Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa ei ole vieläkään kerjääminen ja feissaaminen kielletty?

Suomi taas muita vuosikaudet jäljessä!
21.11.2018 |

Kaikissa muissa EU-maissa taitaa olla kielletty jo, en ainakaan ole niitä ulkomaan työmatkoilla isoissa kaupungeissa ainakaan kahteen tai kolmeen vuoteen enää nähnyt. Siellä perusteluna on ollut asiakkaiden menettäminen koska ihmiset alkaneet vältellä ostospaikkoja ja niitä katuja joissa noita huutelee, kerjää ja vaatii että onko hetki aikaa.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi häviäisi sodassa tunnissa, kun nykysuomalainen ei kestä enää edes jonkun feissarin kohtaamista ilman vuosien traumatisoitumista

Miksi suomalaisten täytyy kärsiä noiden olemassaolosta, jos muidenkaan EU-maiden ihmisten ei tarvitse kärsiä?

Miksi suomalaiset haluaisivat toimia kaikkien muiden maiden sijaiskärsijänä?

Vierailija
42/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monessa vaaratilanteessa kun tuollainen on pompannut kaupungilla eteeni niin että olen meinannut kaatua, huutanut asiaansa korvaani niin että olen kärsinyt tinnituksesta monta tuntia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä Kuolleenmeren kosmetiikkajuttuja ja tyrkyttäjiä enää näy missään? Sehän on epäeettistä, kun niitä mineraaleja louhitaan palestiinalaisalueilta, israelilaisten toimesta!

Vierailija
44/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun oven taakseni ilmaantui kerran tälläinen idiootti, näytti jotain he*vetin pahviläpyskää missä luki, että on mykkä/kuuro ja tarvii rahaa lapsiensa ruokkimiseen (näytti vielä jotain kuvaa joistan pirun kakaroista). Jostain syystä tää tilanne rupesi heti v*tuttamaan, sanoin todella ilkeästi englanniksi tälle jantterille (näytti ymmärtävän). Eipä oo näkynyt enään noita, hyvä niin.

Olisit sanonut sille että odotapa oven takana hetki, ja soittanut poliisille että sinun kotirauhaa rikotaan.

Varsinkin nyt kun toukokuussa tuli EU:n uudet henkilösuojalait, niin sekin suojaa kaikenlaisilta tyrkyttäjiltä.

Vierailija
45/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko feissari-toimintaa vastaan tehty jo addressi?

Kiinnostaisi minuakin? Onko olemassa? Mieluiten sellainen yhteisaloite jossa feissarit ja kerjäläiset ja puhelinmyynnit kielletään. Samalla loppuis niiden ärsyttävien virpojienkin kotirauhan häirintätouhut pääsiäisen alla. Eikä pääsisi mammat enää pahoittamaan mieltä silläkään kun naapurin Jorma-Elina sai paljon enemmän karkkia kierroksellaan kuin heidän Irma-Petteri.

Perustetaanko?

Vierailija
46/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellettävä myös Jehovan todistajat sun muut uskontokulttipuhallukset kotiovella.

Seiskööt passiivisina ständeillään, elleivät ole kenenkään tiellä ja/tai häiriköi, jossa tapauksessa poistukoot talkootyönä kyhättyihin pyhäkkösaleihinsa ja pysykööt siellä holier-than-thou hymistelemässä.

Vierailija
47/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi taas muita vuosikaudet jäljessä! kirjoitti:

Kaikissa muissa EU-maissa taitaa olla kielletty jo, en ainakaan ole niitä ulkomaan työmatkoilla isoissa kaupungeissa ainakaan kahteen tai kolmeen vuoteen enää nähnyt. Siellä perusteluna on ollut asiakkaiden menettäminen koska ihmiset alkaneet vältellä ostospaikkoja ja niitä katuja joissa noita huutelee, kerjää ja vaatii että onko hetki aikaa.

Lähde EU-maiden kielloille?

Directive 2011 / 36 /EU

Suomi ei lähtenyt mukaan tuohon direktiiviin jossa kriminalisoidaan kerjääminen ja ihmiskauppa kerjäämisen nimissä, ja siksi ne kaikki tulee nyt tänne rahan perässä. vaikka täällä ihan surkea ilmasto.

Missä kielletään feissaus?

Vierailija
48/53 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä mukava katsella ihmisten vaivaantuneisuutta ja tapoja millä yrittävät kiertää meikäläiset. Kaukaa jo näkee, kuka on sellainen vässykkä, ettei kykene jämäkästi kieltämään ja ohittamaan.

Vässykkä olet itse kun häiritset ihmisiä turhalla "työlläsi".

Olisiko minun siis parempi passivoitua toimeentulotukea nauttien, kuin tehdä tätä työtä?

Pakko sanoa, että minä ainakin arvostan niitä passiivisia toimeentulotuen nostajiakin enemmän kuin feissareita, puhelinmyyjiä ja muita vastaavia häiriköitä.

Niin arvostavat kaikki muutkin järkevät ja rehelliset ihmiset.

Feissari/puhelinmyyjä/mikätahansatyrkky on vain ahneen huijaripomonsa hyväksikäyttämä aivoton sylipuudeli.. Nämä tyrkkyilyt ja kerjäämiset eivät todellakaan ole mitään oikeaa työtä, vääristävät tilastoja, ovat haitallisia ja pelkästään suututtavat, kun kukaan ei saa niiltä hetken rauhaa.

Vierailija
49/53 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kierrettyä aika monta ostaria ja markettia kaukaa juuri näiden takia. Haluan tehdä ostokseni rauhassa ilman että kukaan huutelee korvaani.

Vierailija
50/53 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi häviäisi sodassa tunnissa, kun nykysuomalainen ei kestä enää edes jonkun feissarin kohtaamista ilman vuosien traumatisoitumista

Trollitehdas aktivoitui.

Vierailija
51/53 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä mukava katsella ihmisten vaivaantuneisuutta ja tapoja millä yrittävät kiertää meikäläiset. Kaukaa jo näkee, kuka on sellainen vässykkä, ettei kykene jämäkästi kieltämään ja ohittamaan.

Kiva ajattelutapa feissarilla asiakkaista vässyköinä. Hirveitä olette.

Höpö höpö. Joku ei-feissari tuossa provoilee.

Vierailija
52/53 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehto 1)  Sano 'ei kiitos' ja jatka matkaa katsomatta myyjään.

2) Älä sano mitään, vaan jatka matkaa katsomatta myyjään.

Ei ole sinun velvollisuutesi sanoa mitään koska et ole pyytänyt mitään.

Ei vaan sanot, että ”teidän pitäisi pikemmin avustaa minua, kun minun teitä”. ”Paljonko haluat antaa mulle rahaa? ”

Ja toinen tehokas on ”olen jo antanut” , eikä tosin tarvitse tarkentaa mitä ja kenelle.

Vierailija
53/53 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Suomessa ei suhtauduta myöskään väkivaltaan vakavasti, joten feissarin mottaaminen tulee keskituloiselle halvaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän