Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Heräsin päikkäreiltä ja nyt on polvi ja nilkka kipeänä
22.11.2018 |
Kivaa, kun on yliliikkuvat nivelet. Oon nukkunu jalka jotenkin tosi kierossa, kun sattuu ihan hulluna.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä et on parempi soittaa rovasti paikalle. Noutaja lähestyy
Onneksi vika ei kuitenkaan ole peukussa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä et on parempi soittaa rovasti paikalle. Noutaja lähestyy
Voi paska. En ees kolmekymppisiä ehi viettää :(
Ap
Alue: Aihe vapaa
Näyttää siltä et on parempi soittaa rovasti paikalle. Noutaja lähestyy