Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniiden ihmisten pintaliitojengi

Vierailija
23.11.2018 |

Helsingiss, ja varmaan muuallakin Suomessa, pyörii sellainen kauniiden ihmisten pintaliitojengi. Monet heistä (miehet ja naiset) ovat osallistuneet erilaisiin missi/misterkisoihin ja elämäntapaan kuuluu pyöriä ns. seurapiireissä. Monnet näistä julkisuustyrkkyjä. Käyvät kaiken maailman avajaisissa ja tasokkailla klubeilla.

Yksi asia mikä ihmetyttää, että minä tavallinen pulliainen, joka teen duunarityötä, pukeudun verkkareihin ja kumppareihin ja rasvaan naamani perusvoiteella, jostain syystä olen koko elämäni vetänyt puoleeni tätä pintaliitojengiä.

Eli näistä pintaliitäjistä homot ja naiset aina haluavat kaveerata kanssani. Pintaliitomiehet taas aina ihastuvat minuun. Olen sosiaalinen, joten tapaan paljon ihmisiä vapaa-ajalla ja työssäni ja aina nämä kauniit pintaliitäjäihmiset tarrautuvat minuun ja luulevat jostain syystä minun olevan samaa porukkaa kanssaan.

Pointti on siinä, etten todellakaan ole. Olen duunari, nörtti, älykkö, enkä juurikaan puunaa ulkonäköäni. En myöskään käy ollenkaan viihteellä viikonloppuisin.

Olen jo vuosia miettinyt tätä, että miksi ihmeessä nää tyypit luulevat mun kuuluvan samaan porukkaan kanssaan?

En osaa muuta keksiä kuin ulkonäkö. Olen kasvoiltani luonnonkaunis ja kropaltani hoikka. Vaikken kauheesti laittaudu enkä pue itseäni nätisti, niin ehkä nuo pintaliitäjät ajattelevat mun olevan speciaali ihan pelkän ulkonäköni vuoksi.

Ja juu, tähän sataa varmaan miinuksia nyt kun kehuin ulkonäköäni, mutta haluaisin miinusten lisäksi myös ihan oikeaa ja rehellistä analyysia, miksi tämä ilmiö on olemassa. Itse ihan oikeasti ihmettelen tätä!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä wt aina toisen wt:n tunnistaa.

2/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingiss, ja varmaan muuallakin Suomessa, pyörii sellainen kauniiden ihmisten pintaliitojengi. Monet heistä (miehet ja naiset) ovat osallistuneet erilaisiin missi/misterkisoihin ja elämäntapaan kuuluu pyöriä ns. seurapiireissä. Monnet näistä julkisuustyrkkyjä. Käyvät kaiken maailman avajaisissa ja tasokkailla klubeilla.

Yksi asia mikä ihmetyttää, että minä tavallinen pulliainen, joka teen duunarityötä, pukeudun verkkareihin ja kumppareihin ja rasvaan naamani perusvoiteella, jostain syystä olen koko elämäni vetänyt puoleeni tätä pintaliitojengiä.

Eli näistä pintaliitäjistä homot ja naiset aina haluavat kaveerata kanssani. Pintaliitomiehet taas aina ihastuvat minuun. Olen sosiaalinen, joten tapaan paljon ihmisiä vapaa-ajalla ja työssäni ja aina nämä kauniit pintaliitäjäihmiset tarrautuvat minuun ja luulevat jostain syystä minun olevan samaa porukkaa kanssaan.

Pointti on siinä, etten todellakaan ole. Olen duunari, nörtti, älykkö, enkä juurikaan puunaa ulkonäköäni. En myöskään käy ollenkaan viihteellä viikonloppuisin.

Olen jo vuosia miettinyt tätä, että miksi ihmeessä nää tyypit luulevat mun kuuluvan samaan porukkaan kanssaan?

En osaa muuta keksiä kuin ulkonäkö. Olen kasvoiltani luonnonkaunis ja kropaltani hoikka. Vaikken kauheesti laittaudu enkä pue itseäni nätisti, niin ehkä nuo pintaliitäjät ajattelevat mun olevan speciaali ihan pelkän ulkonäköni vuoksi.

