Onko 10 seksikumppania liikaa?
En vielä ole tavannut sitä oikeaa jonka kanssa elää loppuelämä. En halua irtosuhteita :( Kadun tuota määrää.. Onko ihan liikaa ja karkottaako miehet?
Olen 25v nainen.
Kommentit (26)
Ei liikaa useimmille, mutta ei missään nimessä vähäinen määräkään.
Eikö 15+ oo yleensä aika normaali??
Mun kaverit on kehuskelleet, että miehiä on ollut yli 100. Naisia ovat siis nämä kaverini.
Vierailija kirjoitti:
Ai samalla kertaa?
Ei kun koko elämäni aikana olen harrastanut yhdyntää 10 ihmisen kanssa.
Ap
Riippuu kumppaneiden ihonväristä. Naisella tuo luku alkaa olemaan siinä rajoilla.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kumppaneiden ihonväristä. Naisella tuo luku alkaa olemaan siinä rajoilla.
Niin että miehelläkö saa olla enempi? Hohhoh
Vierailija kirjoitti:
Todella paljon tuon ikäisellä.
Mun kaveriporukassa parikymppisillä naisilla luvut on yli 30 miestä... silti on rakastavat miehet löytyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai samalla kertaa?
Ap
Kuinka monta kertaa?
Aika normaali määrä. Nuo sadan seksikumppanin ihmiset on ihan oma lajinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai samalla kertaa?
Ap
Kuinka monta kertaa?
Siitä en ole pitänyt lukua.. olisiko pitänyt? :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverit on kehuskelleet, että miehiä on ollut yli 100. Naisia ovat siis nämä kaverini.
Onkohan tämä kuinka yleistäkin? Mietin vaan kun sinkkunaisilla on aina niitä jatkoja bileiltojen jälkeen....
1+ on liikaa jos haluua parisuhtee!! jos ei haluua parisuhdeta sit ei ole
Nuorena ajattelin samoin kuin sinä, että hui kauhea kun on tullut jaettua tavaraa niin ja niin monelle miehelle.
Nyt kun rinnalla on ollut jo vuosia sama mies ja perhekin on perustettu, en edes muista kuinka monen muun kanssa olen aikaisemmin ollut. Vain tällä nykyisellä on väliä, ja hän ei ole koskaan välittänyt entisistäni.
Mutta ei kymmenen edes ole paljon.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ajattelin samoin kuin sinä, että hui kauhea kun on tullut jaettua tavaraa niin ja niin monelle miehelle.
Nyt kun rinnalla on ollut jo vuosia sama mies ja perhekin on perustettu, en edes muista kuinka monen muun kanssa olen aikaisemmin ollut. Vain tällä nykyisellä on väliä, ja hän ei ole koskaan välittänyt entisistäni.
Mutta ei kymmenen edes ole paljon.
KIItos, tuli parempi mieli. Toivottavasti minäkin löydän pitkäaikaisen hyvän miehen.
Ap
Miksi alapeukutatte kommentteja???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella paljon tuon ikäisellä.
Mun kaveriporukassa parikymppisillä naisilla luvut on yli 30 miestä... silti on rakastavat miehet löytyneet.
30 on silti paljon, vaikka kaverisi olisivat miehet löytäneetkin. Ihan tutkitusti.
10kerralla on liikaa. Ei tuo kokonaismäärän paha ole.