MÄ OLEN NIIN HUONO ÄITI!!!!!!!!!!
EN KESTÄ YHTÄÄN KUN LAPSI HUUTAA, PINNA PALAA HETI!! KOHTA KÄYN SEN PÄÄLLE!!! KUN VAUNUIHIN ETTEN HERMOSTU NIIN TOINEN HUUTAA NIIN ET LIMAANSA MEINAA TUKEHTUA!!!!!!MÄ EN JAKSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (11)
etten hermostu, mut aina vaan pinna katkeaa.. kohta teen lapselle viel jotain..
itse rähjäsin ja räjähdin pienestä, olin ärtynyt koko ajan. Lopuksi hoksasin käydä lääkärissä ja sain masennuslääkityksen, se autto, sain voimaa jaksaa lasten kanssa ja hoitaa kotia. Kannattaa käydä ennen ku tilanne kärjistyy tosi pahaksi.
musta tähän täytyy löytää parempi ratkaisu t.1.
in jaksamisesta. Omaa aikaa, liikuntaa, unta, ystävien seuraa, seksiä jne. Sitten taas jaksaa!
Mulla on kanssa pinna kireällä, jos olen pitkän aikaa lasten kanssa 24h ilman mitään omaa rauhaa. Heti auttaa, kun otan hiukan omaa aikaa ja joku muu on hetken lasten kanssa. Muutama tuntikin riittää.
Sun täytyy hommata elämään muutakin sisältöä kuin lapsenhoito. Auttaa varmasti tuohon kireyteen.
Monet ihmiset ne ovat saattaneet taas kiinni normaalin elämän syrjään. Onko sitten lapselle huutaminen, läpsiminen tai ravistelu parempi ratkaisu? Nykyisistä masennuslääkkeistä ei sitä paitsi tule edes haittavaikutuksia.
masennuslääkkeitä, mutta ei se ole mikään ratkaisu asiaan. Täytyyhän ihmisen oppia hillitsemään itsensä ilman lääkkeitäkin! T.3
Kyllähän tarvii osata hallita elämäänsä ilman lääkkeitäkin. En tunne itseäni masentuneeksi..väsyneeksi kylläkin.
mielestäni kyse ei ole suoranaisesti itsensä hillitsemisestä. Tai voi ollakin, jos henkilö on luonteeltaan kovin temperamenttinen, mutta mieleltään muuten ok.
Mutta masennus usein ilmenee juuri erilaisina oireina. Väsymys, aggressiivisuus, kyvyttömyys hallita mielentilojaan jne. Jos taustalla olevaa masennusta tai mahdollisia muita mielenterveysoireita ei hoideta, vaatimus itsensä hillitsemisestä on mahdoton. Sama, jos vaadittaisiin keuhkokuumeessa olevaa ihmistä olemaan yskimättä. Puhun siis periaatteellisella tasolla, en suoranaisesta ap:stä.
aluksi hävetti myöntää syöväni niitä mutta ei enää. Joskus itsehillintäänkin ne auttavat kun ei enää hermostu kaikista pienistä jutuista. Eikä niistä ole nykyään juurikaan enää haittavaikutuksia. Kannattaa kuitenkin kokeilla, mä sain avun niistä.
Mä olen myös huono äiti. Aamulla varsinkin olen kuin hirviö ja huudan lapsille. Mistähän sitä sais voimaa?