Mitä tekisitte jos miehenne tekisi näin?
Mitä tekisitte jos miehenne jota rakastatte ja josta ette halua erota ja jonka kanssa olette saamassa lapsen maaliskuun lopussa, lähtisi juomaan ja sekoilemaan muutamaksi päiväksi ja sekaisin ollessaan (ja siihen sekaisin olemiseen vedoten) tyhjentäisi säästötilisi nollille eli toisinsanoen varastaisi kaikki säästösi ?
Ottaisitteko eron siitä huolimatta että maaliskuussa laskettuaika ja eron myötä ei ainakaan tulisi saamaan senttiäkään takaisin. Mitä tekisitte?
Kommentit (21)
Riippuu siitäkin paljon niitä säästöjä oli, mutta onhan tuollainen tosi huono merkki tulevaa isyyttä ajatellen. Varmaan neuvolassa hyvä ottaa puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisitte jos miehenne jota rakastatte ja josta ette halua erota ja jonka kanssa olette saamassa lapsen maaliskuun lopussa, lähtisi juomaan ja sekoilemaan muutamaksi päiväksi ja sekaisin ollessaan (ja siihen sekaisin olemiseen vedoten) tyhjentäisi säästötilisi nollille eli toisinsanoen varastaisi kaikki säästösi ?
Ottaisitteko eron siitä huolimatta että maaliskuussa laskettuaika ja eron myötä ei ainakaan tulisi saamaan senttiäkään takaisin. Mitä tekisitte?
1. Kysy mikä miehelle on tärkeää. Onko se sinä, lapsi, yhteinen elämä?
2. A. Jos vastaa kyllä ja on aidosti pahoillaan, niin kerro että tuo ei saa IkInä IkInä toistua ja joka sentti on säästettävä takaisin.
2. B. Jos vähättelee tapausta eikä osoita aitoa katumusta, niin ero. Keräät itellesi uudet säästöt yksin viimestään silloin kun lapsi on isompi ja itse töissä.
3. Jos tilanne on 2.A ja mies toimii toivotusti jatkossa, niin ole armollinen.
4. Jos tilanne on 2.A ja silti tuo toistuu, niin äkkiä ero.
Minun säästötiliäni ei tyhjennä kukaan muu kuin minä.
Jos mieheni tekisi noin,
1) ottaisin omaisuuteni takaisin esim myymällä miehen irtaimistoa jotta summa tulee takaisin
2) poistaisin käyttöoikeudet tiliin
3) miettisin sitten miten paljon voin luottaa häneen, mutta talousasioita en ainakaan jättäisi hänen haltuunsa
4) juomiselle täytyisi tehdä jotain
Tärkeimpänä vauvan turvattu tulevaisuus ilman koston ajatuksia miestä kohtaan. Toimintaa.
Rakkaushan ei noin vain lopu, mutta luottamus menisi. Minulla on aina ollut omat rahat ja oma pankkitili eikä ex- mies tiennyt mitään tunnuksia tilit ni. Melkoisen palaverin paikka jatkosta. Miten luottaa koskaan. Vaatii mieheltä melkoista työtä rakentaa luottamus. Ainakin katumusta ja ylityötä, jotta rahat saa korvattua ja sitä myötä joskus luottamuskin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitäkin paljon niitä säästöjä oli, mutta onhan tuollainen tosi huono merkki tulevaa isyyttä ajatellen. Varmaan neuvolassa hyvä ottaa puheeksi.
Tuhansia euroja... Vaikea käsitellä asiaa kun la niin lähellä ja jäi rahallisesti ihan tyhjän päälle niin olo on aika masentunut. :(
Saisi jäädä jos maksaa takaisin mitä on vienyt ja lopettaa kokonaan juomisen sillä se ei todellakaan sovi jos johtaa noin pahoihin mokiin!!!
En kyllä ymmärrä miten mies on saanut sinun tilisi tyhjäksi, ja vielä säästötilin?!
Minä tekisin rikosilmoituksen. Vai miten ne rahat sille miehelle päätyi. Tuskin sä niitä vapaaehtoisesti annoit.
Vierailija kirjoitti:
Minä tekisin rikosilmoituksen. Vai miten ne rahat sille miehelle päätyi. Tuskin sä niitä vapaaehtoisesti annoit.
Rikosilmoitus omasta miehestä?
Mitä tekisin? No hioisin mun provotaitoja.
Mee sikamiessatuilija nukkumaan. Huomenna uus kiireinen päivä työttömänä.
Sulla koskaan miestä ole ollut 😀 sulla on kaheksan kissaa ja hirsutismia.
Vierailija kirjoitti:
0/5 miesvihasatu
Niin on. Mut palstamamnat ottaa tosissaan, kun tärkeintä on päästä haukkumaan miehiä ja purkamaan pahaa oloa siitä, että elämä on niin ankeeta.
Hanki aapee elämä. Nää väsyneet provot pilaa koko palstan.
0/5 miesvihasatu