Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Läpsäsin lasta kädelle että lopettaisi mun lyömisen - nyt kaduttaa että tein väärin :(

Vierailija
21.11.2018 |

10-vuotias ei halunnut laittaa takkia päälle vaan olisi mennyt kouluun hupparissa. Meillä oli jo kiire että ehdin viedä hänet ajoissa.

Lapsi alkoi lyödä mua vatsaan ja ala-vartaloon. Läpsäsin kerran häntä nyrkille että lopeta äitiin sattuu. Lapsi alkoi huutaa ja itkeä. Lopulta sain kuitenkin takin päälle ja lapsen autoon missä mökötti hiljaa koko matkan.

Tiedän että tein väärin, mutta en pystynyt muuta. Nyt kaduttaa kovasti.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan sun ei tarvii pohita mistä lapsi on oppinut lyömään.

Vierailija
2/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo teit väärin. niille pitää antaa vyöstä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se murehtiminen heti! Tuollainen läppäsy on kuin punaisia päin kävely, laitonta mutta sitä sattuu. Äläkä pyytele anteeksi, siitä nousee ihan hitonmoinen haloo! 

Vierailija
4/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitähän katumista tuossa. Lapsen pitää oppia ettei äidin hakkaamisesta seuraa ainakaan mitään kivaa.

Vierailija
5/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10-vuotias ei halunnut laittaa takkia päälle vaan olisi mennyt kouluun hupparissa. Meillä oli jo kiire että ehdin viedä hänet ajoissa.

Lapsi alkoi lyödä mua vatsaan ja ala-vartaloon. Läpsäsin kerran häntä nyrkille että lopeta äitiin sattuu. Lapsi alkoi huutaa ja itkeä. Lopulta sain kuitenkin takin päälle ja lapsen autoon missä mökötti hiljaa koko matkan.

Mä läppäsin taaperoa, kun se puri. Se kävi ihan refleksinomaisesti, en mä mitään ehtinyt ajatella tai pohtia kun olin jo läpsäyttänyt. Siinä sit kateltiin toisiamme, vähän ihmeissämme ja se unohtui aika äkkiä ainakin siltä taaperolta. Mutta ei ole ikinä sen jälkeen purrut eikä muutenkaan käyttäytynyt väkivaltaisesti, että jokin opetus meni perille. Ja taapero ei tiennyt, että sossutädit ei tykkää ja että läpsyllä voi vaikka kiristää, niin kuin isommat. 

Vierailija
6/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että lapsen pitää saada lyödä mut sun ei? Omituinen logiikka. Mä ainakin läppäsen takaisin jos mua löydään.

Vierailija
7/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lapsuudessa olisi tullut remmiä jos olisi aikuista lyönyt. Ei huono vaihtoehto nykyäänkään.

Vierailija
8/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä koulumatka hänellä on? Voisiko kävellä, pyöräillä tai mennä bussilla? Tällöin sinun ei tarvitsisi stressata aamuisin,anna sen hoitaa aamu itsekseen.

Vierailija
9/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen blokannut tai läpsäissut nyrkin sivuun, jos uhmis on raivoissaan yrittänyt lyödä. Eikö niin muka saa tehdä? Oma toimintani ei siis aiheuta mitään kipua lapselle ja oppii ainakin, ettei saa lyödä. Pitäisikö antaa muksia vai yrittää tarttua nyrkeistä?

Vierailija
10/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuntemani yh-isä muuten antaa luunappeja ja läpäyttää takapuoleen kun poika villiintyy ja uhmaa liikaa. Mutta se tapa, millä hän sen tekee ei ole pelottava, ei hysteerinen eikä liioitteleva! Vaan itsevarma, ensin varoitus, sitten se luunappi tai pepulle läppäisy. Mies tietää ja näyttää olevansa pomo, ei epäröi eikä näytä heikkoutta lapselle! Ja perheen muut lapset, joita muuten on viisi, kaikki kunnioittavat ja tottelevat isäänsä! Aikuiset ja nuorin, nelivuotias! 

Vierailija
11/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä alapeukuttaa :D joku psykologi varmaan :D

Vierailija
12/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuntemani yh-isä muuten antaa luunappeja ja läpäyttää takapuoleen kun poika villiintyy ja uhmaa liikaa. Mutta se tapa, millä hän sen tekee ei ole pelottava, ei hysteerinen eikä liioitteleva! Vaan itsevarma, ensin varoitus, sitten se luunappi tai pepulle läppäisy. Mies tietää ja näyttää olevansa pomo, ei epäröi eikä näytä heikkoutta lapselle! Ja perheen muut lapset, joita muuten on viisi, kaikki kunnioittavat ja tottelevat isäänsä! Aikuiset ja nuorin, nelivuotias! 

Miksiköhän noin ihana mies on yh.

Vierailija
13/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää teit ihan oikein.

Vierailija
14/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä koulumatka hänellä on? Voisiko kävellä, pyöräillä tai mennä bussilla? Tällöin sinun ei tarvitsisi stressata aamuisin,anna sen hoitaa aamu itsekseen.

Aika todennäköistä ettei menis kouluun jossen vie autolla, vaan isänsä ja sen kavereiden luokse. Ap

Vierailija
15/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että lymmenvuotias lapsi käyttäytyisi noin AP:n kuvailemassa tilanteessa. Itkee, kun ei saa tahtoaan läpi?  Kuuluu uhmaikäisten, 3 - 5 v.   keinoihin.

Vierailija
16/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä alapeukuttaa :D joku psykologi varmaan :D

Väkivaltaisen ja äkkipikaisen vanhemman aikuinen lapsi. Lapset muistavat vanhemman käytöksestä hyvin paljon.

Vierailija
17/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan sun ei tarvii pohita mistä lapsi on oppinut lyömään.

No varmasti isältään joka hakkas mut mennen tullen. Ap

Vierailija
18/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän noin ihana mies on yh.

Koska vaimo kuoli. 

19/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eine mitään kunnioita,ne pelkää. Siitä kun joku saa tietää niin kuuluu tehdä lastensuojeluilmoitus. Luunappi sattuu ja se on pahoinpitelyä.

Vierailija
20/47 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, olipas tosi väärin tehty, nyt tuli lellivauvalle pahat traumat kun curlingäiti näytti normiäidin elkeitä. Kyllä nyt on paha juttu.

Porvoostahan tämä aloitus kai on, en näe mitä pahaa tässä on. Ihmettelen myöäs eikö 10v osaa kulkea itse kouluun, kun oikein autolla pitää viedä. Onko hän kuninkaallinen.