Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää miehen pukeutuminen

Vierailija
22.11.2018 |

Mies pukeutuu kuin päiväkoti-ikäinen lapsi.

Päälle puetaan kauluri(!), toppapipo-ja hanskat (muistuttavat kurarukkasia), jo varhain syksyllä ennen pakkasia. Vain haalari puuttuu, mutta säänkestävä takkikin on kuin 0-5vuotiaiden osastolta jättikoossa.

Paidat ovat korkeakauluksisia rumanvärisiä fleecejä ja kaikki vaatteet istuvat huonosti, ovat liian isoja jne. Housut sentään menettelevät, ainakin jos pitää raksatyylistä.

Lähikauppaan lähtiessä miehellä menee puolisen tuntia pukea kauluri päälle ja kiinnittää kenkien tarranauhat, mikäli jalkaan eivät sitten mene kirkkaan siniset toppasaappaat. On ollut hilkulla, etten itse ala kiskomaan miehelle rukkasia käsiin nopeuttaakseni lähtöä, saatika alkanut irroittelemaan popoja jalasta kotiin tullessa.

Yritin vihjata miehelle siistimmistä (aikuisten!) Vaatteista ja mies loukkantui verisesti. Vaikka päältä päin ei uskoisi, miehen kaikki vaatteet ovat kalliita ja tarkkaan harkittuja. Luulisi että niillä summilla saisi ihan hyvän näköisiäkin vaatteita kestävyydestä tai tarkoituksenmukaisuudesta tinkimättämä.

Ärsyttää myös oma hävetys, en ennen uskonut että kiinnostaisi pätkääkään miten muut pukeutuvat, mutta ilmeisesti raja menee isossa miehessä, joka pukeutuu kuin eskarilainen.

Neuvoja?

Kommentit (235)

Vierailija
221/235 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauluri.... KAULURI :D :D :D 

Ei vittu.

Miksi näin monelle juuri tuo kauluri tuntuu olevan pahin deal breaker miehen vaatetuksessa? Eihän se edes näy takin alta.

Kauluri on kätevin keksintö sitten diapamin.

Poolopaidat ovat ahdistavia kortonkeja, mutta pistäpä kauluri pakkasella vaikka collegepaidan kanssa ulos lähtiessä, niin aah.  Ja ulos lähtiessä tarkoitan ulkoilmaan mennessä.

Vierailija
222/235 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/235 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaulurihan, tai putkihuivi, hakkaa hankalan kaulaliinan 10-0.

Vierailija
224/235 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

"Lähikauppaan lähtiessä miehellä menee puolisen tuntia pukea kauluri päälle ja kiinnittää kenkien tarranauhat, mikäli jalkaan eivät sitten mene kirkkaan siniset toppasaappaat. On ollut hilkulla, etten itse ala kiskomaan miehelle rukkasia käsiin nopeuttaakseni lähtöä, saatika alkanut irroittelemaan popoja jalasta kotiin tullessa."

Vierailija
225/235 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää odottako liikaa tai juurikaan mitään suomalaisilta miehiltä. Ollessani nuori jo 20 tiesin miten pukeutua, sillä olin saanut tiukan kasvatuksen.

Aina kun ohjasin entisiä kumppaneita pukeutumisessa ja yritin saada heidät näyttämään yksinkertaisesti hyvältä. Sain kuulla eron jälkeen, että miten manipuloin ja pakotin heitä pukeutumaan hyvin.

Tekisin tuon yhä uudelleen ja uudelleen. Hyvin pukeutuva mies on jokaisen naisen oikeus.

Vierailija
226/235 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just

Vierailija
227/235 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintyykö tässä ap:n mies?

Vierailija
228/235 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käskemällä käsken miestä hävittämään rumat vaatteet ja jos ei auta, hävitän ne itse. Pitäisi reikäpaitojakin ihmisten ilmoilla, jos en puuttuisi asiaan.

