Mitä ajattelet lihavasta ihmisestä joka urheillessaan hikoilee paljon?
Nauraisitko pihalle salilta tai jumpasta? Luulisitko, että haisee kuin rankkitynnyri. Olen kova hikkoilemaan enkä kehtaa mennä urheilemaan joten en voi laihtuakkaan.
Kommentit (29)
Ällöttää toisten haisevat hikilammikot.
Laardihiki on ihquu! Varsinkin poimujen alla olevat haisevat herkkuhiet. Omnomnom!
No että treenaa kovaa. Just niinku pitääkin.
Kiloista viis.
Syömisellä on suurempi merkitys painonpudotuksen ja -hallinna kannalta, joten tuo "en voi laihtua" ei pidä paikkaansa. Kyllä salilla keskitytään omaan treeniin ja vain ääliöt ajattelevat jotain negatiivista kaltaisestasi kuntoilijasta ja sellaisistahan ei tarvitse välittää. Kyllä monet hoikat ja hyväkuntoisetkin hikoilevat runsaasti.
Olen kai outo, mutta ei ole tullut seurailtua muiden hikoilua..
Kyllä muutkin kuin lihavat voi hikoilla. Minä olen 175/70 ja hikoilen liikkuessa ihan hirveästi. Tunti reipasta kävelyä, jossa ei yhtään hengästy niin paita on aivan märkä hiestä.
Mä itse en ole pystynyt laihduttamaan kun pelkään tuota. Ei minulla ole kuin lievää ylipainoa mutta silti. Hävettää ajatella miltä näytän ihmisille ähkimässä ja hikoilemassa. Varmaan jäänyt huonot kokemukset koulujen liikuntatunneilta.
hikipinko kirjoitti:
Kyllä muutkin kuin lihavat voi hikoilla. Minä olen 175/70 ja hikoilen liikkuessa ihan hirveästi. Tunti reipasta kävelyä, jossa ei yhtään hengästy niin paita on aivan märkä hiestä.[/quote
Lihavan hiki haisee pahemmalta. Yleensä eivät saa takapuoltaankaan puhdistettua niin tarkkaan kuin laihat, joten persehiki on todella oksettavan hajuista. Puhumattakaan jos kyseessä on mt-tapaus (kuten tosi lihavat usein ovat), ei muukaan hygienia yleensä ole normaalien ihmisten tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Nauraisitko pihalle salilta tai jumpasta? Luulisitko, että haisee kuin rankkitynnyri. Olen kova hikkoilemaan enkä kehtaa mennä urheilemaan joten en voi laihtuakkaan.
No en kuule ajattelis yhtään mitään enkä nauraisi. Et kai sinä tosissasi kysy? :-)
Hiki on sen merkki, että treenaa oikeasti.
Lähinnä mua naurattaa salilla ne, jotka ei siellä mitään tee eivätkä hikoile.
Ite oon hoikka ja hyvässä kunnossa. Mutta hikoilen myös paljon, koska treenatessa oikeesti teenkin jotain.
Jatka samaan malliin vaan. Tsemppiä!!
Mitä minun pitsi ajatella? - oelnko paha hminen jos en osaa ajatella mitään erityistä. - Liikunta ja urheileminen kuuluu kaikille ja olisi kurjaa, jos liikunnasta tai urheilemisesta saisi nauttia ja iloita vain, jonkun tietyn painoiset ja kokoiset.
Vierailija kirjoitti:
Mä itse en ole pystynyt laihduttamaan kun pelkään tuota. Ei minulla ole kuin lievää ylipainoa mutta silti. Hävettää ajatella miltä näytän ihmisille ähkimässä ja hikoilemassa. Varmaan jäänyt huonot kokemukset koulujen liikuntatunneilta.
Toistan, ravinnon merkitys on suurempi ja eihän kukaan pakota menemään salille tai muualle "ihmisten ilmoille" treenaamaan. Tekosyyltä haiskahtaa, sori vaan😉
Aha. Kaipa sitten tunnet minut paremmin.
en kehtaa mennä hikoilemaan salile = en voi laihtua
menehän lenkille ulos raittiiseen ilmaan.
En mitään. Olen itse laiha ja joskus pelkkä paikallaan istuminen saa aikaan hikoilua, puhumattakaan liikunnasta. Verenkierto-ongelmia nääs.
Mä enemmän ihmettelen niitä, jotka EI hikoile. Jumpata kun pystyy ihan tehottomastikin.
Itse olen nykyään ihan normaalipainoinen ja hikoilen levossakin jonkin verran. Liikkuessa kastuu vaatteet ihan märäksi! Anti mennä vaan! On meitä muitakin märkäpaitoja :) ja jos rehellisiä ollaan niin olen aina vähän ylpeä henkilön puolesta, jos näen että joku painonsa kanssa kamppaileva huhkii salilla tai jumpassa. Vaikkei varmaan saisi kiinnittää huomiota. Tekee mieli tsempata kanssasisaria, tai mikset veljiäkin.
No se on vaan hyvä että hikoilee.
Itse hikoilin joskus aikojen alussa, ku olin kokematon urheilija... Nykyään vaikee saada hikee tulemaan?? :D No en oo koskaan hikoillu niin paljon ku esim jotkut mun tutut, ihan luontasesti. emt onko aineenvaihdunta luonttasesti sit heikompi??
Mä taas haluisin hikoilla kunnolla :D
XDD