Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulukalenterin hinta jopa 100€?!

Vierailija
21.11.2018 |

Joulukalenterit voivat maksaa ihan tolkuttomasti, jopa 100€, ja ihmiset ovat valmiita maksamaan.

Minkä hintaisia joulukalentereita te ostatte lapsillenne ja/tai itsellenne? Missä menee kipuraja hinnan suhteen?

Ei se tyhmä ole, joka pyytää...

https://mutsijamurupullat.blogspot.com/2018/11/penninvenyttajan-jouluka…

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukalenterit, halloween, mitä vielä keksitään mut rahat pois. Eiks ni?;)

Ihminen Päättää itse. Ajatteleva voi myös olla. Sekin on oma päätös.

Tottakai pitää markkinoiden keksiä usia juttuja joita "kuuluu" ostaa. No kuuluuko..lopulta?..

Tämä on samaa sarjaa kun tuskaillaan kuinka raskasta vanhemmuus on. Jos kaikki "vaatimukset" yrittää toteuttaa, niin se on raskasta ja kallista.

Vierailija
22/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljakori on hyvä joulukalenteri. Yhden pullon juon jo ostovaiheessa. Sen tilalle viskileka jouluaatoksi. Terveisin nimimerkki jouluaattona kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna 12v. saa legokalenterin, kaksi nuorempaa (8v. ja 4v.) kaiketi haluavat Kinder-kalenterit (tai niin ainakin ovat höpisseet).  Ja minä ostan ne mielelläni heille.

Vierailija
24/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljakori on hyvä joulukalenteri. Yhden pullon juon jo ostovaiheessa. Sen tilalle viskileka jouluaatoksi. Terveisin nimimerkki jouluaattona kännissä.

Nythän on ihan valmiita kaljakalentereitakin myynnissä. Citymarketissa osui silmään kaksikin vaihtoehtoa.

No meidän teineille en sentään sellaisia ostanut, vaan vähän paremmat suklaakalenterit n. 15 eur/kpl.

Vierailija
25/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä erotiikkakalenteri 140€ ja lapsille itsetehdyt, joten hintaa en vielä osaa arvioida

Vierailija
26/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin tänävuonna reilu 12 e maksavan teekalenterin. Nieleskelin kyllä hintaa jonkun aikaa, mutta tarkkojan sisältöverteilujen jälkeen oli pakko päästä maistelemaan suurinta osaa tuon kalenterin kausimauista. En kyllä millään malttaisi odottaa! :D

Vierailija
27/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientavaran myynti on vain piilotettu 24 luukun käärepaperiin ja kertaostos on siis kalliimpi.

Vierailija
28/29 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseen kannattaa sijoittaa. Ostimme hänelle juuri osakkeita.

Vierailija
29/29 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin juuri Yves Rocherin tuotejoulukalenterin itselleni, kun sen saa/sai vielä hintaan 50 €.

Normihinta taisi olla jotain 140 € tänä vuonna.

Ostin, koska tänä vuonna siitä löytyy monia itselleni sopivia tuotteita.