Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku 60v mies tuijotti ruokapaikassa, kun imetin

Vierailija
22.11.2018 |

Olen 35v nainen. Sain esikoisen pari kuukautta sitten. Olimme viikonloppuna miehen kanssa syömässä . Viereisessä pöydässä istui n. 60 v mies. Vauvalle tuli nälkä ja aloin imettämään . Tuo mies tuijotti kokoajan , kun imetin. Pari kertaa huomasin, kun hän oikeen kyyristyi eteenpäin , että saisi tuijottamisen aihetta enemmän. Ei ollut mitään mitä olisin voinut laittaa eteen, ettei tuo mies olisi nähnyt rintaani. Kun ehdotin muehelleni pöydän vaihtoa, niin mies vain naureskeli. Luulen, että hän nautti tuosta tilanteesta jollain tavalla. Olen todella loukkaantunut ja minuun iski imetyskammo.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin kerran yhden vanhemman lapsettoman sukulaismiehen nähden, hän kysyi haltioituneena, että saako hän katsella. Hänelle tuli kyynelet silmiin, kun katsoi ja sanoi, ettei ole koskaan ehkä nähnyt mitään niin liikuttavaa, kuin lapsi syömässä rinnalla. Tässä ei oikeasti ollut mitään seksuaalista himoa mukana!

Vierailija
22/24 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten käytös oli kuvottavaa ja väärin. Oma miehesi oli aivan yhtä iljettävä käytökseltään kuin tuo vanha pervo. Olen todella pahoillani, että jouduit sietämään tuollaista ja sen lisäksi näiden älykääpiöiden kommentteja täällä palstalla. Olisiko joku ammattilainen, jolle voisit yrittää jutella tuosta henkisestä väkivallankokemuksestasi miesten puolelta ja siihen liittyvästä imetyspelosta?

No miestenpä vika tietenkin! Sen vanhemman heistä olisi kai mielestäsi pitänyt älytä olla tulematta siihen ravintolaan, mutta kun tuli, niin sen nuoremman olisi tietenkin pitänyt haukkua huutamalla tuo toinen ravintolan asiakas 'pervoksi', mennä hänen luokseen ja tarttua ryntteistä kiinni ja aloittaa nyrkkitappelu tai mennä ihan muitta mutkitta suoraan hakkaamaan häntä ja saada näin portsari paikalle, tai ehkä tarjoilija soittamaan suoraan poliisille ilmenneestä järjestyshäiriöstä .

Poliisi sitten olisi vienyt heidät kuulusteltaviksi, nuorempi mies olisi sitten saanut pahoinpitelysyytteen ja  vahingonkorvausvaatimukset niskaansa  ja 'on top of it' kutsun käräjille ja arvon pariskunta ehkä jopa  lopullisen porttikiellon kyseiseen ravitsemusliikkeeseen.

Näinkö siis olisi ollut miielestäsi hyvä ja oikein?

(Muuten: jos joku 20-vuotias mies olisi katsonut pöytään päin , niin olisiko tuo 'tuijotteluksi' (huom.:tulkittu ) asia ollut jotenkin parempi ?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luot ongelman - ja sitten valitat!

Vierailija
24/24 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi vaan halunnut vähän imettää sua.