Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paneeko joku muu kun minä rahasta?

Vierailija
22.11.2018 |

Tämä on totta eikä keksittyä. Eräällä pariskunnalla tuli ero minkä tunsin, talon nainen sanoo en ikinä enää ota ukkoa, ennemmin maksan panemisesta. Olen mieshuora ja velotan seksisessiosta 150e. Minä voin käydä panemassa kun soitat. Käytännössä toimii, nainen saa puutteeseensa miestä. Eikä tarvitse katsella sohvaperunoita. Olen poikamies, saan pillua ja siitä vielä maksetaankin.
Tästä on aikaa kun joku kirjoitti vähän samallatavalla. Sillä mieshuoralla oli vaan niin kovat taksat, mutta nämä kaksi naista niillä kyllä oli muistaakseni rahaakin. Olisihan se käytännössä hyvä, säästyisivät turhat nalkutukset.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksti vaikuttaa kirjoitetun suomeksi. Tietyistä kirjoitusvirheistä päätelleen ei kuitenkaan ole konekäännös. Silti hankala saada selkoa mitä viestitään. : (

Vierailija
2/3 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

..uussuomalainen yrittää kehua pimpsan saannillaan ja samalla perustella miksi kiksii jotakin roimasti yli-ikäistä.. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nainen ja en ole vielä myynyt itseäni rahasta. Siis seksiä. Sanotaan että kaikilla on hinta, no kukaan ei maksais/kellään ei ole varaa maksaa sitä mitä joutuis siitä mulle antaa. Suikkariakaa en niin vain anna, jos mies maksaa 50e suikista saa jo valita monesta naisesta kenet ottaa. Mä oon saanut kerran rahaa siitä, 1000e. Ne on vieläki mulla jemmas käteisenä. Tosin ei siitä ole pitkä aika. Tarkalleee ottaen lupas puolet siitä koska tiesi että en iha pikkurahal lähde ja lupas extraa jos hoidan homman tarpeeksi hyvin. No loppusumma kertoo jotain..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän