Asperger ja pikkujoulut
Olen huomannut että muiden pitäessä hauskaa ja nauraessa nokkelille sutkautuksille ja tilannekomiikalle, tai itselleen, työpaikan asperger on naama peruslukemilla. Ei vitsaile itse mistään.
Millaiset pikkujoulut saisivat työpaikan Aspergerin nauramaan ja viihtymään seurassamme?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainenkohan olisi aspergerien pikkujoulut..
Pitääkin toteuttaa tuo teema joskus.Kaikilla vastamelukuulokkeet päässä, paidat päällä saumat ulkopuolella, kukaan ei katso ketään silmiin vaan hyräilee tai viheltelee itsekseen. Tarjolla ruokaa jossa kaikki aineet eroteltuina, ei mitään kastikkeita eikä pateita vaan ruislepää, voita ja perunaa. Kaikille oma pöytä ainakin, ellei koko huonetta ole mahdollista järjestää, jossa voi maalata pienoismalleja ja roikkua terapiakeinussa niin ettei kukaan näe.
Tää oli hauska
ASP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin toteuttaa tuo teema joskus.Kaikilla vastamelukuulokkeet päässä, paidat päällä saumat ulkopuolella, kukaan ei katso ketään silmiin vaan hyräilee tai viheltelee itsekseen. Tarjolla ruokaa jossa kaikki aineet eroteltuina, ei mitään kastikkeita eikä pateita vaan ruislepää, voita ja perunaa. Kaikille oma pöytä ainakin, ellei koko huonetta ole mahdollista järjestää, jossa voi maalata pienoismalleja ja roikkua terapiakeinussa niin ettei kukaan näe.
En ole asp, mutta sinun kaltaisten ilkkujien kanssa en ainakaan haluaisi olla missään tekemisissä.
Ei voi olla totta! Av palstalla puolustetaan aspergereja!
Tai sitten he vaan puolustavat itse itseään.
Vierailija kirjoitti:
Pieraise
pieruhuumori on ainakin yleisintä huumoria ja kaikkien ymmärtämää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni aika törkeää tehdä pilkkaa ihmisen ominaisuudesta, jolle hän ei voi mitään.
Kuka sanoi että tämä on pilkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole asp, mutta sinun kaltaisten ilkkujien kanssa en ainakaan haluaisi olla missään tekemisissä.
Ei voi olla totta! Av palstalla puolustetaan aspergereja!
Tai sitten he vaan puolustavat itse itseään.
Kyllä Marko kohta tulee kiusaamaan. Odottakaahan vain - ilta on nuori.
Pikkujoulut ovat järkestelmällisesti saatanasta. Ryyppäämistä, komeropanoja ja oksentamista. Jätän tänä(ki) vuonna väliin.
As-nainen
Minä jättäisin suosiolla osallistumatta, kuten olen aina tehnytkin kaikissa harrastusporukoiden ja muiden pikkujouluissa. Olen alaikäinen, mutta samanlaista metelöintiä ja ulinaa se on siitä huolimatta ja tässä iässä myös alkoholi alkaa olla mukana kuvioissa. Olen 16.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja illan idiootin palkinto on jaettu. Onnea ansaitusta voitosta :)
Tässä oli oikein malliesimerkki niistä jutuista joille en kykene nauramaan. Miksi? Mielestäni tuo oli ainoastaan ilkeää, ei hauskaa. Onneksi maailmasta löytyy myös älykkäitä ihmisiä jotka saavat jopa minut nauramaan :D
-Autisti-
Rubikinkuutio aspergerille tai tai joku älyjuttu. Ei aspergereista ole sosiaalisiin tilanteisiin. Voi yleistää.
Persupilly kirjoitti:
Rubikinkuutio aspergerille tai tai joku älyjuttu. Ei aspergereista ole sosiaalisiin tilanteisiin. Voi yleistää.
Ja länsirannikon vanha kurpahtanut koulukiusaajakin kaivautunut kolostaan. Helpottaako alkoholistin kankkusta kiusaaminen?
Assi hörähtelee omille sutkautuksilleen. Tunnen yhden, joka keksii tilanteeseen tai aiheeseen sopivia ajatuskulkuja, ja hekottelee niitä kertoessaan.
Nentit kuuntelevat kyllä, mutta eivät näe naurun aihetta. Pian juttu siirtyy muihin aiheisiin. Mikäs tuossa, assi sai oman hetkensä ja on tyytyväinen.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.