Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joillekin on niin vaikea ymmärtää että ei ole seurustelukumppania?

Vierailija
21.11.2018 |

Rasittaa sellainen kysely?
Onko niillä ihmisillä aina ollut hyvä kumppani?
Muutama mies on minulla ollut enkä enään ala siihen sairaan mustasukkaiseen
vainoamiseen, nälvimiseen, hyväksikäyttöön.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla ei ole kumppania? Vähän outoa.

Vierailija
2/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen törmännyt tällaisiin oletuksiin mm. siten, että minun kuulumisiani kysytään "te" - muodossa. Kyse ei varmasti ole teitittelystä vaan toinen olettaa, että asun jonkun kanssa ja vielä pahempaa, teen sen kanssa kaiken yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😉

Vierailija
4/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on outoa? Perusteltuja vastauksia, kiitos, eikä mitään "no se nyt vaan on!" -jankkausta.

Vierailija
5/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen mielestä sinkut on outoja. No, sinkkuna se on minusta tosi outoa.

Vierailija
6/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset ovat läheisriippuvaisia, he eivät yksinkertaisesti pysty ymmärtämään että kaikki eivät halua  seurustelukumppania ja jotkut ihan oikeasti nauttivat yksin elämisestä.

Minä taas en jaksa ymmärtää miksi niin moni roikkuu huonossa suhteessa onnettomana eikä eroa. 

Vierailija
7/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nyt vaan on niin tylsiä etteivät viihdy itsensä kanssa vaan pitää olla jonkun jonninjoutavan tyypin kanssa suhteessa.

Vierailija
8/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, enkä tedä itse sinkkuna sitäkään, miksi tosinaan tuntuu sille, kuin osa niin parisuhteessa elävät kuin myös osa itse sääliin isensä hukuttavista sinkuistakin kokee ja tuntee, että me kaikki sinkut käyttäsimme, tai meidän tulisi käyttää mahdottomasti energiaa ja vaivaa, jotta löytsimme itsellemme kumppnin ja Sen oman toisen puolsikomme;ikään kuin  elomme ilman kumppania olisi jotenkin pulinaista ja siten ei niin arvostettavaa ja kunnioitettavaa; todellisen elämän alkaessa vasta sitten kun voimme kertoa elävämme parisuhteessa, Sen toisen puolikkaamme kanssa.    

Vierailija
9/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni taasen huvittaa se miten vanhemmat sukulaiseni aika usein toteavat, että "Kyllä se sinunkin pitäisi jo emäntä ottaa".

Ei aina oikein tiedä, että pitäisikö itkeä vai nauraa. Tällainen työtön peräkammarin poikahan se niitä naisia käykin vain ottamassa, kun se ei tunnu onnistuvan edes normaaleilta miehiltä :D

Vierailija
10/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on outoa? Perusteltuja vastauksia, kiitos, eikä mitään "no se nyt vaan on!" -jankkausta.

Toi oli vaan tsoukki heitto.

Vierailija
11/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normista poikkeaminen ei ole Suomessa hyväksyttävää, ellet ole homo.

Vierailija
12/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ihmiset ovat läheisriippuvaisia, he eivät yksinkertaisesti pysty ymmärtämään että kaikki eivät halua  seurustelukumppania ja jotkut ihan oikeasti nauttivat yksin elämisestä.

Minä taas en jaksa ymmärtää miksi niin moni roikkuu huonossa suhteessa onnettomana eikä eroa. 

Joo, "mä oon kyllä ehdottomasti parisuhdeihminen" (eli joku mukiinmenevä tyyppi pitää vieressä olla, vaikka sitten parempaa odotellessa). Mulle taas seurustelu tai seksi eivät ole mitään itseisarvoja, vaan se että ne jakaa erityisen ihmisen kanssa.

Vierailija
13/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen törmännyt tällaisiin oletuksiin mm. siten, että minun kuulumisiani kysytään "te" - muodossa. Kyse ei varmasti ole teitittelystä vaan toinen olettaa, että asun jonkun kanssa ja vielä pahempaa, teen sen kanssa kaiken yhdessä. 

Tämänhän voi toisaalta ottaa kohteliaisuutena, jos oletetaan, että *tuo nyt ei boi ainakaan sinkku olla". Itseltäni ainakin kysytään aina, seurustelenko tai asunko yksin jne. 😀

Vierailija
14/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänhän voi toisaalta ottaa kohteliaisuutena, jos oletetaan, että *tuo nyt ei boi ainakaan sinkku olla". Itseltäni ainakin kysytään aina, seurustelenko tai asunko yksin jne. 😀

*voi

Vierailija
15/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittaa sellainen kysely?

Onko niillä ihmisillä aina ollut hyvä kumppani?

Muutama mies on minulla ollut enkä enään ala siihen sairaan mustasukkaiseen

vainoamiseen, nälvimiseen, hyväksikäyttöön.

Tuo selittääkin miksi ne eivät kestäneet

Vierailija
16/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne jotka sitä eniten ihmettelee ovat niitä jotka eivät osaa olla yksin/tarvitsevat pönkitystä/ovat epätoivoisia. Ne joilla on asiat hyvin eivät taivastele muiden valintoja.

Vierailija
17/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että työttömyys ja sinkkuus on varsinkin vähän vanhemmille ihmisille yhtä negatiivisia asioita.

Kumpaakaan sun ei oleteta olevan.

Vierailija
18/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen 95%:sta ihmisiä, että kuka niitäkin jaksaa.

Vierailija
19/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei kai sinkkuutta nykyään ihmettele kukaan alle 60-vuotias? Ja sen ikäisissä tuo on ihan ymmärrettävää, ennen maailma oli erilainen ja puolison löytäminen ja perheen perustaminen oli juttu jota odotettiin käytännössä kaikilta. En ainakaan tunnista omassa kaveripiirissäni (30v kaupunkilaisia) että sinkkuus olisi jotenkin outo juttu mitä pitäisi perustella mitenkään.

Vierailija
20/23 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ei kai sinkkuutta nykyään ihmettele kukaan alle 60-vuotias? Ja sen ikäisissä tuo on ihan ymmärrettävää, ennen maailma oli erilainen ja puolison löytäminen ja perheen perustaminen oli juttu jota odotettiin käytännössä kaikilta. En ainakaan tunnista omassa kaveripiirissäni (30v kaupunkilaisia) että sinkkuus olisi jotenkin outo juttu mitä pitäisi perustella mitenkään.

Ihan vuonna 2013 muutamalta inttikaverilta tuli ihmettelyä vierailupäivänä, että miksi sun tyttöystävä ei tullut.