Joulukalenterin hinta jopa 100€?!
Joulukalenterit voivat maksaa ihan tolkuttomasti, jopa 100€, ja ihmiset ovat valmiita maksamaan.
Minkä hintaisia joulukalentereita te ostatte lapsillenne ja/tai itsellenne? Missä menee kipuraja hinnan suhteen?
Ei se tyhmä ole, joka pyytää...
https://mutsijamurupullat.blogspot.com/2018/11/penninvenyttajan-jouluka…
Kommentit (29)
Kaljakori on hyvä joulukalenteri. Yhden pullon juon jo ostovaiheessa. Sen tilalle viskileka jouluaatoksi. Terveisin nimimerkki jouluaattona kännissä.
Tänä vuonna 12v. saa legokalenterin, kaksi nuorempaa (8v. ja 4v.) kaiketi haluavat Kinder-kalenterit (tai niin ainakin ovat höpisseet). Ja minä ostan ne mielelläni heille.
Vierailija kirjoitti:
Kaljakori on hyvä joulukalenteri. Yhden pullon juon jo ostovaiheessa. Sen tilalle viskileka jouluaatoksi. Terveisin nimimerkki jouluaattona kännissä.
Nythän on ihan valmiita kaljakalentereitakin myynnissä. Citymarketissa osui silmään kaksikin vaihtoehtoa.
No meidän teineille en sentään sellaisia ostanut, vaan vähän paremmat suklaakalenterit n. 15 eur/kpl.
Meillä erotiikkakalenteri 140€ ja lapsille itsetehdyt, joten hintaa en vielä osaa arvioida
Itse ostin tänävuonna reilu 12 e maksavan teekalenterin. Nieleskelin kyllä hintaa jonkun aikaa, mutta tarkkojan sisältöverteilujen jälkeen oli pakko päästä maistelemaan suurinta osaa tuon kalenterin kausimauista. En kyllä millään malttaisi odottaa! :D
Pientavaran myynti on vain piilotettu 24 luukun käärepaperiin ja kertaostos on siis kalliimpi.
Lapseen kannattaa sijoittaa. Ostimme hänelle juuri osakkeita.
Itse ostin juuri Yves Rocherin tuotejoulukalenterin itselleni, kun sen saa/sai vielä hintaan 50 €.
Normihinta taisi olla jotain 140 € tänä vuonna.
Ostin, koska tänä vuonna siitä löytyy monia itselleni sopivia tuotteita.
Tämä on samaa sarjaa kun tuskaillaan kuinka raskasta vanhemmuus on. Jos kaikki "vaatimukset" yrittää toteuttaa, niin se on raskasta ja kallista.