Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parien kävelytahti kysely

Vierailija
22.11.2018 |

Kävelessänne yhdessä esim. kaupungilla, kaupassa tai huvipuistossa. Miten kävelette?

Parien kävelytahti kysely

Vaihtoehdot

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies painaa metrejä edellä. Olen joskus ihan malliksi yrittänyt viuhtoa edelle että huomais miten typerää moinen on, esim. kun noustaan autosta, mutta tunnen itseni ihan idiootiksi jos painelen jossain h*lvetin kuusessa vaikka olevinaan ollaan yhdessä liikkeellä. Mulle on luontaista odottaa kaveria, tuolle äijälle näköjään ei.

Viime aikoina olen lakannut seuraamasta ja lähtenyt omille teilleni, jos kovin pitkällä mennä viilettää. Oppiipahan olemaan. Ehkä.

Meillä sama. Ärsyttävää on, eikä tuo tollo tunnu millään oppivan. Sitten kiukkuaa, jos en seuraakaan perässä juoksujalkaa vaan hiimailen omille hommilleni.

Vierailija
22/40 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies painaa metrejä edellä. Olen joskus ihan malliksi yrittänyt viuhtoa edelle että huomais miten typerää moinen on, esim. kun noustaan autosta, mutta tunnen itseni ihan idiootiksi jos painelen jossain h*lvetin kuusessa vaikka olevinaan ollaan yhdessä liikkeellä. Mulle on luontaista odottaa kaveria, tuolle äijälle näköjään ei.

Viime aikoina olen lakannut seuraamasta ja lähtenyt omille teilleni, jos kovin pitkällä mennä viilettää. Oppiipahan olemaan. Ehkä.

Meillä sama. Ärsyttävää on, eikä tuo tollo tunnu millään oppivan. Sitten kiukkuaa, jos en seuraakaan perässä juoksujalkaa vaan hiimailen omille hommilleni.

Ekayttäjät tekevät tuota perässä juoksuttamista. Yksi vallankäytön välineistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa ulkomaalainen vaimoni aina jättäytyi jälkeen, vaikka olisin kävellyt miten hiljaa. Jos pysähdyin, hän pysähtyi taakseni. Yritin selittää, että se näyttää alistavalta muiden silmissä, mutta ei auttanut. Nyt on sitten kävelty käsi kädessä 20 vuotta.

Vierailija
24/40 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä siis mieheni viilettää aina edellä. Asiaan ei ole tullut muutosta jatkuvasta huomauttamisesta huolimatta, joten kävelemme typerästi peräkkäin.

Minä menen aina edellä. En voi sietää miehen hidasta etenemistä, ei se ole mitään lenkkiä.

Vierailija
25/40 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee yleensä edellä koska minä jumitun katselemaan kaikkea mahdollista. Odottaa kyllä välillä ja minä kipitän hänet kiinni. Sitten kohta olen taas nenä kiinni jossakin. 

Vierailija
26/40 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnan kävellään. Luonnostaan kävelisin paljon nopeamminkin mutta tuntuisi hölmöltä vetää kuin hirvi monta metriä edellä niin hidastan menoa miehelle sopivaksi. :)

Meillä toisinpäin, mies kävelisi paljon nopeammin kuin minä joten hidastaa takiani ja kävelemme rinnakkain. Muuten, pari kuukautta sitten olin Kampin kauppakeskuksessa ja ohi meni kaksi miestä joista toinen jonkin verran toista edellä. Johon toinen huusi kovalla äänellä "Taas sä meet noilla hirven askelilla!!".

Oma mies joskus huikkaa erttä kulta, älä juokse ku hirvi! jos meinaan kiriä vauhtia liikaa. :'D

Vierailija
27/40 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Jouduin viikonloppuna eksyttäjän uhriksi. Siksi nostoa. Kyseessä oli tosin ystäväni. Lenkillä katosi jonnekkin paineli edeltä ja lopulta lähdin kotiin, kun pääsin radan perille. En häntä löytänyt. Oli puhelin kotona.

Vierailija
29/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todella ärsyttävä juttu: mies koko ajan askeleen kaksi edellä. Jos yritän kiihdyttää rinnalle, hän lisää vastaavasti vauhtia. Ei kuulemma voi sille mitään. Ihan hemmetin hermoille käypää.

Vierailija
30/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laahustaa aina mun perässä. Jos hiljennän vauhtia että sais mut kiinni niin sekin hiljentää. Ihan h....tin ärsyttävää.

Vierailija
31/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miesystävä käveli aina pari metriä edellä ja minä perässä kantaen kauppakassit. Pari kertaa lävähti ovi päälle, kun oletin, että pitäisi auki... Jäi sellanen fiilis, ettei halunnut esiintyä yhdessä mun kanssa julkisilla paikoilla. Toisaalta osa hänen kavereistakaan ei tiennyt meidän useiden vuosien seurustelun jälkeenkään, että miehellä ees oli naisystävä..

Vierailija
32/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on pidempi ja viilettää vauhtiaan. Uusissa ympäristöissä kyllä malttaa kulkea vierellä tai ainakin hidastelee. Käsi kädessä emme kulje, valitettavasti.

Minua on aina surettanut pariskunnat, jotka kävelevät peräkanaa. Näyttää tosi hölmöltä ja alistavalta. Olen tätä viestittänyt kumppanilleni useampaan otteeseen, mutta ei opi.

Exäni oli samanlainen. Ei edes kävellyt oikeasti nopeammin koska jostain syystä välimatka pysyi suurinpiirtein samana kun oli ensin kiirehtinyt edelle, vaikka selitteli että hänen on pakko kävellä nopeammin koska on niin pitkäjalkainen. Joskus tarkoituksella hidastelin kun ensin oli jättänyt jälkeensä, ja tietysti hän suuttui siitä. Joskus sanoin että onpa 'kivaa' kun kävellään näin peräkanaa, olen kuin kunnon m******vaimo. Mikään ei auttanut.

Enää en suostuisi sellaiseen. 

Vierailija
33/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan miettinyt muuta kuin että kiusallani pidän kovempaa tahtia aina kun muijalla korkkarit  jalasas

Vierailija
34/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan tahtiin, paitsi jos mulla on jotkut sipsuttelukorkkarit. Silloin joudun huomauttamaan miehelle että hidastaa. Nappaan silloin käsikynkästä kiinni ja kävellään samaa tahtia. En suostu että kumpikaan menee edellä, koska se tuntuu epäkunnioittavalta.

Vierailija
35/40 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että onpa hauska ja mielenkiintoinen kysely, mutta tuo virhe viimeisessä vaihtoehdossa pilaa kyselyn. Mutta et varmaan uutta kyselyä viitsi tehdä. :D

Vierailija
36/40 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että onpa hauska ja mielenkiintoinen kysely, mutta tuo virhe viimeisessä vaihtoehdossa pilaa kyselyn. Mutta et varmaan uutta kyselyä viitsi tehdä. :D

Oho :D Enpä huomannut. Voin tehdä jossain vaiheessa uuden kyselyn, ellei joku vähemmän väsynyt (taspero ja vauva valvottaa)tee sitä puolestani. Ap

Vierailija
37/40 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku juoksee edellä eikä mene samaa tahtia? Häpeääkö kumppaniaan vai eikö kunnioita vai mitä ihmettä?!!

Mieheni on hidas ja rauhallinen. Jo autolta lähteminen kestää, kun varnistaa, että olihan se kukkaro ja puhelin taskussa. Kaupungilla koko ajan havannoi ihmisiä ja ympäristöä, mikä hidastaa häntä. Minä puolestani olen nopea, levoton ja kärsimätön ja havainnon ympäristöä nopeasti. Joskus kävellään käsikkäin ja yleensä silloin ainä vähän hoputan miestäni, kun en malta kävellä hitaasti.

Tämä on itseasiassa jo aika huvittavaa. Meidän luonne-erot tulee parhaiten ilmi juuri tavasta kävellä ja liikkua kaupungilla tai muussa sellaisessa paikassa. Myös lapsissa huomaa erot. Yksi kävelee ihan aina edellä kauempana, toinen haluaa olla lähellä ja pitää kädestä kiinni ja kolmas tulee miehen kanssa hitaasti perässä.

Vierailija
38/40 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi kädessä kävellään vaikka mies on pidempi. Sopeuttaa askeleensa mun mukaan että pysyy rinnalla.

Eksä taas oli tuollainen edessä harppoja. Eikä edes ollut niin paljoa pidempi että voisi sillä selittää. Ei vain tietyissä asioissa osannut ajatella muita. Pari kertaa erehdyin sen kanssa lenkille mutta käännyin kotiin takaisin kun äijä harppoo kaukana edessä. Ei pitänyt kädestäkään kuin kerran 8 vuoden aikana. Sekin minun pakottaessani, koska oltiin ihmispaljoudessa enkä siellä halunnut hävittää häntä. Ehkä ois pitänyt antaa mennä vaan jo silloin.

Vierailija
39/40 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävelee lähes aina hirveää vauhtia. Aina on kauhea kiire joka paikkaan ja nopeasti nopeasti eteenpäin, vaikkei mitään hätää olisikaan. Kaupoissa ja ostoskeskuksissa viilettää kovaa ja itse melkein juoksen perässä. Tosi ärsyttävää ja sama jatkuu vaan aina vaikka olen asiasta monta kertaa sanonut.

Vierailija
40/40 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku juoksee edellä eikä mene samaa tahtia? Häpeääkö kumppaniaan vai eikö kunnioita vai mitä ihmettä?!!

Mieheni on hidas ja rauhallinen. Jo autolta lähteminen kestää, kun varnistaa, että olihan se kukkaro ja puhelin taskussa. Kaupungilla koko ajan havannoi ihmisiä ja ympäristöä, mikä hidastaa häntä. Minä puolestani olen nopea, levoton ja kärsimätön ja havainnon ympäristöä nopeasti. Joskus kävellään käsikkäin ja yleensä silloin ainä vähän hoputan miestäni, kun en malta kävellä hitaasti.

Tämä on itseasiassa jo aika huvittavaa. Meidän luonne-erot tulee parhaiten ilmi juuri tavasta kävellä ja liikkua kaupungilla tai muussa sellaisessa paikassa. Myös lapsissa huomaa erot. Yksi kävelee ihan aina edellä kauempana, toinen haluaa olla lähellä ja pitää kädestä kiinni ja kolmas tulee miehen kanssa hitaasti perässä.

Joo, kertoo persoonasta (rauhallinen, räväkkä yms.) paljon ja suhtautumisesta muihin (odottaako vai harppooko edellä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä