Onko 10 seksikumppania liikaa?
En vielä ole tavannut sitä oikeaa jonka kanssa elää loppuelämä. En halua irtosuhteita :( Kadun tuota määrää.. Onko ihan liikaa ja karkottaako miehet?
Olen 25v nainen.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kumppaneiden ihonväristä. Naisella tuo luku alkaa olemaan siinä rajoilla.
Niin että miehelläkö saa olla enempi? Hohhoh
Tietenkin saa olla. Miksi ihmeessä tässä pelattaisiin samoilla säännöillä?
talvi kirjoitti:
1+ on liikaa jos haluua parisuhtee!! jos ei haluua parisuhdeta sit ei ole
Mitkä tsäänssit oikeesti, että se ensimmäinen tulisi olemaan ainoa ja oikea kumppani loppuelämäksi?
Minulla huitoo luku jossain 30 paikkeilla, että ei sulla ole mitään hätää. Miehen löysin 27-vuotiaana, eli sitä ennen tosiaan kaikki muut sähläykset.
Eikä se luku kenellekään kuulu. Jos jollakulla joka välttämättä haluaa tietää on asian kanssa ongelma, niin silloin ehkä huomaa ettei arvomaailmat kohtaa. :)
On myönnettävä, että itse olen jo pian 40 vuotias, enkä tähän ikään mennessä ole oppinut näkemään tai huomaamaan kenenkään seksikumppanien määrää, kenestäkään päältä päin. Mistä sellaisen voi tai pystyisi näkemään? - Vai haistaako tai maistaako se, jostain pitäisi.
Enemmän kuin kumppanien määrä minusta on olennaissempaa se, että miten elää tuon historiansa kanssa. Itselläni on alle 10 seksikumppania. Ehkä se on vähän, koska yksikän ei ole ollut samanlainen.
Olen varmaan myös hieman arka mies kun ihan hirveän riemuissani tuskin osaisin olla, jos nainen alkaisi vertaamaan minun taitojani ja kykyäni toimia seksin aikana verrattuna, johonkin toiseen.
Tämä tunne on täysin riippumaton siitä kehuisiko nainen minua vai moittisiko minua. Ei seksi ole minulle mikään sellainen suoritus, että siinä pitäsi tavoitella jokin tietty optimi määrä jotta voisi sitten jotain halveksitttua tai kunnioitetttua.
yksikin on liikaa. ei ihminen seksiä mihinkään tarvi.
Mulla on viisi.
M48