Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muut sinkut jaksaa ilman hellyyttä?

Vierailija
23.11.2018 |

Mulla ainakin on välillä ihan kamalan vaikeeta.
Tammikuusta asti olen ollut yksin, lukuunottamatta lyhyttä romanssia kesällä jossa oltiin kolmesti sänkypuuhissa.
Välillä tuntuu että hypin kohta seinille...
eräs mies osoitti joku aika sit kiinnostusta ja jutskattiin muutamia kertoja tuolla ulkona ja muutaman kerran halattiinkin ja luulin että hän haluaisi myös ainakin hetkellistä läheisyyttä. Mutta ei, en tiedä mistä johtui, kun kutsuin hänet käymään niin ei vastannutkaan mitään. Pettymys oli hirveä kun kuvittelin jo vaikka mitä ja kerkesin saada sen lämmön tunteen halatessamme.
Ois kai parempi kuolettaa kaikki läheisyyden ja kosketuksen kaipuu, mutta en tiedä miten se onnistuisi.
Välillä tunnen itseni oudoksi, eikö muilla ole tämmösiä tarpeita ja tunteita?
Joskus iltaisin lueskelen netistä ihmisten romanttisia/seksuaalisia kertomuksia mut pitää varmaan sekin lopettaa...
Miten te muut jakselette näiden asioiden kanssa?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain pakko jaksaa kun ei oikein muutakaan voi.

Vierailija
2/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo pian 5-kymppinen ja ollut monta vuotta jo ilman hellyyttä kun mies jätti. Ei ole tarjolla kunnon miehiä tässä ikäluokassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinderiin vain j.ännämiesten pyöritettäväksi.

Vierailija
4/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo pian 5-kymppinen ja ollut monta vuotta jo ilman hellyyttä kun mies jätti. Ei ole tarjolla kunnon miehiä tässä ikäluokassa.

oliko exäsi kunnon mies?

Vierailija
5/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tietää sen tosiasian, että parisuhteissa sitä hellyyttä on oikeasti tosi vähän! Tai ainakin omissa suhteissa sitä ei paljoa ollut. Ja monilla miehillä se haliminen ym. tarkoittaa monesti sitä, että housut pois ja hommiin 😩

Kyllähän sitä itsekin toisinaan hellyyttä kaipaa, mutta onneksi on sentään lapset <3

Vierailija
6/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamikas kroppa ja aktiivinen elämäntyyli tuo lohtua ja virkistää fantasiointia, kun tuntee itsensä rakastettavaksi, vaikka kohtaamisongelma on kova. 

Vierailija
7/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä puuttuu meiltä parisuhteellisiltakin.

Vaikka kuinka koittaa varovasti ja hellästi lähestyä niin vastaus on kavahdus ja ärähdys.

Noh, kutsunpa sitten kissan syliin kehräämään. Onneksi on edes sellainen.

Vierailija
8/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37 vuotta ja lähin ihmiskontaktini viimeisen reilun kuuden vuoden ajalta on kädestä päivää sanominen. Ja kyllähän se aika pahalta rehellisesti sanoen tuntuu...

Törmään usein tälläkin palstalla naisten kirjoituksiin, joissa hehkutetaan kuinka ihanaa on vain olla sinkkuna kun voi vain elää täyttä elämää itselleen. Monesti olen myös miettinyt eivätkö nämä naiset tunne minkäänlaista läheisyyden kaipuuta? Vai saadaanko se tyydytettyä ystävien tai satunnaisten suhteiden kautta?

Oman elämänlaatuni koen ainakin heikentyneen selvästi ja ajatus siitä, että edessä saattaa olla vielä useita vuosikymmeniä yksinoloa, tuntuu välillä aika musertavalta :/ Eikä tässä enää mistään seksistä edes haaveilla vaan lähinnä siitä, että joku esimerkiksi halaisi aidosti pitkään ja syvään.

Vierailija
9/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikkoja ootte.

Vierailija
10/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25v ja olen yhden kerran halannut tyttöä joskus teini-iässä. Kaipaanko sellaista kokemusta? Pakko myöntää, että kaipaan. Aika hauskaa miten niin pienen ja yksinkertaisen asian saavuttaminen on suorastaan mahdottomuus.

Vierailija
11/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pidempään on ilman niin sitä helpompaa se on

Vierailija
12/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin 26-vuotiaaksi asti ilman minkäänlaista kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Seksuaalisin asia mitä olin miehen kanssa tehnyt oli se kun halasin ystäväni poikaystävää. 26-vuotiaana lopulta pääsin eroon neitsyydestäni, sain ensisuudelman, halailin, kävelin käsi kädessä ja nukuin miehen kainalossa. Nyt vasta kun tietää mitä tuo kaikki on, nyt vasta sitä osaa kaivata. Enpä olisi tehnyt mitään noista niin en osaisi niitä kaivatakkaan. Niin ja tosiaan olen nyt 30 v. En ole koskaan seurustellut enkä usko että tulen seurustelemaankaan. Kertapanot ei oo mun juttu. Kaikkeen tottuu.

Vierailija
13/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei meillä parisuhteessakaan olevilla aina sitä hellyyttä ja läheisyyttä ole. Oikeastaan tämä on vielä pahempaa kuin se että olisi oikeasti yksin. Jos edes yritän ojentaa miehelleni käden, hän KÄTTELEE minua! Tai jos yritän hivuttautua lähelle, hän vaan istuu paikallaan kuin olis jääpuikko peräaukossa. Silti haluaa väkisin pysyä yhdessä.

Vierailija
14/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 jatkaa: Olemme vasta kolmekymppisiä. :(

Vierailija
15/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen suhteessa missä ei ole läheisyyttä. Kaipa sitä vaan haaveilee ja uneksii. Kaikkeen tottuu  Sulla sentään mahdollisuus saada joku, mulla ei.

Vierailija
16/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyden kaipuuta kyllä on, mutta sen kestää sinkkuna paljon paremmin kuin parisuhteessa, jossa hellyyttä ei ole.

Halailen tyynyä :-) lisäksi käyn mieshierojalla, eihän se nyt sama ole, mutta kosketusta sekin. Ihan asiallinen hieroja siis kyseessä, eikä mikään seksijuttu.

Vierailija
17/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut sinkku jo päälle puoltoista vuotta, mutta satunnaiset tapailut ja pitkäaikainen seksisuhde on auttaneet tuohon hellyydenkaipuuseen.

Vierailija
18/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei meillä parisuhteessakaan olevilla aina sitä hellyyttä ja läheisyyttä ole. Oikeastaan tämä on vielä pahempaa kuin se että olisi oikeasti yksin. Jos edes yritän ojentaa miehelleni käden, hän KÄTTELEE minua! Tai jos yritän hivuttautua lähelle, hän vaan istuu paikallaan kuin olis jääpuikko peräaukossa. Silti haluaa väkisin pysyä yhdessä.

Tämäpä tämä. Kun on parisuhteessa niin on aika epäsopivaa lähteä edes yrittämään, josko sitä läheisyyttä saisi jostakin muualta. Eli jos haluaa olla kunnollinen, on mahdollisuudet läheisyyteen 0%.

Sinkuilla on siihen edes jonkinlainen mahdollisuus.

Vierailija
19/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva ois kiva

Vierailija
20/87 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti kun läheisyys kuuluu parisuhteeseen ja sitä ei ole jos on sinkku. Ankaraa itsensä hiplausta niin pysyy järki päässä eikä lähde kenen tahansa matkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän