paljon maksaa tullit 119€ ostoksesta suomeen?
Ei näkynyt Vs sivuilla? Olisin takkia tilaamassa.
Kommentit (8)
Oisko tää ihana, tulee siis tullit tuohon 119€ päälle, en tiedä kumpi väri olis ihanampi?https://ww.victoriassecret.com/gifts/shop-all-gifts-intl/faux-fur-coat?…
ap
Vierailija kirjoitti:
11,90€ löytyy taulukko sisäministeriön sivuilta.
Tuohon tulee vielä arvonlisävero päälle jos esim jenkeistä tilaa niinkuin ap on vissiin tilaamassa.
Ok, eli sitten liian kallis jos alv vielä päälle...eikö se ole jotain 22%hinnasta.
ap
Mistä näitä ap:n tapaisia tolloja oikein löytyy? Ihan olisi itse voinut Tullin sivuilta tiedon etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä ap:n tapaisia tolloja oikein löytyy? Ihan olisi itse voinut Tullin sivuilta tiedon etsiä.
Joka päivä näillä foorumeilla pölvästit kyselevät asioita, joihin löytäisi tuhottoman paljon nopeammin ja luotettavammin vastauksen itse, usein sekunneissa. Päähän sattuu, kun ajattelee miten hienoja ilmaisia palveluja tiedonhakuun nykyään on olemassa, kuinka paljon niiden kehittämiseen on mennyt älykkäiden ihmisten aikaa ja rikkaiden ihmisten rahaa, ja kuinka paljon on taulapäitä jotka kyselevät mieluummin nettifoorumeilta, jotka kuhisevat samanlaisia taulapäitä, trolleja, kakaroita ja mt-ongelmaisia.
11,90€ löytyy taulukko sisäministeriön sivuilta.