Parvisängyn painoraja 50 kg!! Mitä järkeä? Sängyn nimi Teini ja Sotka myy. Linkki Ei edes ollu tietoa kaupassa.
Eilen olin katsomassa parvisänkyjä Sotkassa. Siellä oli tuollainen Teini-parvisänky. Ei lukenut mitään painorajaa.
Katsoin sitä vielä tänään netissä ja netissä lukee, että painoraja 50 kg.
Kuka muka ostaa teinilleen noin heppoisen parven?
Vaarallinen ansahan tuo on. Joku vielä loukkaantuu.
Mitä mieltä olette?
https://www.sotka.fi/tuotteet/tuote/1541/22818/teini-parvisanky-80-x-20…
Kommentit (29)
Ei kukaan normaali ihminen paina enintään kuin 50 kiloa. Kauhea ajatella millaisia mätisäkkejä läskeineen valloo kadut täynnä. Itse olen 18v 168/45 normaali nainen.
Painorajalla estetään teinien parittelusessiot parvella. Olisitte kiitollisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan normaali ihminen paina enintään kuin 50 kiloa. Kauhea ajatella millaisia mätisäkkejä läskeineen valloo kadut täynnä. Itse olen 18v 168/45 normaali nainen.
Meinaat, että esimerkiksi 185-senttisen teinipojan pitäisi painaa alle 50 kg?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että esimerkiksi 185-senttisen teinipojan pitäisi painaa alle 50 kg?
Miksi ei? Normaalipaino.
No just löhöän täällä parvella, painoa on 83 kg ja hyvin kestää. Junnulle tämän ostin kun katselin hieman rakenteita myymälässä. Aion kuitenkin iskeä muutamalla ruuvilla tämän koolauksiin kiinni niin ei huoju. Maalaisjärkeä tähän touhuun.
Tässä meillä harvinaisen vajaaälynen pikkulapsi
Luotin aikoinaan tuon sängyn painorajaan, enkä ostanut sitä sen vuoksi. Päädyin Ikean Vitvaliin, joka on edullinen ja tukeva sänky. Lopulta myös tyylikäs, vaikka olisin puusta halunnut.
Sinne sänkyyn ei sitten edes voi mennä useampi pikkulapsi leikkimään (yhteispaino yli 50 kg), kun se voi romahtaa?
Tuleekohan samalta tehtaalta erilaatuisia parvia, kun tuo veken kalusteen parvi näyttää täysin identtiseltä ja heidän verkkokaupassa ei mainita mitään painorajasta.