä sulle.
Minkä ajan perinteet kyseessä? Keski-aikaiset? 1800-luvun? Renessanssi? 1950-luvun? Itse käyn esim. töissä ja käytän housuja, onko liian nykyaikaista ja perinteitä rikkovaa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan kovin monelle, jos rehellisiä ollaan. Harvemmin mies jaksaa toisen kakaraa katsoa. Seksiseura tietenkin on eri juttu. Mutta joku komea parisuhteeseen, juu, kannattaa unohtaa se juttu.
Mä onnostuin kyllä tuossakin helposti, tosin oli nuori ja nätti yh. Perinteisen naisen vihille viejiä olisi riittänyt ensimmäisen aviomiehen tartuttua pulloon. Nykyinen puoliso on komea vielä nelikymppisenäkin, ja ennen kaikkea hyvin rakas. Siitähän se on kaikki kiinni, rakkaudesta, ja toisen arvostamisesta. 14 vuotta myöhemmin ollaan jäämässä kaksin, edelleen onnellisia.
Millainen on perinteinen nainen?