Ihmiset aivan sekaisin kun eivät voi peukuttaa. Mitä tämä kertoo nykyihmisistä?
Että elämä on melko pienissä. Mitään todellisia ongelmia ei ole. Tämä hyvä päättäjille...
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Että elämä on melko pienissä. Mitään todellisia ongelmia ei ole. Tämä hyvä päättäjille...
👎
Peukut oli mun mielestä ihan hyvä keino ilmaista, oliko samaa vai eri mieltä. Oikeastiko nyt halutaan, että johonkin kommenttiin kirjoitetaan 200 kertaa "samaa mieltä"? Miettikääpä, miltä keskustelut sen jälkeen näyttävät?
Kertoo palstailijoiden keskenkasvuisuudesta kun pitää marista ei voi peukuttaa. Onko niin paljon lapsellisia oikeasti? Herätkää jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 3 ihmistä on flipannut, kun eivät pääse tuomitsemaan peukuttamalla kommentoimatta itse asiaa. Ihmiset eivät todellakaan ole flipanneet, vaan tyytyväisiä muutoksesta.
Sen voi laskea suoraan näiden viestien kiinnostavuudesta. Noin kolme trollia on närkästynyt etteivät voi tuomita enää pelkin peukuin.
Nimenomaan palsta on ollut tänään täynnä o/o avauksia aiheena peukku. Ketään ei oikeasti kiinnosta. Paitsi näitä paria avauksia kiihkoissaan duunailevaa trollia, jotka itkevät sitä etteivät voi enäää tuomita keskusteluita peukuttamalla.
Vierailija kirjoitti:
kiukkupotkuraivari kirjoitti:
Me vaatimme! Peukutus takaisin ja vähän sassiin kans!
Samaa mieltä
Komppaan tätä! 👍
Hetken aikaa ihmiset kiukkuaa ja voivat hetkeksi jopa häipyäkin palstalta - kuten aina uudistusten jälkeen - mutta kuten aina ennenkin, pikkuhiljaa jengi valuu takaisin ja tottuu muutoksiin.
Vierailija kirjoitti:
👎
Ok! 👍
Vierailija kirjoitti:
Kertoo palstailijoiden keskenkasvuisuudesta kun pitää marista ei voi peukuttaa. Onko niin paljon lapsellisia oikeasti? Herätkää jo!
Ilmeisesti. En ole ikinä nähnyt niin paljon tyhjänpäiväisiä avauksia ja täyttä trollausta täällä kuin tänään. Täytyy näköjään alkaa hakea toista palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Peukut oli mun mielestä ihan hyvä keino ilmaista, oliko samaa vai eri mieltä. Oikeastiko nyt halutaan, että johonkin kommenttiin kirjoitetaan 200 kertaa "samaa mieltä"? Miettikääpä, miltä keskustelut sen jälkeen näyttävät?
Tai sitten keskustelu muuttuu monipuolisemmaksi, kunhan alun kiukutteluista ja ”samaa mieltä” spämmäyksistä päästään yli.
Vierailija kirjoitti:
Tässä yritetään vain saada peukut takaisin vittuilemalla ylläpidolle. En minä ainakaan vakavissiani kirjoita hyppääväni järveen peukkujen poistumisen takia :D
No jos otit sen mun aloituksen tosissani niin huh huh vaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitikö tähänkin vetää politiikka mukaan? Ap maailmassa on muutakin kuin politiikkaa ja salaliittoteorioita.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä
Samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten keskustelu muuttuu monipuolisemmaksi, kunhan alun kiukutteluista ja ”samaa mieltä” spämmäyksistä päästään yli.
Itsestäni ainakin kuoriutuu kiukkuinen trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vaan miksi _vitussa_ pitää kirjoittaa etä on samaa mieltä??????????? Bat whai?
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Ja mielissään laittelevat näitä yläpeukku/samaa mieltä -viestejä täällä, olevinaan niin nokkelia ja näppäriä. Kyllä näkyy palstan taso tässä todellakin. Taivas mitä ameeboja.
Täällä on tämä yksi, joka jankkaa 24/7 tuomitsevuudesta. MITÄ ne viestisi ovat olleet, joista sinua on niin tuomittu. Tähän mennessä on bongattu ainakin kaksi, jotka tykkäävät uudistuksesta, toinen oli kristallikissa ja toinen naisvihaviestejä tehtaillut. Avatkaa nyt vähän tätä tuomitsemista? Millaisia viestejä täällä on ''tuomittu'' eli kehdattu antaa alapeukkuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yritetään vain saada peukut takaisin vittuilemalla ylläpidolle. En minä ainakaan vakavissiani kirjoita hyppääväni järveen peukkujen poistumisen takia :D
No jos otit sen mun aloituksen tosissani niin huh huh vaan.
No nimenomaan en ottanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan miksi _vitussa_ pitää kirjoittaa etä on samaa mieltä??????????? Bat whai?
No miksi ei *saa* osoittaa, että on samaa mieltä? Bat whai???
Mielenkiinnosta - millaisia viestejä te ollette oikein kirjoittaneet, kun niihin on satanut satoja alapeukkuja? Kristallikissa ainakin jo ilmoittautui tämän uudistuksen puolustajiksi, ketäs muita täällä on?