Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HPV-virus

Vierailija
21.11.2018 |

Pari päivää sitten tajusin, ettei kummalliset ulokkeet olleetkaan hiivatulehduksen aikana rikki menyttä ihoa.

Tänään lääkäri diagnosoi "selvän tapauksen", kondylooma.

Olen juuri parisen kk sitten eronnut miesystävästä (4 vuoden suhde). Olen kysynyt häneltä, etteikö ihan varmasti ole käynyt missään vieraissa ja jotenkin luotan häneen, kun sanoi ettei ole. Suhde oli avoin ja pystyimme puhumaan kaikesta - myös siitä jos jossain muualla olisi "onnistanut". Ei ollut kummallakaan sitten tarvetta käydä muualla.

Suhteen lopun jälkeen on todennäköisempi tartuttaja - makasin kämppiksen kanssa. Tiesin, että hänellä on aika vipinää tyttöjen kanssa, siksi varmaan ajattelinkin että helppo juttu, seksiä ilman turhia tunteita. Luotin liikaa ja nyt taisi käydä näin.

Mua kuitenkin mietityttää. HPV-virus voi googlesta löydettyjen lähteiden mukaan olla kehossa vuosikaudet ilman oireita. Entä jos mulla onkin ollut se jo kauan eikä syy olekaan kämppiksessä?

Aion ottaa sen puheeksi joka tapauksessa kämppiksen kanssa. Pitäähän sen tietää, että voi levittää sitä.

Ja mä alan sit nunnaks.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti eron jälkeen ollaan jo kämppikselle toosaa tarjoamassa. Hyi helv...

Vierailija
2/5 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisin lukenut tämän saman aloituksen aikaisemminkin? Muistatteko joku muukin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota voi tietää. Voi olla viikkoja, kuukausia tai vuosia tartunnasta. Sinänsä ei ole mikään ongelma, koska hyvin harvasta kehittyy edes syövän esiasteita.

Tapaus on kuitenkin hyvä esimerkki siitä millä tavoin huono terveyskäyttäytyminen lisää riskejä saada sairaus, osan ollessa vakavia.

Vierailija
4/5 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, sinäkö pystyisit miksikään nunnaksi ryhtymään, mokoma lort-to!

Ja tiedoksi: se on HP- virus eli HPV. Ei mikään hpv-virus.

Vierailija
5/5 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuota voi tietää. Voi olla viikkoja, kuukausia tai vuosia tartunnasta. Sinänsä ei ole mikään ongelma, koska hyvin harvasta kehittyy edes syövän esiasteita..

Mä en ollut oikeastaan edes syövästä huolissani. 

Sen verran ehdin lukea netistä, että jos on kasvustoa, niin yleensä ei ole kyse mistään vakavasta, vaan on lähinnä kosmeettinen pulma. Enemmänkin mua harmittaa se, että mulla on rumia ulokkeita alapäässä ja ne tarvitsee nyt hoitaa pois.