Ihmiset aivan sekaisin kun eivät voi peukuttaa. Mitä tämä kertoo nykyihmisistä?
Että elämä on melko pienissä. Mitään todellisia ongelmia ei ole. Tämä hyvä päättäjille...
Kommentit (71)
Kertoo paljon ylläpidosta. Se mistä pidetään se poistetaan. Vähän niin kuin Suomen päättäjät eduskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Että elämä on melko pienissä. Mitään todellisia ongelmia ei ole. Tämä hyvä päättäjille...
En ole samaa mieltä
Voihan peukuttaa. Minäkin tässä just alapeukutan.
Vierailija kirjoitti:
Noin 3 ihmistä on flipannut, kun eivät pääse tuomitsemaan peukuttamalla kommentoimatta itse asiaa. Ihmiset eivät todellakaan ole flipanneet, vaan tyytyväisiä muutoksesta.
En ole samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Noin 3 ihmistä on flipannut, kun eivät pääse tuomitsemaan peukuttamalla kommentoimatta itse asiaa. Ihmiset eivät todellakaan ole flipanneet, vaan tyytyväisiä muutoksesta.
Älä sä puhu kuule yhtään muiden suilla. ALAPEUKKU!
Kusipäätouhua kirjoitti:
Kertoo paljon ylläpidosta. Se mistä pidetään se poistetaan. Vähän niin kuin Suomen päättäjät eduskunnassa.
Olen samaa mieltä
Tässä yritetään vain saada peukut takaisin vittuilemalla ylläpidolle. En minä ainakaan vakavissiani kirjoita hyppääväni järveen peukkujen poistumisen takia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sä puhu kuule yhtään muiden suilla. ALAPEUKKU!
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kusipäätouhua kirjoitti:
Olen samaa mieltä
Samaa mieltä
Koskaan en ole somessa peukuttanut.
Ihan hyvä et poistettiin.
Me vaatimme! Peukutus takaisin ja vähän sassiin kans!
Kusipäätouhua kirjoitti:
Yläpeukku
Vierailija kirjoitti:
Eri mieltä
Samaa mieltä
kiukkupotkuraivari kirjoitti:
Me vaatimme! Peukutus takaisin ja vähän sassiin kans!
Samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Sen voi laskea suoraan näiden viestien kiinnostavuudesta. Noin kolme trollia on närkästynyt etteivät voi tuomita enää pelkin peukuin.
Ihmisten aivot kaipaavat peukutuksesta syntyvää dopamiininostetta. Saavat vieroitusoireita, kun niitä ei yhtäkkiä tulekaan. Joku saattaa jopa pistää netin hetkeksi pois ja menee ulkoilmaan. Vähän niin kuin Simpsoneissa, kun televisio lakkasi toimimasta.
Minä taas luulen, että täällä on pari vöyhääjä, jotka tykkää, kun peukut hävisi. Ehkä n. 2-4 kpl. Koska peukkuja ei enää ole, heidän määräänsä ei kykene enää päättelemään, kirjoitustyyli tosin kovin sama.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas luulen, että täällä on pari vöyhääjä, jotka tykkää, kun peukut hävisi. Ehkä n. 2-4 kpl. Koska peukkuja ei enää ole, heidän määräänsä ei kykene enää päättelemään, kirjoitustyyli tosin kovin sama.
Samaa mieltä