Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette kun pankkinne asiakaspalvelija on töykeä?

Vierailija
22.11.2018 |

Pankkia ei voi vaihtaa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan asiakaspalautetta?

Vierailija
2/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon vaan yliystävällinen töykeille ja se 99% toimii ja saan parempaa kohtelua. Älä ainakaan sano aspalle suoraan et "oleppas mukavampi äläkä noin töykeä", silloin saat vaan entistä paskempaa palvelua ja inhottavan asiakkaan maineen. Jos ystävällisyyskikka ei toimi niin eiköhän jotain kautta voi jättää asiakaspalautetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon vaan yliystävällinen töykeille ja se 99% toimii ja saan parempaa kohtelua. Älä ainakaan sano aspalle suoraan et "oleppas mukavampi äläkä noin töykeä", silloin saat vaan entistä paskempaa palvelua ja inhottavan asiakkaan maineen. Jos ystävällisyyskikka ei toimi niin eiköhän jotain kautta voi jättää asiakaspalautetta.

Tekisi tosiaan mieli sanoa.

Vierailija
4/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin katsoisin itseasiassa suoraan peiliin, jos pankkivirkailija on töykeä. Ihan vain ystävällisenä vinkkinä! 

T. Nordean konttorilla asiakaspalvelijana

Vierailija
5/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten otan haasteen vastaan ja katsotaan kumpi osaa olla töykeämpi.

Vierailija
6/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

As.P kirjoitti:

Silloin katsoisin itseasiassa suoraan peiliin, jos pankkivirkailija on töykeä. Ihan vain ystävällisenä vinkkinä! 

Niin, pankkivirkailija itse ei koskaan ole äkeä ihan omaa pask. uuttaan, onhan se ihan selvää, että vika on aina asiakkaan, vaikka asiakkaalla olisi muutoin mukava päivä ja iloisia ihmisiä ympärillä... Jatka vaan sitä omahyväistä itsepetosta siellä tiskin takana, pelaa pasianssia ja odotuta asiakkaita tuntikaupalla.

Vierailija
7/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kummempaa kirjoitti:

On varmaan ihanaa olla rikas kun voi sanoa pankkivirkailijalle niin kuin asiat on, eikä tarvitse niellä töykeyttä.

Vierailija
8/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä kummempaa kirjoitti:

On varmaan ihanaa olla rikas kun voi sanoa pankkivirkailijalle niin kuin asiat on, eikä tarvitse niellä töykeyttä.

Ei siinä rikkautta tarvitse. Tarvittaessa vttumaisen mielen vain.

Vierailija
9/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryöstän sen pankin.

Vierailija
10/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina valittanut kaikista niistä, joilta olen huonoa palvelua saanut - ja lukuisien lahjakorttien lisäksi aspa on itsekin tajunnut huonon käytöksensä viimeistään nuhteita kuullessaan, joten seuraavalla kerralla onkin yleensä ollut mielin kielin.

Vierailija
11/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommentteja lukiessa en kyllä yhtään ihmettele, miksi te jotkut saatte töykeää palvelua. En ole itse joutunut (luojan kiitos) olemaan asiakaspalveluammatissa enää vuosiin, mutta aikanaan tuli palveltua asiakkaita erinäisissä ammateissa, mm. siellä pankin konttorissa.

Yksikään asiakaspalvelija ei ole ammatissaan puhtaasta asiakaspalvelun riemusta, ja harvalle asiakaspalvelijalle maksetaan tarpeeksi palkkaa ottaen huomioon sen, miten jotkut asiakkaat käyttäytyvät. Asiakkaana sinä et yleisestä harhaluulosta huolimatta ole tämän asiakaspalvelijan työnantaja, etkä sinä maksa hänen palkkaasi, tai mitä näitä nyt silloin aikanaan tulikaan kuultua. Jos koet, etteivät palvelut ole tasoisiasi, äänestä jaloillasi.

Jos tuntuu siltä, että asiakaspalvelijat ovat sinulle aina töykeitä, katso peiliin ja yritä opetella hymyilemään ja käyttäytymään ystävällisesti muita ihmisiä kohtaan. Saat vastaavaa kohtelua takaisin.

Vierailija
12/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina valittanut kaikista niistä, joilta olen huonoa palvelua saanut - ja lukuisien lahjakorttien lisäksi aspa on itsekin tajunnut huonon käytöksensä viimeistään nuhteita kuullessaan, joten seuraavalla kerralla onkin yleensä ollut mielin kielin.

