”Mielensäpahoittaminen” takaa somenäkyvyyden ja huomion
Mihin tämä johtaa? Onko mikään ihme, että ihmiskunnan älykkyys laskee? Kohta aikuiset ovat pikkulasten kiukkukohtaus-tasolla.
Kommentit (7)
Tästä juuri yritin puhua tuossa synnytystalkoo-keskustelussa. Ei ennen ollut tapana loukkaantua näyttävästi jokaisesta asiasta josta itse on eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä juuri yritin puhua tuossa synnytystalkoo-keskustelussa. Ei ennen ollut tapana loukkaantua näyttävästi jokaisesta asiasta josta itse on eri mieltä.
Ilmeisesti nykyään kaikki otetaan henkilökohtaisesti? Minä minä -kulttuurin tulosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti nykyään kaikki otetaan henkilökohtaisesti? Minä minä -kulttuurin tulosta?
Kyllä. Ihmisten itsekkyys on syy moneen ongelmaan tänä päivänä.
Ilmeisesti ajat ei vielä ole kovat kaikille kun on energiaa loukkaantua ihan kaikesta paitsi oikeista asioista.
Huomattua: Ne jotka eivät saa huomiota positiivisella ulkonäöllä, eli ne jotka ovat sieltä vähemmän viehättävästä päästä ovat juuri niitä jotka aina kerjää sitä huomiota mielensä pahoittamisella.
Toinen millä pääsee lehden kanteen, on ”jäätävä kuittaaminen” tai ”napauttaminen”.
Suomessa uskotaan yleisesti, että asiansa aggressiivisesti esittävä on oikeassa. Eihän kukaan ole turhaan vihainen.