Mitä teette kun pankkinne asiakaspalvelija on töykeä?
Kommentit (38)
Itse oon vaan yliystävällinen töykeille ja se 99% toimii ja saan parempaa kohtelua. Älä ainakaan sano aspalle suoraan et "oleppas mukavampi äläkä noin töykeä", silloin saat vaan entistä paskempaa palvelua ja inhottavan asiakkaan maineen. Jos ystävällisyyskikka ei toimi niin eiköhän jotain kautta voi jättää asiakaspalautetta.
Vierailija kirjoitti:
Itse oon vaan yliystävällinen töykeille ja se 99% toimii ja saan parempaa kohtelua. Älä ainakaan sano aspalle suoraan et "oleppas mukavampi äläkä noin töykeä", silloin saat vaan entistä paskempaa palvelua ja inhottavan asiakkaan maineen. Jos ystävällisyyskikka ei toimi niin eiköhän jotain kautta voi jättää asiakaspalautetta.
Tekisi tosiaan mieli sanoa.
Silloin katsoisin itseasiassa suoraan peiliin, jos pankkivirkailija on töykeä. Ihan vain ystävällisenä vinkkinä!
T. Nordean konttorilla asiakaspalvelijana
No sitten otan haasteen vastaan ja katsotaan kumpi osaa olla töykeämpi.
As.P kirjoitti:
Silloin katsoisin itseasiassa suoraan peiliin, jos pankkivirkailija on töykeä. Ihan vain ystävällisenä vinkkinä!
T. Nordean konttorilla asiakaspalvelijana
Niin, pankkivirkailija itse ei koskaan ole äkeä ihan omaa pask. uuttaan, onhan se ihan selvää, että vika on aina asiakkaan, vaikka asiakkaalla olisi muutoin mukava päivä ja iloisia ihmisiä ympärillä... Jatka vaan sitä omahyväistä itsepetosta siellä tiskin takana, pelaa pasianssia ja odotuta asiakkaita tuntikaupalla.
Ei siinä kummempaa kirjoitti:
No sitten otan haasteen vastaan ja katsotaan kumpi osaa olla töykeämpi.
On varmaan ihanaa olla rikas kun voi sanoa pankkivirkailijalle niin kuin asiat on, eikä tarvitse niellä töykeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä kummempaa kirjoitti:
No sitten otan haasteen vastaan ja katsotaan kumpi osaa olla töykeämpi.
On varmaan ihanaa olla rikas kun voi sanoa pankkivirkailijalle niin kuin asiat on, eikä tarvitse niellä töykeyttä.
Ei siinä rikkautta tarvitse. Tarvittaessa vttumaisen mielen vain.
Vierailija kirjoitti:
Itse oon vaan yliystävällinen töykeille ja se 99% toimii ja saan parempaa kohtelua. Älä ainakaan sano aspalle suoraan et "oleppas mukavampi äläkä noin töykeä", silloin saat vaan entistä paskempaa palvelua ja inhottavan asiakkaan maineen. Jos ystävällisyyskikka ei toimi niin eiköhän jotain kautta voi jättää asiakaspalautetta.
Olen aina valittanut kaikista niistä, joilta olen huonoa palvelua saanut - ja lukuisien lahjakorttien lisäksi aspa on itsekin tajunnut huonon käytöksensä viimeistään nuhteita kuullessaan, joten seuraavalla kerralla onkin yleensä ollut mielin kielin.
Näitä kommentteja lukiessa en kyllä yhtään ihmettele, miksi te jotkut saatte töykeää palvelua. En ole itse joutunut (luojan kiitos) olemaan asiakaspalveluammatissa enää vuosiin, mutta aikanaan tuli palveltua asiakkaita erinäisissä ammateissa, mm. siellä pankin konttorissa.
Yksikään asiakaspalvelija ei ole ammatissaan puhtaasta asiakaspalvelun riemusta, ja harvalle asiakaspalvelijalle maksetaan tarpeeksi palkkaa ottaen huomioon sen, miten jotkut asiakkaat käyttäytyvät. Asiakkaana sinä et yleisestä harhaluulosta huolimatta ole tämän asiakaspalvelijan työnantaja, etkä sinä maksa hänen palkkaasi, tai mitä näitä nyt silloin aikanaan tulikaan kuultua. Jos koet, etteivät palvelut ole tasoisiasi, äänestä jaloillasi.
Jos tuntuu siltä, että asiakaspalvelijat ovat sinulle aina töykeitä, katso peiliin ja yritä opetella hymyilemään ja käyttäytymään ystävällisesti muita ihmisiä kohtaan. Saat vastaavaa kohtelua takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse oon vaan yliystävällinen töykeille ja se 99% toimii ja saan parempaa kohtelua. Älä ainakaan sano aspalle suoraan et "oleppas mukavampi äläkä noin töykeä", silloin saat vaan entistä paskempaa palvelua ja inhottavan asiakkaan maineen. Jos ystävällisyyskikka ei toimi niin eiköhän jotain kautta voi jättää asiakaspalautetta.
Olen aina valittanut kaikista niistä, joilta olen huonoa palvelua saanut - ja lukuisien lahjakorttien lisäksi aspa on itsekin tajunnut huonon käytöksensä viimeistään nuhteita kuullessaan, joten seuraavalla kerralla onkin yleensä ollut mielin kielin.
No kyllähän se nyt pistää väkisinkin hymyilyttämään, kun tietää, että veemäinen asiakas tulee kohta juomaan kahvia johon olet sylkenyt. :)
Vierailija kirjoitti:
Ryöstän sen pankin.
Miksi Eihän niissä nykyään rahaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommentteja lukiessa en kyllä yhtään ihmettele, miksi te jotkut saatte töykeää palvelua. En ole itse joutunut (luojan kiitos) olemaan asiakaspalveluammatissa enää vuosiin, mutta aikanaan tuli palveltua asiakkaita erinäisissä ammateissa, mm. siellä pankin konttorissa.
Yksikään asiakaspalvelija ei ole ammatissaan puhtaasta asiakaspalvelun riemusta, ja harvalle asiakaspalvelijalle maksetaan tarpeeksi palkkaa ottaen huomioon sen, miten jotkut asiakkaat käyttäytyvät. Asiakkaana sinä et yleisestä harhaluulosta huolimatta ole tämän asiakaspalvelijan työnantaja, etkä sinä maksa hänen palkkaasi, tai mitä näitä nyt silloin aikanaan tulikaan kuultua. Jos koet, etteivät palvelut ole tasoisiasi, äänestä jaloillasi.
Jos tuntuu siltä, että asiakaspalvelijat ovat sinulle aina töykeitä, katso peiliin ja yritä opetella hymyilemään ja käyttäytymään ystävällisesti muita ihmisiä kohtaan. Saat vastaavaa kohtelua takaisin.
Tässä ei nyt avattu asiaa, minkä asian yhteydessä asiakaspalvelija oli inhottava ja sait siitä noin pitkän sepustuksen aikaan :D
Tuli kova kiire syytellä asiakkaita, ihan hyvä ettet ole enää asiakaspalvelussa, tuliko huonoa palautetta ja sinut siirrettiin pois?
Ilmoittaisin konttorinjohtajalle.
Asiakaspalvelussa ei töykeillä, vaikka asiakkaiden kommentit tai käytös toisinaan kauhistuttivat.
t. aiempi pankkivirkailija, joka itki vain kerran työpäivän jälkeen dementoituneen vanhuksen vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse oon vaan yliystävällinen töykeille ja se 99% toimii ja saan parempaa kohtelua. Älä ainakaan sano aspalle suoraan et "oleppas mukavampi äläkä noin töykeä", silloin saat vaan entistä paskempaa palvelua ja inhottavan asiakkaan maineen. Jos ystävällisyyskikka ei toimi niin eiköhän jotain kautta voi jättää asiakaspalautetta.
Olen aina valittanut kaikista niistä, joilta olen huonoa palvelua saanut - ja lukuisien lahjakorttien lisäksi aspa on itsekin tajunnut huonon käytöksensä viimeistään nuhteita kuullessaan, joten seuraavalla kerralla onkin yleensä ollut mielin kielin.
Lukuisia lahjakortteja? Elät mielenkiintoista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse oon vaan yliystävällinen töykeille ja se 99% toimii ja saan parempaa kohtelua. Älä ainakaan sano aspalle suoraan et "oleppas mukavampi äläkä noin töykeä", silloin saat vaan entistä paskempaa palvelua ja inhottavan asiakkaan maineen. Jos ystävällisyyskikka ei toimi niin eiköhän jotain kautta voi jättää asiakaspalautetta.
Olen aina valittanut kaikista niistä, joilta olen huonoa palvelua saanut - ja lukuisien lahjakorttien lisäksi aspa on itsekin tajunnut huonon käytöksensä viimeistään nuhteita kuullessaan, joten seuraavalla kerralla onkin yleensä ollut mielin kielin.
Lukuisia lahjakortteja? Elät mielenkiintoista elämää.
Ehkä et vain ole kaunis?
As.P kirjoitti:
Silloin katsoisin itseasiassa suoraan peiliin, jos pankkivirkailija on töykeä. Ihan vain ystävällisenä vinkkinä!
T. Nordean konttorilla asiakaspalvelijana
Jos olisit oikeasti aspa, tietäisit että iso osa sinun työtäsi on se, että et anna asioiden mennä ihon alle. Kun aspana on toiminut riittävän kauan, aika tefloniksi tulee.
Sinä edustat kuitenkin työnantajaasi ja työnantaja maksaa sinun palkkasi. Ethän nakerra syyttä suotta huolella rakennettua brändiä. Sinun työtä ei ole kouluttaa tyhmää asiakasta, oli asiakas minkälainen tahansa. Palvelet asiakastaja töiden jälkeen lähdet lenkille, jos kituttaa. Näin simppeliä se on. Se ei muuksi muutu, vaikka kuinka vinkuisit ja kiukuttelisit. Sinä olet sillä hetkellä asiakkaalle yrityksen kasvot. Sinulla on vastuu yrityksen maineesta.
As.P kirjoitti:
Silloin katsoisin itseasiassa suoraan peiliin, jos pankkivirkailija on töykeä. Ihan vain ystävällisenä vinkkinä!
T. Nordean konttorilla asiakaspalvelijana
Hesan ydinkeskustassa on eräs pankki, jossa palvelee naurettava kukonpoika, joka luulee olevansa isokin herra, kun on pankkin tiskille päässyt. Samanlainen hienoherra "palvelee" Nordean eräässä Vantaan konttorissa. Naisaspat ovat yleensä äärimmäisen mukavia pankeissa.
Vierailija kirjoitti:
As.P kirjoitti:
Silloin katsoisin itseasiassa suoraan peiliin, jos pankkivirkailija on töykeä. Ihan vain ystävällisenä vinkkinä!
T. Nordean konttorilla asiakaspalvelijana
Jos olisit oikeasti aspa, tietäisit että iso osa sinun työtäsi on se, että et anna asioiden mennä ihon alle. Kun aspana on toiminut riittävän kauan, aika tefloniksi tulee.
Sinä edustat kuitenkin työnantajaasi ja työnantaja maksaa sinun palkkasi. Ethän nakerra syyttä suotta huolella rakennettua brändiä. Sinun työtä ei ole kouluttaa tyhmää asiakasta, oli asiakas minkälainen tahansa. Palvelet asiakastaja töiden jälkeen lähdet lenkille, jos kituttaa. Näin simppeliä se on. Se ei muuksi muutu, vaikka kuinka vinkuisit ja kiukuttelisit. Sinä olet sillä hetkellä asiakkaalle yrityksen kasvot. Sinulla on vastuu yrityksen maineesta.
Wau, pidän sinusta ja varmaan muutkin.
Laitan asiakaspalautetta?