No kyllähän se nyt pistää väkisinkin hymyilyttämään, kun tietää, että veemäinen asiakas tulee kohta juomaan kahvia johon olet sylkenyt. :) 

Vierailija
13/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryöstän sen pankin.

Miksi Eihän niissä nykyään rahaa ole.

Vierailija
14/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kommentteja lukiessa en kyllä yhtään ihmettele, miksi te jotkut saatte töykeää palvelua. En ole itse joutunut (luojan kiitos) olemaan asiakaspalveluammatissa enää vuosiin, mutta aikanaan tuli palveltua asiakkaita erinäisissä ammateissa, mm. siellä pankin konttorissa.

Yksikään asiakaspalvelija ei ole ammatissaan puhtaasta asiakaspalvelun riemusta, ja harvalle asiakaspalvelijalle maksetaan tarpeeksi palkkaa ottaen huomioon sen, miten jotkut asiakkaat käyttäytyvät. Asiakkaana sinä et yleisestä harhaluulosta huolimatta ole tämän asiakaspalvelijan työnantaja, etkä sinä maksa hänen palkkaasi, tai mitä näitä nyt silloin aikanaan tulikaan kuultua. Jos koet, etteivät palvelut ole tasoisiasi, äänestä jaloillasi.

Jos tuntuu siltä, että asiakaspalvelijat ovat sinulle aina töykeitä, katso peiliin ja yritä opetella hymyilemään ja käyttäytymään ystävällisesti muita ihmisiä kohtaan. Saat vastaavaa kohtelua takaisin.

Tässä ei nyt avattu asiaa, minkä asian yhteydessä asiakaspalvelija oli inhottava ja sait siitä noin pitkän sepustuksen aikaan :D

Tuli kova kiire syytellä asiakkaita, ihan hyvä ettet ole enää asiakaspalvelussa, tuliko huonoa palautetta ja sinut siirrettiin pois?

Vierailija
15/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin konttorinjohtajalle.

Asiakaspalvelussa ei töykeillä, vaikka asiakkaiden kommentit tai käytös toisinaan kauhistuttivat.

t. aiempi pankkivirkailija, joka itki vain kerran työpäivän jälkeen dementoituneen vanhuksen vuoksi

Vierailija
16/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukuisia lahjakortteja? Elät mielenkiintoista elämää.

Vierailija
17/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukuisia lahjakortteja? Elät mielenkiintoista elämää.

Ehkä et vain ole kaunis?

Vierailija
18/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

As.P kirjoitti:

Jos olisit oikeasti aspa, tietäisit että iso osa sinun työtäsi on se, että et anna asioiden mennä ihon alle. Kun aspana on toiminut riittävän kauan, aika tefloniksi tulee. 

Sinä edustat kuitenkin työnantajaasi ja työnantaja maksaa sinun palkkasi. Ethän nakerra syyttä suotta huolella rakennettua brändiä. Sinun työtä ei ole kouluttaa tyhmää asiakasta, oli asiakas minkälainen tahansa. Palvelet asiakastaja töiden jälkeen lähdet lenkille, jos kituttaa. Näin simppeliä se on. Se ei muuksi muutu, vaikka kuinka vinkuisit ja kiukuttelisit. Sinä olet sillä hetkellä asiakkaalle yrityksen kasvot. Sinulla on vastuu yrityksen maineesta.

Vierailija
19/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

As.P kirjoitti:

Hesan ydinkeskustassa on eräs pankki, jossa palvelee naurettava kukonpoika, joka luulee olevansa isokin herra, kun on pankkin tiskille päässyt. Samanlainen hienoherra "palvelee" Nordean eräässä Vantaan konttorissa. Naisaspat ovat yleensä äärimmäisen mukavia pankeissa.

Vierailija
20/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

As.P kirjoitti:

Jos olisit oikeasti aspa, tietäisit että iso osa sinun työtäsi on se, että et anna asioiden mennä ihon alle. Kun aspana on toiminut riittävän kauan, aika tefloniksi tulee. 

Sinä edustat kuitenkin työnantajaasi ja työnantaja maksaa sinun palkkasi. Ethän nakerra syyttä suotta huolella rakennettua brändiä. Sinun työtä ei ole kouluttaa tyhmää asiakasta, oli asiakas minkälainen tahansa. Palvelet asiakastaja töiden jälkeen lähdet lenkille, jos kituttaa. Näin simppeliä se on. Se ei muuksi muutu, vaikka kuinka vinkuisit ja kiukuttelisit. Sinä olet sillä hetkellä asiakkaalle yrityksen kasvot. Sinulla on vastuu yrityksen maineesta.

Wau, pidän sinusta ja varmaan muutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan