Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte jos miehenne tekisi näin?

Vierailija
21.11.2018 |

Mitä tekisitte jos miehenne jota rakastatte ja josta ette halua erota ja jonka kanssa olette saamassa lapsen maaliskuun lopussa, lähtisi juomaan ja sekoilemaan muutamaksi päiväksi ja sekaisin ollessaan (ja siihen sekaisin olemiseen vedoten) tyhjentäisi säästötilisi nollille eli toisinsanoen varastaisi kaikki säästösi ?

Ottaisitteko eron siitä huolimatta että maaliskuussa laskettuaika ja eron myötä ei ainakaan tulisi saamaan senttiäkään takaisin. Mitä tekisitte?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 miesvihasatu

Vierailija
2/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitäkin paljon niitä säästöjä oli, mutta onhan tuollainen tosi huono merkki tulevaa isyyttä ajatellen. Varmaan neuvolassa hyvä ottaa puheeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisitte jos miehenne jota rakastatte ja josta ette halua erota ja jonka kanssa olette saamassa lapsen maaliskuun lopussa, lähtisi juomaan ja sekoilemaan muutamaksi päiväksi ja sekaisin ollessaan (ja siihen sekaisin olemiseen vedoten) tyhjentäisi säästötilisi nollille eli toisinsanoen varastaisi kaikki säästösi ?

Ottaisitteko eron siitä huolimatta että maaliskuussa laskettuaika ja eron myötä ei ainakaan tulisi saamaan senttiäkään takaisin. Mitä tekisitte?

1. Kysy mikä miehelle on tärkeää. Onko se sinä, lapsi, yhteinen elämä?

2. A. Jos vastaa kyllä ja on aidosti pahoillaan, niin kerro että tuo ei saa IkInä IkInä toistua ja joka sentti on säästettävä takaisin.

2. B. Jos vähättelee tapausta eikä osoita aitoa katumusta, niin ero. Keräät itellesi uudet säästöt yksin viimestään silloin kun lapsi on isompi ja itse töissä.

3. Jos tilanne on 2.A ja mies toimii toivotusti jatkossa, niin ole armollinen.

4. Jos tilanne on 2.A ja silti tuo toistuu, niin äkkiä ero.

Vierailija
4/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun säästötiliäni ei tyhjennä kukaan muu kuin minä.

Vierailija
5/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni tekisi noin, 

1) ottaisin omaisuuteni takaisin esim myymällä miehen irtaimistoa jotta summa tulee takaisin

2) poistaisin käyttöoikeudet tiliin

3) miettisin sitten miten paljon voin luottaa häneen, mutta talousasioita en ainakaan jättäisi hänen haltuunsa

4) juomiselle täytyisi tehdä jotain

Tärkeimpänä vauvan turvattu tulevaisuus ilman koston ajatuksia miestä kohtaan. Toimintaa.

Vierailija
6/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaushan ei noin vain lopu, mutta luottamus menisi. Minulla on aina ollut omat rahat ja oma pankkitili eikä ex- mies tiennyt mitään tunnuksia tilit ni. Melkoisen palaverin paikka jatkosta. Miten luottaa koskaan. Vaatii mieheltä melkoista työtä rakentaa luottamus. Ainakin katumusta ja ylityötä, jotta rahat saa korvattua ja sitä myötä joskus luottamuskin.

Vierailija
7/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitäkin paljon niitä säästöjä oli, mutta onhan tuollainen tosi huono merkki tulevaa isyyttä ajatellen. Varmaan neuvolassa hyvä ottaa puheeksi.

Tuhansia euroja... Vaikea käsitellä asiaa kun la niin lähellä ja jäi rahallisesti ihan tyhjän päälle niin olo on aika masentunut. :(

Vierailija
8/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi jäädä jos maksaa takaisin mitä on vienyt ja lopettaa kokonaan juomisen sillä se ei todellakaan sovi jos johtaa noin pahoihin mokiin!!!

Vierailija
9/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miten mies on saanut sinun tilisi tyhjäksi, ja vielä säästötilin?!

Vierailija
10/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin rikosilmoituksen. Vai miten ne rahat sille miehelle päätyi. Tuskin sä niitä vapaaehtoisesti annoit.

Vierailija
11/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tekisin rikosilmoituksen. Vai miten ne rahat sille miehelle päätyi. Tuskin sä niitä vapaaehtoisesti annoit.

Rikosilmoitus omasta miehestä?

Vierailija
12/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
13/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta tuhatta?

Vierailija
14/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisin? No hioisin mun provotaitoja.

Mee sikamiessatuilija nukkumaan. Huomenna uus kiireinen päivä työttömänä.

Vierailija
15/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
16/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

zzzzzzzz

Vierailija
17/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla koskaan miestä ole ollut 😀 sulla on kaheksan kissaa ja hirsutismia.

Vierailija
18/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 miesvihasatu

Niin on. Mut palstamamnat ottaa tosissaan, kun tärkeintä on päästä haukkumaan miehiä ja purkamaan pahaa oloa siitä, että elämä on niin ankeeta.

Vierailija
19/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki aapee elämä. Nää väsyneet provot pilaa koko palstan.

Vierailija
20/21 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi