Mitä ajattelet lihavasta ihmisestä joka urheillessaan hikoilee paljon?
Nauraisitko pihalle salilta tai jumpasta? Luulisitko, että haisee kuin rankkitynnyri. Olen kova hikkoilemaan enkä kehtaa mennä urheilemaan joten en voi laihtuakkaan.
Kommentit (29)
Lihavat on kuvottavia, miten joku mätisäkki vois olla hikoillessaan jotenkin hyvä asia.
Ajattelisin, että hyvä kun liikkuu. Olipa sitten lihava tai laiha. Niitäkin hölkkäilijöitä, joita näkee kieli vyön alla liikkumassa vaikka vauhti ei päätä huimaa, kunnioitan koska tiedän kuinka rankkaa etenkin se aloittaminen on.
Respektit heille, sillä jokainen teeni, mikä tulee tehtyä (lyhyt ja hidaskin) on paljon enemmän kuin heillä, jotka jäivät sohvalle makailemaan.
Lihavat on kuvottavia, miten joku mätisäkki vois olla hikoillessaan jotenkin hyvä asia.
-Öööh.. pitäiskö lihavan sitten mieluummin olla liikkumatta? Hikoiluhan on merkki siitä että saa kasvatettua kuntoa... eiks se oo etenki lihavalle hyvä asia???? :D
Niitäkin hölkkäilijöitä, joita näkee kieli vyön alla liikkumassa vaikka vauhti ei päätä huimaa, kunnioitan koska tiedän kuinka rankkaa etenkin se aloittaminen on.
- joo, liikunnasta missä saan hien tulemaan on just juoksu/hölkkääminen joku 30 min suht nopeasti ja sit sellaset extra-rankat ryhmäliikuntatunnit, esim yks tunti mikä vastaa 10 km lenkkiä mut siin liikutaan eri tavalla... Millää tanssitunneilla en oikeen saa hikeä tulemaan vaikka ois kuinka "rankka" xD
mut siltikään en hikoile samalla lailla kun jotkut mun tutut esim hikoilee.... :D Ja sit jos treenaan tosi tavotteellisesti ja usein ja pidän ateriarytmin pilkuntarkkana, niiin sillonki kai hikoilen enemmän. :DD.....
en tiiä hikoilisinko enää jstn 10 km lenkistäkään jos oisin muutaman kerran sen tehnyt.... :D
Rivakka kävely on tutkitusti parasta rasvanpolttoa. Hiestä en tiedä, kuuluuko muille? Anna mennä vaan ja haistata hiet! :D
Hiki ei haise. Ja hikoilen itse aivan helvetisti, tuntuu että hikoilu on vaan suurentunut kun kunto ja lihakset ovat kasvaneet. Mies sanoo, että tietenkin isommat lihkaset tuottaa enemmän lämpöä. En tiedä sitten... Että ei todellakaan tarvitse hävetä mitään hikoamista. Enemmän mua ainakin hävettäisi olla liikkumassa ilman hikoilua.
Ota pyyhe mukaan ja pyyhi sillä isompia pois. Kaikki hikoilee, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Itse kiinnitän joskus huomiota runsaasti hikoileviin. Lähinnä silloin mietin, että treenaapa lujaa. Tai jos tyyppi on selkeästi vasta aloittanut, tekisi mieli tsempata ja heittää yläfemmat :) Itselläni tulee välillä taukoja treenaamisesta ja todelkakin tiedän miltä tuntuu aloittaa melko pohjalta.
Mene siis aloittaja reippain mielin treenaamaan! (ja se hikipyyhe on hyvä olla ihan jokaisella salilla kävijällä).
Ei tuore hiki yleensä niin pahasti haise ennen kuin bakteerit ja sienet alkaa siinä kunnolla lisääntyä. Kannattaa pestä niitä treenivaatteita. Elämäntapamuutos ei oo koskaan ihan helppoa. Multa tulee pelkkää respektiä, kun pullukat treenaa kunnolla kovaa. Tsemppiä treeniin!
Eläköön kiwes hikiXD