Ja juu, tähän sataa varmaan miinuksia nyt kun kehuin ulkonäköäni, mutta haluaisin miinusten lisäksi myös ihan oikeaa ja rehellistä analyysia, miksi tämä ilmiö on olemassa. Itse ihan oikeasti ihmettelen tätä!

No eikö tuo ole ihan riittävä selitys, kun puhutaan pinnallisista, ulkonäkökeskeisistä ihmisistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö tuo ole ihan riittävä selitys, kun puhutaan pinnallisista, ulkonäkökeskeisistä ihmisistä?

Kiitos kun sain vahvistuksen tuumailulleni. Sehän se varmaan on. Jotenkin huvittavaa. Toisaalta karmivaa.

PS. Miinusten sataminen ei yhtään yllättänyt. Onhan av-palsta ja niin päin pois. :D

-ap

Vierailija
4/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan oikeassa.

Minua hyvännäköiset ihmiset välttelevät, mutta toisaalta minäkin heitä. Olemme kuin eri maailmoista jo pelkästään siksi miltä näytämme. Olen normipainoinen, mutta kasvoista aika ruma eikä kropan malli ja rakennekaan vastaa ns. standardia.

Vierailija
5/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan oikeassa.

Minua hyvännäköiset ihmiset välttelevät, mutta toisaalta minäkin heitä. Olemme kuin eri maailmoista jo pelkästään siksi miltä näytämme. Olen normipainoinen, mutta kasvoista aika ruma eikä kropan malli ja rakennekaan vastaa ns. standardia.

Vierailija
6/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä näet etteivät kauniit ole pintaliitojengiä.

He viis veisaavat vaatteistasi.

Vierailija
7/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaaaaaaa....

Vierailija
8/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet niin mahdottoman luonnonkaunis niin sua varmaan palvotaan siinä jengissä? Jätkät lankeaa sun eteen polvilleen.

Vierailija
9/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet niin mahdottoman luonnonkaunis niin sua varmaan palvotaan siinä jengissä? Jätkät lankeaa sun eteen polvilleen.

Juuh. Näinhän se menee. uumoilinkin tämän tyylisiä kommentteja. Mukavat päivänjatkot vaan sinullekin. <3

t. ap

Vierailija
10/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikan naisen elämä on helppoa Suomessa.

Vierailija
11/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tiedoksi, että suurin osa näistä pintaliitäjistä on pers'aukisia ja ulosottoviraston vanhoja asiakkaita. Vaikka niiden naama loistaa Seiska-lehden lööpeissä, se ei tarkoita, että he olisivat varakkaita ja ansioituneita kansalaisia. Monelta puuttuu ammattitaito kokonaan. Ne elävät velaksi ja toisten siivellä. Kurja kohtalo! Mikä tuollaisessa elämässä lopultakin on päämäärä ja tulevaisuus?

Vierailija
12/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sen on olla ulkonäkö, koska ulosanti on tylsää ja vaikutat yksinkertaiselta

Vierailija
13/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskavuoren emäntä kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksi, että suurin osa näistä pintaliitäjistä on pers'aukisia ja ulosottoviraston vanhoja asiakkaita. Vaikka niiden naama loistaa Seiska-lehden lööpeissä, se ei tarkoita, että he olisivat varakkaita ja ansioituneita kansalaisia. Monelta puuttuu ammattitaito kokonaan. Ne elävät velaksi ja toisten siivellä. Kurja kohtalo! Mikä tuollaisessa elämässä lopultakin on päämäärä ja tulevaisuus?

Kyllä, olen täysin tietoinen tästä asiasta tuntiessani näitä ihmisiä. Itse en koe kuuluvani samaan porukkaan. Siksi kirjoitinkin aloitukseni ja ihmettelen miksi nämä ihmiset niin kaveeraavat kanssani ja luulevat mun olevan samaa porukkaa. Pidän sitä itse melkeimpä loukkauksena.

-ap

Vierailija
14/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus oli täällä ennenkin.

Nörttinä mietin itse, missä oikein liikut, kun edes tapaat noita pintaliitotyyppejä. Itse en sellaisiin ole peruskoulun jälkeen törmännyt.

Vierailija
15/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestätkö rumia kakaroita? Aiotko vaihtaa ne toisiin jos ne ei miellytä? Miten toisten ihmisten pitäisi suhtautua suhun? Ektä jos ne ei edes vilkaise sua? Alatko haukkua sittten?

Vierailija
16/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus oli täällä ennenkin.

Nörttinä mietin itse, missä oikein liikut, kun edes tapaat noita pintaliitotyyppejä. Itse en sellaisiin ole peruskoulun jälkeen törmännyt.

En tullut edes ajatelleeksi. Taidan olla tyhmä, mutta totta... en tapaa minäkään pintaliitäjiä. Minäkin olen nörtti, älykkö, vaatimattomasti pukeutuva jne. Tosin en ole kaunis, vaan ruma, keski-ikäinen käppänä.

Nuorempana kävi pari kertaa niin, että tällainen pintaliitäjä, jonka olin tavannut harrastuksessani partiossa, alkoi tilittää minulle murheitaan. Kuuntelin kyllä. Olen kiltti ihminen ja minulla on taipumusta jopa liialliseen empatiaan. Saatuaan murheensa purettua tuo pintaliitäjä useimmiten sanoin jonkin täysin mitättömän, ajattelemattoman aforismin tai lentävän lauseen ja katosi jälleen liitämään. Heräsi ajatus, että mahtoivatko nuo murheet edes olla tosia, vai oliko liitäjä vain keksinyt jonkin jutun, kun jokin orastava tyhjyyden tunne sittenkin hyvin vienosti muistutti kauneuden katoavaisuudesta ja liitämisen tilapäisyydestä.

Kelpasin, kun piti saada minulta apua, mutta hauskanpitoon minua ei pyydetty. No, tavallaan hyvä, en minä osannut enkä pystynyt pintaliitämään: olen liian ruma ja vaivun liian helpolla mietteisiini. En minä osaa pitää Pepsodent-hymyä naamallani ja huutaa, kuinka huikeaa taas on - tai mitä sanaa "huikean" tilalla 20 - 30 vuotta sitten käytettiinkään. Kenties "makeeta leijumista".

Vierailija
17/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kateellisia ja katkeria kommentteja lukiessani mietin, että ehkä mun täytyis oikeesti hyödyntää tilannettani jotenkin. En koskaan ole kyennnyt siihen eikä ole ollut kiinnostusta. Ehkä saisin helpomman elämän. Tai jotain.

Löytäisinkö onnen jos liittyisin seurapiireihin? Ehkä. Ehkä en.

-ap.

Vierailija
18/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkoisesti "kauniiksi ihmiseksi" luonnehdittu.

Monissa lasten-ja nuorten koti papereissa lukee vuosien ajanjakson ajalta aikuisten lastensuojelutyöntekijöiden ja opettajien kirjoittamina havaintoina "Martti saa paljon huomiota tytöiltä ulkonäöllään." joten ei ole oma keksintöni. Ei tee minusta narsistia tms.

En ole pintaliitäjä vaikka moni mua sellaiseksi luulee/on luullut koska olen kasvoiltani tämän näköinen.

Sempä takia mua on moni kiusannut ja rankasti ei-pintaliitäjien toimesta.

Nykyisin en jaksa juuri välittää miten pukeudun ja/tai kammata hiuksia siistiksi tms yms.

Helpottanut huomattavasti elämistä tässä "pintaliidottomuuden yhteiskunnassa".

Vierailija
19/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Onko ulkonäkösi jotenkin laitetun/muovisen näköinen? Siis luonnostaan? Esim oudon isot huulet/rinnat että luullaan täytetyiksi? Onko ripsienpidennykset? Oletko huomionhakuinen/äänekäs/käytät paljon alkoholia?

Vierailija
20/37 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän aloituksen pointti oikein oli? Trolli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän