Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te miehet puhutte naisista keskenänne?

Vierailija
21.11.2018 |

Jos vaikka jollakin on uusi nainen, miten te naisesta puhutte? Ulkonäkö, luonne jne. Vertailetteko omienne vinkeitä, luonnetta, tekemisiä toisiinsa tai jotain?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei puhu naisista. Paitsi tietysti jos näkyy pantavan näköinen nainen.

Vierailija
42/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ole mitenkään päällimmäisenä kenenkään mielessä, joten harvoin heitä keskusteluissa sivutaan.

Yleensä jutellaan mielenkiintoisemmista aiheista ja nautitaan siitä että pari tuntia saadaan ajatukset pois kotikuvioista ja puolisoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten? No vttu suulla.

Vierailija
44/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on minun, enkä hänestä puhu missään jätkäsakissa.

Toivottavasti vaimoni ei puhu minusta ystävättäriensä kanssa.  Meidän väliset asiat ovat meidän välisiä. Elämämme ei ole mitään Salkkaria, tai Tähtösiä.

Vierailija
45/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat kerrat kun on puhuttu niin aiheena on olleet mieleltään sairaat ja väkivaltaiset naiset. On puhuttu heidän aiheuttamista ongelmista ja siitä onko järkeä jatkaa suhdetta tai eron jälkeen tapahtuneista riehumisesta. Tämän lisäsi on puhuttu joittenkin siskoista ja minkä takia hakevat tappeluita joka kerta kun ovat juoneet ja siitä että hyväksytäänkö heitä enää mukaan. Tämä aihe aiheutti aina voimakkaita kannanottoja. Sitten tietenkin myös jonkun muun tutun naisen väkivaltaisuudesta ja aiheuttamista ongelmista ja häiriöistä joka ainoa kerta. 

Vierailija
46/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet homogeeninen massa". t. uniikit lumihiutaleyksilöt joita ei sovi yleistää

Mikä sun ongelma on? Justhan tässä kysytään eri lumihiutaleiden tapoja sen sijaan, että hatuata revittäisiin omia "kaikki miehet" -päätelmiä.

Ja muutaman miestä esittävän naisen kommenttia käytetään sitten seuraavat kymmenen vuotta esimerkkinä siitä kuinka miehet keskenään naisista puhuvat.

"Mutta kun palstamiehet sanoi itse niin". 

Aaa, siinä palstamiesten strategia paljaana pöydällä. Ilmankos niin närästää. 😂

Tuotahan ne käyttää. "Itse naisena" -kommentit ovat satavarmasti palstamiehen näppikseltä.

Niin, me olemme sitä samaa möykkyä, kuten eräs tuossa aiemmin ounasteli.

Kiitos todistuksesta.

Kyllä, aivan ällistyttävän samanlaisia olette kaikki kolme. Taidatte majailla samoilla naisvihasaiteilla elämänsisältöä imemässä?

Vierailija
47/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka, mutta ruma naama.

Vierailija
48/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet puhuu keskenään siitä miten kaunista on kaksi isopovista blondia nuolemassa piirakkaa

Vierailija
49/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan niiden p'illuista 24/7.

Vierailija
50/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Naiset eivät ole mitenkään päällimmäisenä kenenkään mielessä, joten harvoin heitä keskusteluissa sivutaan.

Ihanaa, kerrankin täällä normaali mies jolle elämän koko sisältö ei ole nainen ja naisen jalkoväli vaan elämässä on muutakin sisältöä. Iso peukku tälle, aivan kyllästymiseen asti on saanut lukea ininää p*llusta ja sen puutteesta.

Vierailija
51/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei aikuset miehet puhu naisista juuri mitään,, sivulauseessa ehkä mainitaan vaimo. Mitä puhumista naisissa olis? Alta parikymppisenä, sillon kun ei vielä seurusteltu oikeen vakituisesti saatettiin kehaista jotain naista, siis ulkonäköä, mutta aika vähäistä sekin oli. Kuvitteleeko naiset oikeesti, että miehet puhuu koko ajan naisista ja parisuhteesta? Mua ei kiinnosta jonkun toisen vaimo, parisuhde tai perhe, enemmän kiinnostaa vaikka kaverin uus auto. Ei silti tarkota, etteikö vaimo ja perhe olis tärkeitä, tottakai on, elämän tärkein asia mulle, niistä vaan ei oo sen kummempaa puhumista. JOskus joku avautuu kun on eron partaalla tms., mutta ei siis ihan pienestä. Kaveria koitetaan sitten tukea  miten osataan, eikä paljon taideta osata.

Vierailija
52/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat huonoja/arkoja puhumaan. Kaikkein huonoimpia puhumaan tärkeimmistä asioista kuten parisuhteensa toisesta osapuolesta. Keskustelu on yleisellä tasolla, eli "juu, on töissä, viihtyy, hyvin voi".

Vain naisettomat miehet soittavat poskea naisista. Kun mies löytää naisen, hän lopettaa puheet. Siitä sen kaveripiiri tietääkin.

Näin siis normaalit, opiskelevat ja työssä käyvät miehet. Juopoista ja syrjäytyneistä en tiedä muuta kuin että ne voivat julkisellakin paikalla möläyttää puliporukan ainoalle naiselle, että nyt pannaan pippeli sinne minne se kuuluu, nääs kun niiltä on jo tuhoutunut aivoista se osa, jolla käytöstä säädellään. Tällaista ainakin kuuntelin kerran tunnin Helsingin rautatieaseman Pullmanissa.

Vierailija
53/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Ihanaa, kerrankin täällä normaali mies jolle elämän koko sisältö ei ole nainen ja naisen jalkoväli vaan elämässä on muutakin sisältöä. Iso peukku tälle, aivan kyllästymiseen asti on saanut lukea ininää p*llusta ja sen puutteesta.

No ne inisijät eivät ole normaaleja. Voidaanko jo uskoa se? Naisvihaaja/pillunvonkaaja ei ole normaali mies.

Vierailija
54/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet puhuu naisista melko lailla päinvastaisesti kuin mitä puhuvat naisten kuullessa. Naisten edessä ollaan niin miellyttävää ja kilttiä mutta poikien kanssa "kyllä sitä horoa panis" jne.

Vierailija
55/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet puhuu naisista melko lailla päinvastaisesti kuin mitä puhuvat naisten kuullessa. Naisten edessä ollaan niin miellyttävää ja kilttiä mutta poikien kanssa "kyllä sitä horoa panis" jne.

Ehkä 15-vuotiaat ”miehet” puhuu noin.

Vierailija
56/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin parhaan frendin kanssa puhutaan joskus syvemmin meidän parisuhteista. Voidaan jutella jos on jotain ongelmaa tai jos on jotain erityisen hyvää. Normaalisti puhutaan kuitenkin tyttöystävistämme aika yleisellä tasolla muun keskustelun keskellä tyyliin "Tiinallakin on nyt ollu tosi kiirettä töissä" tai "Me käytiin eilen Liisan kanssa testaan se uus ravintola x, oli tosi hyvä paikka".

Ei niin hyvien frendien/tuttujen kanssa en pahemmin puhu naisista enkä naisasioistani. Jotkut niistä voi joskus heittää jotain läppää tai juttua siitä millasen muijan ne iski edellisiltana baarista mutta aika äkkiä aihe vaihtuu esimerkiks urheiluun kun ei mulla onnellisesti seurustelevana oo heittää mitään takasin ja en muutenkaan oo se tyyppi kuka jaksais innostua tollasista jutuista hirveesti. Aina sinkkunakin oon pitäny omana tietonani kaikki säätöni (no joo ei mulla sellasia oo ollu kun pari kolme koko elämässäni mutta jokatapauksessa) enkä oo ymmärtäny miks niistä haluais huudella tai mitä leveilemistä niissä olis.

M28

Vierailija
57/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikoina joutunut/päässyt moniin illanistujaisiin, joissa olen ollut ainoa mies. Pakko myöntää, että sukupuolten välillä tuntuu olevan aika erilainen tapa puhua toisista. Naisten juttuja kuunnellessa minulle tuli monen monta kertaa todella paha olo siitä kuinka arvostelevasti, pilkaten ja välillä jopa halveksuen miehistä puhuttiin. Useamman kerran olen esimerksiki kuullut kun ryhmässä arvostellaan miesten sänkytaitoja muita vastaavia asioita jotka mielestäni ovat TÄYSIN yksityisasioita. Tälläinen käytös osoittaa ainakin omasta mielestäni käsittämätöntä epäkunnioitusta toisia kohtaan ja en voi kuin ihmetellä miten naisia tämä ei tunnu haittaavan, vaan sitä jopa pidetään ihan normaalina jutusteluna.

Miesten illoissa olen niin ikään ollut lukemattomia kertoja ja ei niissä ikinä ole pahemmin puhuttu naisista mitään. Ja jos on jotain keskustelua ollut niin sekin positiivisessa hengessä muita arvostelematta. Teini-iässä jotkut saatttoivat vielä puhua alapääjuttuja mutta pääasiassa miehet eivät puhu intiimiasioista todellakaan toisilleen.

Vierailija
58/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään on vastaus. Ainakin kun kyseessä aikuiset miehet eivätkä mitkään teinit tai teinin tasolle jääneet.

Vierailija
59/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten yhtään mitään puhuta naisista, ei omasta eikä vieraista. T. Mies44

Vierailija
60/71 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikoina joutunut/päässyt moniin illanistujaisiin, joissa olen ollut ainoa mies. Pakko myöntää, että sukupuolten välillä tuntuu olevan aika erilainen tapa puhua toisista. Naisten juttuja kuunnellessa minulle tuli monen monta kertaa todella paha olo siitä kuinka arvostelevasti, pilkaten ja välillä jopa halveksuen miehistä puhuttiin. Useamman kerran olen esimerksiki kuullut kun ryhmässä arvostellaan miesten sänkytaitoja muita vastaavia asioita jotka mielestäni ovat TÄYSIN yksityisasioita. Tälläinen käytös osoittaa ainakin omasta mielestäni käsittämätöntä epäkunnioitusta toisia kohtaan ja en voi kuin ihmetellä miten naisia tämä ei tunnu haittaavan, vaan sitä jopa pidetään ihan normaalina jutusteluna.

Miesten illoissa olen niin ikään ollut lukemattomia kertoja ja ei niissä ikinä ole pahemmin puhuttu naisista mitään. Ja jos on jotain keskustelua ollut niin sekin positiivisessa hengessä muita arvostelematta. Teini-iässä jotkut saatttoivat vielä puhua alapääjuttuja mutta pääasiassa miehet eivät puhu intiimiasioista todellakaan toisilleen.

Itse olen kuunnellut naisten juttuja jo liki neljäkymmentä vuotta, eikä koskaan kukaan ole ottanut puheeksi kumppaninsa intiimejä asioita. Liikut oudoissa piireissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä