Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette kun pankkinne asiakaspalvelija on töykeä?

Vierailija
22.11.2018 |

Pankkia ei voi vaihtaa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tää keskustelu on sitten nauhoitettu. saanko esimiehesi yhteystiedot? :)"

Vierailija
22/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse oon vaan yliystävällinen töykeille ja se 99% toimii ja saan parempaa kohtelua. Älä ainakaan sano aspalle suoraan et "oleppas mukavampi äläkä noin töykeä", silloin saat vaan entistä paskempaa palvelua ja inhottavan asiakkaan maineen. Jos ystävällisyyskikka ei toimi niin eiköhän jotain kautta voi jättää asiakaspalautetta.

Olen aina valittanut kaikista niistä, joilta olen huonoa palvelua saanut - ja lukuisien lahjakorttien lisäksi aspa on itsekin tajunnut huonon käytöksensä viimeistään nuhteita kuullessaan, joten seuraavalla kerralla onkin yleensä ollut mielin kielin.

Lukuisia lahjakortteja? Elät mielenkiintoista elämää.

Ehkä et vain ole kaunis?

Sehän se onkin, kun aina on kauniiksi "haukuttu" - olen vaativa asiakas, mutta jos saan hyvää palvelua, kerron senkin eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse oon vaan yliystävällinen töykeille ja se 99% toimii ja saan parempaa kohtelua. Älä ainakaan sano aspalle suoraan et "oleppas mukavampi äläkä noin töykeä", silloin saat vaan entistä paskempaa palvelua ja inhottavan asiakkaan maineen. Jos ystävällisyyskikka ei toimi niin eiköhän jotain kautta voi jättää asiakaspalautetta.

Olen aina valittanut kaikista niistä, joilta olen huonoa palvelua saanut - ja lukuisien lahjakorttien lisäksi aspa on itsekin tajunnut huonon käytöksensä viimeistään nuhteita kuullessaan, joten seuraavalla kerralla onkin yleensä ollut mielin kielin.

Ehkä et vain ole kaunis?

Tarkoititko, että rumille jaetaan yrityksissä lahjakortteja? Kiinnostavaa.

Vierailija
24/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, aivan - soittaa sitten minne hyvänsä, aina sanotaan, että puhelu voidaan nauhoittaa, niin miksei sitten myös toistepäin.

Vierailija
25/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se nyt pistää väkisinkin hymyilyttämään, kun tietää, että veemäinen asiakas tulee kohta juomaan kahvia johon olet sylkenyt. :) 

Meillä asiakkaille tarjotaan lihapiirakoita. Mikro pimahtaa yhtäaikaa jonotusnumerokoneen kanssa, lyön sen pikapikaa lautselle, tietysti ensin minipossun lipaistua sitä tiskin alla ja se odottaa muhevana ja höyryävänä tiskillä asiakasta. Hammastikut saa jos tallettaa paljon rahaa :)

Vierailija
26/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et vain ole kaunis?

Sehän se onkin, kun aina on kauniiksi "haukuttu" - olen vaativa asiakas, mutta jos saan hyvää palvelua, kerron senkin eteenpäin.

Jatkuvasti lahjakortteja -kommentti kertoo mielestäni käytöksestäsi turhan paljon. Miksi ihmeessä juuri sinua kohtaan oltaisiin aina töykeitä ja ynseitä? Eihän siinä ole mitään järkeä.

Ehdotan, että mietit käytöstäsi ja suhtautumistasi muihin ihmisiin.

ohis

Vierailija
27/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

As.P kirjoitti:

Silloin katsoisin itseasiassa suoraan peiliin, jos pankkivirkailija on töykeä. Ihan vain ystävällisenä vinkkinä! 

T. Nordean konttorilla asiakaspalvelijana

Nordea on sekaantunut rahanpesuihin ulkomailla ja paikatakseen tekee fasisti-kuulusteluja pienasiakkailleen omien rahojen käytöstä.

Sad.

Vierailija
28/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se nyt pistää väkisinkin hymyilyttämään, kun tietää, että veemäinen asiakas tulee kohta juomaan kahvia johon olet sylkenyt. :) 

Juo vaan itse sylkikahvisi, en ole koskaan joutunut tilanteeseen, jossa aspa olisi odotellut minua jonkun kahvin kanssa. Pankeissahan on esimerkiksi ollut jo aika pitkän aikaa sellainen kahviautomaatti, josta jokainen itse ottaa kahvinsa.

Vierailija
29/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et vain ole kaunis?

Jatkuvasti lahjakortteja -kommentti kertoo mielestäni käytöksestäsi turhan paljon. Miksi ihmeessä juuri sinua kohtaan oltaisiin aina töykeitä ja ynseitä? Eihän siinä ole mitään järkeä.

ohis

Et sitten lukenut tarkemmin? Minähän kirjoitin, että olen aina valittanut, siis koko pitkän ikäni kaikista niistä, joilta olen huonoa palvelua saanut osakseni - ja täytyy sanoa, että se on aina vaan harvinaisempaa, tosin Lidlin mamukassojen asenne ei aina ole kohdillaan eivät aina osaa tervehtiä, mutta kotimaiset palvelee yleensä hyvin, suorastaan loistavan hyvin.

Vierailija
30/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kommentteja lukiessa en kyllä yhtään ihmettele, miksi te jotkut saatte töykeää palvelua. En ole itse joutunut (luojan kiitos) olemaan asiakaspalveluammatissa enää vuosiin, mutta aikanaan tuli palveltua asiakkaita erinäisissä ammateissa, mm. siellä pankin konttorissa.

Yksikään asiakaspalvelija ei ole ammatissaan puhtaasta asiakaspalvelun riemusta, ja harvalle asiakaspalvelijalle maksetaan tarpeeksi palkkaa ottaen huomioon sen, miten jotkut asiakkaat käyttäytyvät. Asiakkaana sinä et yleisestä harhaluulosta huolimatta ole tämän asiakaspalvelijan työnantaja, etkä sinä maksa hänen palkkaasi, tai mitä näitä nyt silloin aikanaan tulikaan kuultua. Jos koet, etteivät palvelut ole tasoisiasi, äänestä jaloillasi.

Jos tuntuu siltä, että asiakaspalvelijat ovat sinulle aina töykeitä, katso peiliin ja yritä opetella hymyilemään ja käyttäytymään ystävällisesti muita ihmisiä kohtaan. Saat vastaavaa kohtelua takaisin.

Ja  mitähän tapahtuu yritykselle, jossa ei enää käy maksavia asiakkaita sinun huonon käytöksesi takia?

Vierailija
31/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et vain ole kaunis?

ohis

Et sitten lukenut tarkemmin? Minähän kirjoitin, että olen aina valittanut, siis koko pitkän ikäni kaikista niistä, joilta olen huonoa palvelua saanut osakseni - ja täytyy sanoa, että se on aina vaan harvinaisempaa, tosin Lidlin mamukassojen asenne ei aina ole kohdillaan eivät aina osaa tervehtiä, mutta kotimaiset palvelee yleensä hyvin, suorastaan loistavan hyvin.

Luin kirjoituksesi ja toivon, että sinusta valitetaan jatkossa ihan yhtä tiiviisti. :)

Olisi ihanaa saada lahjakortteja, vaikka asiakaspalvelijan läheinen olisi juuri sairastunut tai kuollut. 

Vierailija
32/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat kyllä ihania... Minä olen asiakaspalvelija ja minulle maksetaan siitä, mutta minun ei tarvitse olla asiakkaalle ystävällinen -asenne :D

Vierailija
33/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikonkadun OP. Vain ja ainoastaan töykeää palvelua. Lainaneuvottelussa virkailija ei edes tervehtinyt tullessa vaan katseli muualle.

Vierailija
34/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aikuisten oikeasti, toistamisen uhalla sanon vielä uudelleen; ottakaahan pitkä katse sinne peiliin. Sitä on kuulkaa sen verran jo karaistunut, että näkee jo etukäteen millainen "yksilö" on luvassa kun asiakas kävelee omalle pisteelleni vuoronumeronsa kanssa. Haisevia, huonosti pukeutuvia, tiuskivia, ei-niin-viehättäviä, ihmisiä joille pitää selittää sama asia viiteen kertaan, työttämiä jotka yrittävät avata arvo-osuustilejä itselleen, et cetera... Ihan joka lähtöön on asiakasta, mutta hymyä vaan takaisin, kun AsPan pitäisi kestää millaista asiakasta tahansa. Joo-o, Niinpä niin!  : )

T. Nordean konttorissa pankkivirkailijana (6 vuotta).

Vierailija
35/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

As.P kirjoitti:

Ihan aikuisten oikeasti, toistamisen uhalla sanon vielä uudelleen; ottakaahan pitkä katse sinne peiliin. Sitä on kuulkaa sen verran jo karaistunut, että näkee jo etukäteen millainen "yksilö" on luvassa kun asiakas kävelee omalle pisteelleni vuoronumeronsa kanssa. Haisevia, huonosti pukeutuvia, tiuskivia, ei-niin-viehättäviä, ihmisiä joille pitää selittää sama asia viiteen kertaan, työttämiä jotka yrittävät avata arvo-osuustilejä itselleen, et cetera... Ihan joka lähtöön on asiakasta, mutta hymyä vaan takaisin, kun AsPan pitäisi kestää millaista asiakasta tahansa. Joo-o, Niinpä niin!  : )

0/5

Vierailija
36/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

As.P kirjoitti:

Hyi hhelvetti!! Mene häpeämään saa**nan nulikka. Miten voi olla noin ylpeä. Nuori sukupolvi on mädännäinen ja juureensa asti pilattu. 

Vierailija
37/38 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pelkästään pankit ja niiden asiakkaat...

Vierailija kirjoitti:

Näitä kommentteja lukiessa en kyllä yhtään ihmettele, miksi te jotkut saatte töykeää palvelua. En ole itse joutunut (luojan kiitos) olemaan asiakaspalveluammatissa enää vuosiin, mutta aikanaan tuli palveltua asiakkaita erinäisissä ammateissa, mm. siellä pankin konttorissa.

Yksikään asiakaspalvelija ei ole ammatissaan puhtaasta asiakaspalvelun riemusta, ja harvalle asiakaspalvelijalle maksetaan tarpeeksi palkkaa ottaen huomioon sen, miten jotkut asiakkaat käyttäytyvät. Asiakkaana sinä et yleisestä harhaluulosta huolimatta ole tämän asiakaspalvelijan työnantaja, etkä sinä maksa hänen palkkaasi, tai mitä näitä nyt silloin aikanaan tulikaan kuultua. Jos koet, etteivät palvelut ole tasoisiasi, äänestä jaloillasi.

Jos tuntuu siltä, että asiakaspalvelijat ovat sinulle aina töykeitä, katso peiliin ja yritä opetella hymyilemään ja käyttäytymään ystävällisesti muita ihmisiä kohtaan. Saat vastaavaa kohtelua takaisin.

Vierailija
38/38 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL 😂 😂 😂 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi