Minkälainen sinun miehesi on jos häntä stressaa/vaivaa joku asia?
Omani heittäytyy hiljaiseksi eikä oikeen puhu mitään. Kun kysyn mikä vaivaa, ei kerro, sanoo vaan ettei mikään vaivaa. Taas eilen oli aika harva sanainen.. Ärsyttää kun ei voi puhua. Tuntuu sitten että minä olen tehnyt/sanonut jotain väärää..
Kommentit (9)
kunnes sanon että lopeta jo, näetkö itse mistä on kyse. Samaan aikaan välttelee stressiä tuottavia hommia.
" mene nyt pois siitä, katson tv:tä" ym. Olen yrittänyt sanoa ettei pieni lapsi ymmärrä..
noin suunnilleen. Onneksi tää on suht harvinasta, 16 vuoden aikana on ollu vissiin 5-6 kertaa tuossa tilassa.
Ts. käy puhumalla läpi sitä asiaansa. Oon oppinut olemaan kommentoimatta näitä puheenvuoroja : )
omissa oloissaan. Itse ei yleensä ala purkautua, mutta kun kysyn mikä mättää, kertoo kyllä ja sitten helpottaa. Sitten kun se on jostain innoissaan, se puhuu, vaikka onkin muuten melko harvasanainen (ts. puhuu vain kun on asiaa).
Mies on stressaantuneena äärimmäisen lyhyt pinnainen, äkäinen ja kiukkuinen, tiuskii ja äyskii.
Kukaan ei saisi häiritä häntä yhtään.
Sit mun täytyy huomauttaa, että herätys!!
Lapsetkin jo osaa sanoa: äiti, isillä taitaa olla taas pinna tiukalla.
Mies johtotason tehtävissä ja joutuu joskus tekemään paljonkin ylitöitä, varsinkin näin keväällä.
Heh, hän kävelee ympäriinsä kaksiossamme (eli käytännössä kiertää kehää olohuoneen ja makkarin välillä). Iso mies talsii uria lattiaan.. joskus huvittaa, kun hän kävelee puhelimeen puhuessaankin eestaas, samoin jos kertoo minulle jotain tärkeää jne. Ei hänellä ole vaikeuksia pysytellä muuten paikoillaan, hyvin löytyy sohvannurkasta vielä muutaman tunnin päästä jos sinne on hänet jättänyt:)
Joskus häntä vaivaa unettomuus, mutta tuo humpaaminen eestaas on näkyvin merkki siitä, että ukkokultaa mietityttää. Matot alkavat kohta kulua niiltä kohdin, missä reitti sijaitsee:)
10 vuotta takana..