Luitteko Iltalehdestä polttariporukan touhuista Riiassa? Huhhuh!
Kommentit (48)
mutta 26(?) tuskinpa ne köyhät tytöt niitä rahoja itse saavat pitää, kyllä siellä on joku isosika taustalla, joka vie suurimman osan.
Ja juttuun kommettina, että hyi helvetti!!
Täällä kun on näitä päästäisitkö miehesi kyselyjä
vähän väliä niin niissä joka toinen vastaaja
luottaa mieheensä 100% ja mainostaa miten
mies saa käydä risteilyllä ja viron matkoilla
poikaporukassa......
Sinisilmäistä sakkia,en voi muuta sanoa.
Minua on petetty... kertokaa saman kokeneet, miten selvisitte
Perjantaina paljastui, että miehelläni on vieraita naisia ja hän on elänyt ei vain kaksoiselämää vaan viitois-kuutoiselämää. Meillä on pieni tyttö (5v.), uusi koti, kaikki ollut hyvin ja minä saan tietää tällaista.
Olen lopussa, lähes itsemurhan partaalla. Olen katkera, vihainen, surullinen, pettynyt, masentunut.
Sain kiinni hänet lähetetyistä ja vastaanotetuista tekstiviesteistä. Hän on tapaillut näitä naisia, jopa meidän valmistumassa olleessa uudessa talossamme. ainakin yksi nainen on tuonut sinne tavaroitaan ja nukkunut minun sängyssäni. Koko uusi talo on saastunut. Minä pelkään koko ajan mielenterveyteni puolesta. Mies sanoo, että ne on kaikki taaksejäänyttä ja pyytää minulta mahdollisuutta näyttää kuinka hyvä mies hän voi minulle olla. Mutta uskallanko luottaa? Epäilen koko ajan, soittaako hän töistä näille naisille, laittaako sähköpostia jne.
Miksi, kysyn koko ajan? Olen lähes 20 vuotta nuorempi kuin nämä " vanhat akat" . Laihduin viikonlopun aikana 5 kiloa, en ole syönyt, en nukkunut. Soitin kaikki nämä naiset läpi, ja heillä ei ole ollut aavistustakaan minusta tai tytöstämme. Kaikki ovat olleet hyvin järkyttyneitä. Anteeksi tämä sekava tekstini, olen vieläkin niin sekaisin. Olen töissä, tosin keskittymisestä ei tahdo tulla mitään. Pelkään koko ajan. Minun tekisi huutaa koko maailmalle tuskani. Pahinta on että minä rakastan tätä miestä edelleen. Meillä kun on kaikki ollut tähän saakka niin hyvin. Hänen mukaansa olen ollut hänen elämänsä valo, pirteys ja ihanuus. Olemme keskustelleet paljon ennen tätä, matkustelleet, rakastaneet, pitäneet hyvänä toisiamme. Viime yönkin olimme sylikkäin ja itkimme yhdessä. Yli kymmenen vuotta olemme yhdessä olleet ja mies ei ole koko tänä aikana itkenyt kertaakaan. Hän on aina sanonut, että kun voisi edes itkeä kun on sen paikka, mutta hän ei ole koskaan pystynyt niin tekemään. Eilen hän itki ensimmäistä kertaa meidän yhdessä olomme aikana.
Pyydän teiltä, jotka luette tämän kommentteja tekstiini, tapahtumiin.
-Petetty-
Vierailija:
woodcutters96pistecom/k-18/penan_korneri/
ja se kaikkein kännisin. hän ei ole menos naimisiin
Eihän tässä muuta voi sanoa, kuin että mieti kaikki asiat, mikä sinua vaan voi auttaa... mene kaverillesi lapsen kanssa yöksi/vanhemmillesi/osta vaatteita/käy psykologilla! (muista, masennuslääkkeitä on olemassa, eivätkä ne ole mitenkään riippuvuutta aiheuttavia!)... tee nyt jotain äläkä jää suruusi.
Voimia!!
Vierailija:
Minua on petetty... kertokaa saman kokeneet, miten selvisitte
Perjantaina paljastui, että miehelläni on vieraita naisia ja hän on elänyt ei vain kaksoiselämää vaan viitois-kuutoiselämää. Meillä on pieni tyttö (5v.), uusi koti, kaikki ollut hyvin ja minä saan tietää tällaista.
Olen lopussa, lähes itsemurhan partaalla. Olen katkera, vihainen, surullinen, pettynyt, masentunut.
porukassa yhtään kilttiä miestä ole.
Tuleepa hauskat hääjuhlat. Tuskin vieraille näytetään aikaan
sulhasen polttarivideoo..
Säälitävää. Kyllä harmittaisi jos olisin morsian.
kilttimies ei ole menossa naimisiiin. Linkissä näkyy lisää örveltämiskuvia kiltti päällä
Jokatapauksessa, jos menen naimisiin, mitä tuskin koskaan tapahtuu niin polttareissa saa ehkä sikailla jos polttarit on yhteiset ja minäkin sikailen. Olen tarkka ehkäisystä.
miten itse reagoisitte jos oma ukko lähtisi
monen päivän polttarireissulle viroon/latviaan??
Ehkä olen tiukkis,mutta ei onnistuisi meillä....
jossa sulhanen pani ammeessa naista jota ei ollut aiemmin tuntenut.
Polttareissa sikaillaan, niin sulhanen kuin muutkin
siinä 15 miehen sakissa oli vain kaksi joille ei vieras pimpsa maistunut.
Vierailija:
Ei se tosiaan käteen siinä vedä, vetää vaan hameenhelmaa joko päälle tai pois, on tannu jo hommat hoitua (jalat leveellä istuu tollai). On kyllä tosi yöks.