Olen ostanut hänelle trendikkäämpää vaatetta jopa niin, että tytärkin ihmettelee, miten nuorekkaan näköinen mies on.

Ai että mikä p*skamyrsky siitä seuraisi, jos mies tekisi näin puolisonsa vaatteille! Kyllä on tasa-arvoon vielä matkaa.

Vierailija
229/235 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää odottako liikaa tai juurikaan mitään suomalaisilta miehiltä. Ollessani nuori jo 20 tiesin miten pukeutua, sillä olin saanut tiukan kasvatuksen.

Aina kun ohjasin entisiä kumppaneita pukeutumisessa ja yritin saada heidät näyttämään yksinkertaisesti hyvältä. Sain kuulla eron jälkeen, että miten manipuloin ja pakotin heitä pukeutumaan hyvin.

Tekisin tuon yhä uudelleen ja uudelleen. Hyvin pukeutuva mies on jokaisen naisen oikeus.

Mutta onko meillä miehillä oikeutta hyvinpukeutuvaan naiseen? Kokemukseni mukaan naiset sietävät erittäin huonosti miehiltä tulevia neuvoja pukeutumisen ja ylipäätään ulkonäön suhteen. 

Vierailija
230/235 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites te tänä keväänä. Mä otin toppatakin ja toppahousut noin viikko sitten uudestaan käyttöön. Ja tollaset rukkaset on mulla kans kun alottajalla. Ei yhtään likaa kyllä oo kun aamusinkin 15 astetta pakkasta. Huomisen jälkeen voi sitten ottaa kevät vaatteet taas käyttöön, ainakin jos säätiedot pitää paikkansa. Mutta en mä ihan lapselliselta näytä, kun en mä pipoo tai päähinettä oo käyttäny koko talvena. Tälläsellä vaatetuksella mä oon ollu talvet jo lukion ekalta lähtien. Tosin ei mulla naisiakaan oo ollu, mutta en tiedä johtuuko vaatteista vai muusta. 

Vierailija
231/235 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sai jättää toppahaalarit naulaan ja rukkaset hyllylle. Laittaa farkut ja kevättakki ja käy kepeesti kävely uusilla kengillä. Mutta eipä naiset mitään huomaa. Onko se niin että vaan tollaset negatiiviset asiat nähdään?

Vierailija
232/235 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
233/235 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin ja äitini puki minut aina vaaleanpunaisiin paitoihin yms. tyylikkääseen. M40

Vierailija
234/235 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyyppisen kohtalon kokee se nainen, joka tuon poikani joskus koppaa. Tosin nyt ollaan menossa huonompaan päin, eli camouflage on päivän sana. Muistelen, että joskus oli kotiseudulla yksi kaveri, jolla oli aina maastopuku päällä ja se ajeli mopolla haulikko selässä, aina oli ilmeisesti metsästämään menossa vuodenajasta riippumatta.

Valitettavasti olen elämää sen verran nähnyt, että tiedän, että joku nainen sen joskus tahtoo kumminkin omakseen, niin huonoa miestä ei ole, ettei sille ottajaa löydy.

Vierailija
235/235 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samantyyppisen kohtalon kokee se nainen, joka tuon poikani joskus koppaa. Tosin nyt ollaan menossa huonompaan päin, eli camouflage on päivän sana. Muistelen, että joskus oli kotiseudulla yksi kaveri, jolla oli aina maastopuku päällä ja se ajeli mopolla haulikko selässä, aina oli ilmeisesti metsästämään menossa vuodenajasta riippumatta.

Valitettavasti olen elämää sen verran nähnyt, että tiedän, että joku nainen sen joskus tahtoo kumminkin omakseen, niin huonoa miestä ei ole, ettei sille ottajaa löydy.

Kattila kantensa löytää, eli eiköhän joku vastaava ylipainoinen camonainen hänestäkin innostu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan