Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen alhainen syntyvyys - miesnäkökulmaa kaivataan!

Vierailija
21.11.2018 |

Tuntuu, että nyt kun mediassa puhutaan paljon alhaisesta syntyvyydestä ja pelotellaan sillä, niin naisia syyllistetään joka paikassa ihan kohtuuttomasti. Artikkeleista jää helposti kuva, etteivät koulutetut naiset kaipaa elämäänsä lapsia ja lykkäävät niiden hankintaa kunnes on monen kohdalla jo myöhäistä.

Musta kuitenkin tuntuu, että monissa parisuhteissa mies on se, joka sitä lapsenhankintaa haluaa lykätä. Ainakin omalla kohdalla ja monien kavereidenkin kanssa on näin: katsotaan vähän myöhemmin, ei vielä, työ täytyy olla ensin pisteessä X, pitää olla X määrä rahaa, tai auto, tai talo...tuntuu, että noita syitä olla hankkimatta lapsia löytyy loputtomiin! Haluisinkin siis kuulla, mistä se lapsettomuus parisuhteessa olevien miesten kohdalla johtuu? Halutaanko että kaikki olisi ns. valmista ennen vauvaa, ollaanko suhteessa väärään ihmiseen, onko omat harrastukset ja kaverit vielä tärkeämpiä, pelottaako oman elämän menetys, oma isyys tai onko huonoja lapsuusmuistoja? Painaako taloudelliset vai tunnesyyt enemmän? Eikö vaan haluta lapsia muttei kehdata sitä vauvakuumeilevalle kumppanille sanoa? Keskustelua, kiitos!

Kommentit (6577)

Vierailija
2041/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, ei mennytkään äskeinen viesti läpi. Koitetaanpa uudestaan.

Eli voin puhua vain omasta puolestani. Ennen olin ehkä perhemyönteisempi mutta nyt kun on ns. pakka kunnossa, niin olenkin tykästynyt sinkkumiehen vapaaseen elämään (ei kuitenkaan mitään irtosuhteita).

Enkä koe jääväni yksin, koska lähes koko kaveripiiri on pelkkiä sinkkumiehiä samanlaisilla harastuksilla. Olen huomannut, että mitä tyytyväisempi elämäänsä on, niin sitä vähemmän kaipaa siihen enää ketään muuta.

Se on oikein! Juuri näin.

Puhumattakaan että jos tuossa tilanteessa alkaa kersoja pönkäämään kun joku random akka on saanut limalompakollaan jallitettua, niin lopputulos on:

> Vapaus / 404 / EI OLE!

> Pinkka kunnossa enää / 404 / EI OLE!

> Elintaso kunnossa/olemassa / 404 / EI OLE!

> Harrastukset / 404 / EI OLE!

> Elinvoima/Tahto/Halu / 404 / EI OLE!

> Motivaatio mitään kohtaan / 404 / EI OLE!

Minkä tähden annetaan jallitaan?

Hyvänen aika sentään! Eletään vuotta 2021 ja puhe on kuin milläkin 50-luvun miehellä. Hyödynnä nykyajan tarjoamia mahdollisuuksia, äläkä kulje sitä yhtä ja samaa polkua 🙄

Tai sitten vaan päättää olla olematta  "lihalompakon" vietävissä. 

Vierailija
2042/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi miettiä millaista olisi jos mies sanamukaisesti koskaan puhuisi yhtään mitään. Ei sanaakaan. Ei ensimmäistä inahdustakaan. Kaikki lomat, arjet ja yhteiset ajat. Ei ensimmäistäkään lausetta. Tätä 20 vuotta.

Samalta TUNTUU miehestä joka elää ilman seksiä. Parisuhteen aivan keskeinen asia puuttuu täysin. Suurimmalla osalla miespuolisia tutuista jota ovat perheen erehtyneet perutaan on sama tarina.

Yksikin ihan rehti ja rehellinen perheenisä kertoo melkein kyynel silmäkulmassa miten vuosi sitten jouluna oli viimeksi vaimon kanssa sängyssä ja tulee olemaan lähemmäs 60 vuotias kun lapset lentävät pesästä ja voi köydä vaikka maksullisista että saisi edes kerran kokea sitä maailman ihanaa ja NORMAALIA asiaa ihmisen elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha sananlasku sanoo että kun nainen maistaa hääkakkua niin se sammuttaa seksuaalisuuden lopullisesti. Ja jos mies hakee seksiä muualta niin menettää kodin, perheen, lapset, auton ja saa maksaa elatusmaksuja pahimmillaan 100.000 euroa pitkän ajan kuluessa. 

No sittenhän miehillä on tuohon helppo ratkaisu: älkää menkö naimisiin.

No älä? Onko jotain muuta nerokasta jonka olet ihan itse keksinyt?

Ketjun aiheena ei kuitenkaan ole tuo eivätkä miehet ulìse täällä kurjuuttaan vaan mielipiteitä kaivattiin ja niitä annetaan. Tuollaisen nokittelun voit jättää omalle exällesi

Ei kannata kirjoitella hassuja vitsejä jostain 50-luvulta, niihin voi saada saman tasoisen vastauksen. Miehet ei myöskään yksin maksa perheen omaisuutta, kyllä siihen tarvitaan naisenkin tuloja. Nainen ei vie mieheltä kaikkea vaan oman, laillisen osuutensa.

Mitäs tuloja mammakerholaisella on? Kakarat lasketaan sopivasti siten ettei tarvitse mennä duuniin vuosikausiin.

Laittaisitko nimen alle avioehtoon jossa todetaan että olet oikeutettu tasan siihen minkä olet omistasi maksanut?

Mitä taas kotiin tulee niin kovin usein se menee just noin. Mies häädetään ja nainen + lapset saavat jäädä. Ja mitäpä mies sillä farmariautollakaan kun lapset jäävät äidilleen. Huonekaluiksikin kuulemma riittää patja.

Kannattaisiko miesten kiinnittää enemmän huomiota naisen koulutukseen, ammattiin ja tulotasoon? Teillehän ei noilla ole mitään merkitystä.

Itse olen ollut töissä äitiys- ja hoitovapaita lukuunottamatta. En tiedä yhtään naista, joka tekisi aina uuden lapsen, kun entisen hoitovapaa loppuu. Kuinka monta tapausta sinä tunnet?

Olen maksanut puolet yhteisestä omaisuudesta. Minulla on oma auto ja omat sijoitukset. Sen lisäksi olen laittanut enemmän rahaa kotiin mitä mies. Lapsiin olen panostanut enemmän mitä mies.

Meillä on avioehto minun vaatimuksesta.

Mites teillä on nämä asiat?

Vierailija
2044/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi miettiä millaista olisi jos mies sanamukaisesti koskaan puhuisi yhtään mitään. Ei sanaakaan. Ei ensimmäistä inahdustakaan. Kaikki lomat, arjet ja yhteiset ajat. Ei ensimmäistäkään lausetta. Tätä 20 vuotta.

Samalta TUNTUU miehestä joka elää ilman seksiä. Parisuhteen aivan keskeinen asia puuttuu täysin. Suurimmalla osalla miespuolisia tutuista jota ovat perheen erehtyneet perutaan on sama tarina.

Yksikin ihan rehti ja rehellinen perheenisä kertoo melkein kyynel silmäkulmassa miten vuosi sitten jouluna oli viimeksi vaimon kanssa sängyssä ja tulee olemaan lähemmäs 60 vuotias kun lapset lentävät pesästä ja voi köydä vaikka maksullisista että saisi edes kerran kokea sitä maailman ihanaa ja NORMAALIA asiaa ihmisen elämässä.

Maksullisia on ollut aina jopa silloin 20 vuotta sitten. Naimisiinmeno oli varmasti silloinkin täysin vapaaehtoista.

Vierailija
2045/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että nyt kun mediassa puhutaan paljon alhaisesta syntyvyydestä ja pelotellaan sillä, niin naisia syyllistetään joka paikassa ihan kohtuuttomasti. Artikkeleista jää helposti kuva, etteivät koulutetut naiset kaipaa elämäänsä lapsia ja lykkäävät niiden hankintaa kunnes on monen kohdalla jo myöhäistä.

Musta kuitenkin tuntuu, että monissa parisuhteissa mies on se, joka sitä lapsenhankintaa haluaa lykätä. Ainakin omalla kohdalla ja monien kavereidenkin kanssa on näin: katsotaan vähän myöhemmin, ei vielä, työ täytyy olla ensin pisteessä X, pitää olla X määrä rahaa, tai auto, tai talo...tuntuu, että noita syitä olla hankkimatta lapsia löytyy loputtomiin! Haluisinkin siis kuulla, mistä se lapsettomuus parisuhteessa olevien miesten kohdalla johtuu? Halutaanko että kaikki olisi ns. valmista ennen vauvaa, ollaanko suhteessa väärään ihmiseen, onko omat harrastukset ja kaverit vielä tärkeämpiä, pelottaako oman elämän menetys, oma isyys tai onko huonoja lapsuusmuistoja? Painaako taloudelliset vai tunnesyyt enemmän? Eikö vaan haluta lapsia muttei kehdata sitä vauvakuumeilevalle kumppanille sanoa? Keskustelua, kiitos!

Nuorena miehenä voisin kommentoida omasta näkökulmastani asiasta seuraavaa, pohjautuen omiin havaintoihin, kokemuksiin, elettyyn elämään ja mediaan.

1. miehet eivät halua lapsia, miehet ovat loppupeleissä mieslapsia joita kiinnostaa enemmän pleikkarin pelaaminen kaljatölkki kädessä kalsarisillaan sohvalla kuin vastuunkantaminen ja aikuistuminen, kuulun itse samaan kastiin. Raha käytetään mielummin itseen kuin jälkikasvuun ja lapsen kanssa tuommonen bokserisillaan kaljanjuonti ei onnistu samalla tavalla.

2. nykyajan sinkkuongelma, valtaosa nuorista on sinkkuja tahtomattaan kun parisuhdemarkkinoilla selvät kohtaanto-ongelmat joissa sekä miehet että naiset kuuluvat häviäjiin kun molemmat elävät tahtomattaan sinkkuina

3. naiset kyllä haluaisivat lapsia, mutta eivät löydä kumppania kohtaanto-ongelman vuoksi ja jäävät tämän takia lapsettomiksi. Standardit voivat olla liian korkealla, mutta toisaalta "kelpo perheenisä" kriteerit täyttäviä miehiäkin on todella vähän verrattuna "kelpo äiteihin", ks. kohdat 1, 5 ja 6.

4. nuoria ikäluokkia kohdellaan nyky-yhteiskunnassa kuin paskaa, kaikki on meidän syytä, ollaan syrjäytyneitä, työttömiä, ei tehdä lapsia, armeijassakin vain pelleillään ja hankitaan vapautus, eläkeläisten hoito on meidän vastuullamme, ollaan koulun penkillä liian kauan eikä valmistuta työelämään, sitten kun ollaan töissä niin sielläkin vain lusmuillaan eikä tehdä töitä ja verorahoja jne jne. Keksittekö mitään positiivista mitä nuorista ikäluokista oisi viime aikoina kirjoitettu? Koskee yhtälailla miehiä ja naisia mutta itse miehenä olen kiinnittänyt huomion negatiiviseen uutisointiin erityisesti nuorista miehistä.

5. nuorista miehistä joku 20% on NEET kategoriaan kuuluvia eli ei ole töissä/koulutuksessa vaan rottailee sosutuilla kotona, suurin osa nuorista naisista ei edes tajua tätä vaan ihmettelee missä ne unelmien prinssit on kun eivät tajua että ikäluokkiensa pojista joka viides ei tee elämällään mitään vaan juo kaljaa kotona. Heijastuu suoraan syntyvyyteenkin

6. miehiä ei painosteta lisääntymään, miehille ei puhuta lisääntymisestä missään vaiheessa elinkaarta laajemmin. Naisille puhutaan koulussa ym. aina lisääntymsiestä ja kouluterveydenhoitajat ym gynekologisissa tutkimuksissa ja seulonnoissa joita naisille järjestetään, painotetaan lisääntymisterveyttä ja toiset naiset keskustelevat lapsista ja perhe-elämästä paljon enemmän kuin miehet keskenään.

Saattaisi tulla mieleen jotain muutakin ajatusta tästä asiasta mutta tässä nyt vauvamammoille jotain pohdittavaa. Henkilökohtaisesti itse pidän monien miesten lapsettomuutta poliittisena kannanottona siitä, miten nuoria ikäluokkia kohdellaan ja sekös päättäjiäkin harmittaa kun heilläkin on ennen pitkää tulosvastuu tekemästään (perhe/sosiaali)politiikasta joissa kerrankin nuorilla ikäluokilla on valtaa vaikuttaa asioihin olemalla lisääntymättä ja tuottamatta veronmaksajia, jotka maksaisivat paskoja päätöksiä tehneiden poliitikkojen eläkkeet.

Kiinnostava analyysi. Kiitos tästä

Niin varmaan kun itse naisena kirjoitit sen.

Korjataas muuten asiavirhekin ihan ideologisen plaikkari+olut pilkkaamisen seasta:

NEET: osuus 20-24-vuotiaista miehistä 11,7 %, naisista 11,9

Naisia on siis enemmän syrjaytyneinä ja osuus molemmilla on kaukana "jostain 20%"

Lähde tähän, kiitos.

19.2.2019

Koulutuksen ja työn ulkopuolella olevat (NEET) nuoret, katsaus tilanteeseen ja toimenpiteisiin

https://minedu.fi/documents/1410845/4449678/Koulutuksen+ja+työn+ulkopuo…

Ne koulutuksen ja työn ulkopuolella olevat naiset ovat hoitamassa lapsia kotona. Miehissä on enemmän syrjäytyneitä.

Vierailija
2046/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian krantut naiset.

Vierailija
2047/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa se on lapsen teko, jos ei saa naista edes harjoitusmielessä, saati sitten tositarkoituksella.

47 vuotta ja edelleen neitsyt.

Ei paljoa tilanne naurata.

Vierailija
2048/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin voinut lapsia hankkia jos olisin vaan kelvannut jollekkin naiselle nuorempana.mutta näin jälkikäteen ajatellen oikeastaan parempi ettei saanut,kun näkee mihin suuntaan tä maailma on menossa.vaurauttakin kertynyt kun ei niitä lapsia ole ollut.voi vaan nauttia elämästä niin kauan kuin henki pihisee,eikä tarvitse enään välittää edes mistään mitään.

Vierailija
2049/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin naiset ovat liian kranttuja, sitten he itse heräävät omaan toivottomuuteen, kun juna on heiltäkin mennyt ohitse. 

Vierailija
2050/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JaananKotleriini kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan halunnut lapsia koska maailma on aivan liian julma ja kauhea paikka kaltaiselleni herkälle, ja laajempaa kuvaa ymmärtävälle ihmiselle. Järkisyyt ovat siis painaneet myös, sillä on täysin moraalitonta tehdä lapsia muutenkaan kun ottaa huomioon maapallon ylikansoittumisen. Valtava ihmismäärä on jo nyt tehnyt peruuttamatonta tuhoa planeetallemme. Jokainen tekemättä jäänyt pallero on ekoteko.  Suomeenkin riittää muualta tulleita ihmisiä tulevaisuudessa loputtomasti.

Tuleehan niitä tänne kokoajan lisää, mutta SUOMALAISET loppuvat... Muutenkin tuo että ''maailma on ylikansoittunut vä vää'' on aika retardi ajattelutapa, kun keshitysmaissa kuitenkin painetaan menemään ilman ehkäsyä minkä keritään

Hyvä, että suomalaisten ei sitä shaibaa, mitä tällä maailmalla on tulevaisuudessa tarjottavanaan tarvitse jäädä kokemaan. Työtä ei riitä enää yhtä monelle ja ihmiskunta tyhmenee. Ja sitten tietysti ilmastonmuutoksen tuomat muutokset.

Vierailija
2051/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

” Nainen ei vie mieheltä kaikkea vaan oman, laillisen osuutensa”

Itse asiassa nainen voi eron jälkeen ostaa liian kalliin asunnon ja hän voi oikeudessa hakea korotusta elatusmaksuihin sillä perusteella. Siinä on miehellä vitsit vähissä kun maksaa yli tonnin kuussa (2 lasta) mm. exän omistuskämppää vuosikymmenen.

Kortsuja saa muuten eurolla.

Elatusmaksut määräytyy ihan rlatuskyvyn perusteella, mikä on täysin reilua. Sinäkin voi ottaa elättääksesi työttömän naisen lapsineen niin elatuskykysi ensimmäisten lastesi suhteen heikkenee. Onhan se toki hieman ikävää ettei kakkua voi sekä säästää ja syödä.

Vierailija
2052/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol. Koskaanhan vika ei ole siinä miehessä, ettei sen kanssa kukaan halua seksiä. Edes rahasta.

Vierailija
2053/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro terveiset tuttavallesi että aloittaa puhumattomuuden. Olen 100varma että naisensa haluaa erota mikä on winwin molemmille. Nainen kyllä löytää seuraa eron jälkeenkin. Yhteishuoltajuus myönnetään lähes aina jos molemmat ovat tolkun ihmisiä ja huolehtineet lapsista. Joten vuoroviikkoa kehiin.

Ihan tosi, ei se nainenkaan ole onnellinen noin.

Vierailija
2054/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa se on lapsen teko, jos ei saa naista edes harjoitusmielessä, saati sitten tositarkoituksella.

47 vuotta ja edelleen neitsyt.

Ei paljoa tilanne naurata.

No huh huh. Voisit jo korkata ja mennä kerran vaikka maksullisen luo. 🙄

Vierailija
2055/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin naiset ovat liian kranttuja, sitten he itse heräävät omaan toivottomuuteen, kun juna on heiltäkin mennyt ohitse. 

Joo naiset ihan huvikseen panttaa.

Vierailija
2056/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Olen 100varma että naisensa haluaa erota mikä on winwin molemmille”

Näin varmaan mutta jos hän olisi tiennyt etukäteen mitä isyys (kyseisessä tapauksessa) on niin olisi varman jäänyt lapset tekemättä.

Vierailija
2057/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha sananlasku sanoo että kun nainen maistaa hääkakkua niin se sammuttaa seksuaalisuuden lopullisesti. Ja jos mies hakee seksiä muualta niin menettää kodin, perheen, lapset, auton ja saa maksaa elatusmaksuja pahimmillaan 100.000 euroa pitkän ajan kuluessa. 

No älä? Onko jotain muuta nerokasta jonka olet ihan itse keksinyt?

Ketjun aiheena ei kuitenkaan ole tuo eivätkä miehet ulìse täällä kurjuuttaan vaan mielipiteitä kaivattiin ja niitä annetaan. Tuollaisen nokittelun voit jättää omalle exällesi

Ei kannata kirjoitella hassuja vitsejä jostain 50-luvulta, niihin voi saada saman tasoisen vastauksen. Miehet ei myöskään yksin maksa perheen omaisuutta, kyllä siihen tarvitaan naisenkin tuloja. Nainen ei vie mieheltä kaikkea vaan oman, laillisen osuutensa.

Mitäs tuloja mammakerholaisella on? Kakarat lasketaan sopivasti siten ettei tarvitse mennä duuniin vuosikausiin.

Laittaisitko nimen alle avioehtoon jossa todetaan että olet oikeutettu tasan siihen minkä olet omistasi maksanut?

Mitä taas kotiin tulee niin kovin usein se menee just noin. Mies häädetään ja nainen + lapset saavat jäädä. Ja mitäpä mies sillä farmariautollakaan kun lapset jäävät äidilleen. Huonekaluiksikin kuulemma riittää patja.

Miten täällä ei tunnuta tuntevan muita kuin tulottomia äitejä?

Asun "keskiluokka+"-alueella ja itse ns prameimmalla kadulla. Tämän kadun kämpistä kaikkien prameus on mahdollistettu MIEHEN tuloilla, kuten alueen kämpistäkin 3/4. Esim tonttinaapurina rakennusinssi (AMK), rouva taas pätkätyöhumanistitohtori - sen verran suoraselkäinen kuitenkin että myöntää suoraan kenen tuloilla heidän huushollinsa elintaso on hankittu.

Vierailija
2058/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan sitä on alkanut tapahtua.

Ja seuraus on ollut: "Mistä löytäisi parisuhteen ja naimisiinkin haluavan miehen, mä tahdo perheen tai ainakin vauvan, wäääääää!"

Harmi etten itse ollut tarpeeksi fiksu aikoinani. Mutta hammasta purren vielä muutama vuosi että muksut on maailmalla omillaan ja sen jälkeen huolehdin että kultainen rouva huomaa ettei maksajaa enää ole. Ja sekin mikä on maksettu "yhdessä" tähän asti on minun nimissäni.

Ja mitäkö haluan - hiljaiset, tylsät viikonloput ilman häiriötekijöitä. Lomat ilman aikataulutuksia. Rahan ja ajankäyttööni 100% päätännän ilman mitään mussutuksia/syyllistämisiä. Kämpän jossa tavarat ovat paikoillaan eikä siellä minne rouva ne viimeksi jätti.

Tuskin maltan odottaa uusvapautta. Mitään porsseja, moottoripyöriä yms ei ole suunnitelmissa vaikka varaa olisi - pelkkää rauhaa ilman turhia väninöitä.

Miesvauva taas valittaa kun sille on tehty vääryyttä. On itse ihan täysin syytön kaikkeen kamalaan mitä sille on vaan tapahtunut.

Kuule siitä seksistä olisi ihan voinut kieltäytyä. Tai olisi voinut tehdä vasektomian niin ei vaaraa lapsista - kenenkään kanssa, koskaan. Naimisiin tai parisuhteeseen ei mikään laki pakota. Joten miten on mahdollista että kaikki nuo hirveydet (lapset on sinulle tietysti vain kauhea kuluerä ja rasitus, kiva isukki niillä) on vain tapahtuneet sinulle ja olet ollut kuin avuton ajopuu isojen pahojen naisten armoilla? Miten sen olisi niinkuin mielestäsi kuulunut mennä? Nainen käy töissä ja maksaa kaikki lasten kulut ja tekee kaikki työt kotona ja passaa kaiken eteesi ja sinä elelet herroiksi ja käytät kaikki rahasi vain itseesi?

Kyllä on monet Suomen miehet onnettomia vätyksiä ja vastuunpakoilijoita.  Onneksi ei tarvinnut tyytyä tuollaiseen sekundaan.

Miten olis pitänyt mennä? Niin, kuten sovittiin alkujaan ja hänelle kävi hyvin - ei lapsia. Kun ns nipsaisupäiväni lähestyi, hän teki ihan ikioman peliratkaisun. Ja miksi se toinen tehtiin - kaveriksi ensimmäiselle (tämä asia edes toimi tässä hommassa) mutta korostan, ilman ensimmäistä ei olisi tullut toistakaan.

Helvetti kun olisi ajoissa tiennyt minkälaisen kierolaiskäärmeen kanssa erehtyi pistämään hynttyyt yhteen.

Vierailija
2059/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan sitä on alkanut tapahtua.

Ja seuraus on ollut: "Mistä löytäisi parisuhteen ja naimisiinkin haluavan miehen, mä tahdo perheen tai ainakin vauvan, wäääääää!"

Harmi etten itse ollut tarpeeksi fiksu aikoinani. Mutta hammasta purren vielä muutama vuosi että muksut on maailmalla omillaan ja sen jälkeen huolehdin että kultainen rouva huomaa ettei maksajaa enää ole. Ja sekin mikä on maksettu "yhdessä" tähän asti on minun nimissäni.

Ja mitäkö haluan - hiljaiset, tylsät viikonloput ilman häiriötekijöitä. Lomat ilman aikataulutuksia. Rahan ja ajankäyttööni 100% päätännän ilman mitään mussutuksia/syyllistämisiä. Kämpän jossa tavarat ovat paikoillaan eikä siellä minne rouva ne viimeksi jätti.

Tuskin maltan odottaa uusvapautta. Mitään porsseja, moottoripyöriä yms ei ole suunnitelmissa vaikka varaa olisi - pelkkää rauhaa ilman turhia väninöitä.

Miesvauva taas valittaa kun sille on tehty vääryyttä. On itse ihan täysin syytön kaikkeen kamalaan mitä sille on vaan tapahtunut.

Kuule siitä seksistä olisi ihan voinut kieltäytyä. Tai olisi voinut tehdä vasektomian niin ei vaaraa lapsista - kenenkään kanssa, koskaan. Naimisiin tai parisuhteeseen ei mikään laki pakota. Joten miten on mahdollista että kaikki nuo hirveydet (lapset on sinulle tietysti vain kauhea kuluerä ja rasitus, kiva isukki niillä) on vain tapahtuneet sinulle ja olet ollut kuin avuton ajopuu isojen pahojen naisten armoilla? Miten sen olisi niinkuin mielestäsi kuulunut mennä? Nainen käy töissä ja maksaa kaikki lasten kulut ja tekee kaikki työt kotona ja passaa kaiken eteesi ja sinä elelet herroiksi ja käytät kaikki rahasi vain itseesi?

Kyllä on monet Suomen miehet onnettomia vätyksiä ja vastuunpakoilijoita.  Onneksi ei tarvinnut tyytyä tuollaiseen sekundaan.

Miten olis pitänyt mennä? Niin, kuten sovittiin alkujaan ja hänelle kävi hyvin - ei lapsia. Kun ns nipsaisupäiväni lähestyi, hän teki ihan ikioman peliratkaisun. Ja miksi se toinen tehtiin - kaveriksi ensimmäiselle (tämä asia edes toimi tässä hommassa) mutta korostan, ilman ensimmäistä ei olisi tullut toistakaan.

Helvetti kun olisi ajoissa tiennyt minkälaisen kierolaiskäärmeen kanssa erehtyi pistämään hynttyyt yhteen.

Jaaha, ja kumiko se petti sitten kun tuli se eka lapsi? Tai olisihan sen nipsaisun voinut tehdä jo vuotta ennen kuin  alkaa naisten kanssa vehtaamaan ollenkaan. Ei olisi tullut sitä ensimmäistäkään.

No ei tietenkään mies voinut mitään tehdä.  Laiska ja mukavuudenhaluinen mies vaan jätti kaiken ehkäisyn naisen kontolle. Kivempi harrastaa lisääntymisharjoittelua ilman mitään kumeja, antaa naisen huolehtia, minäpoika se vaan nautin.

Ihan omasta typeryydestäsi siis nyt kärsit. Jos olisit ottanut vastuun ehkäisystä kuin tosimies, niin et olisi nyt täällä itkemässä.

Vierailija
2060/6577 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

” Olen 100varma että naisensa haluaa erota mikä on winwin molemmille”

Näin varmaan mutta jos hän olisi tiennyt etukäteen mitä isyys (kyseisessä tapauksessa) on niin olisi varman jäänyt lapset tekemättä.

Missä tynnyrissä sä olet kasvanut? Varmaan nyt muistit millainen olit itse silloin kakarana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme