Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puheet synnytystalkoista ovat oikeasti hirveän vastenmielisiä. Kukaan nainen ei lähde uhraamaan kehoaan jonkun yhteiskunnallisen syyn vuoksi...

Vierailija
21.11.2018 |

Ja kun noiden juttujen laukojina on lähinnä keski-ikäisiä miehiä, joilla ei oikeasti ole hajuakaan mitä raskaana oleminen ja synnyttäminen ovat.

Kommentit (715)

Vierailija
681/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinssi Andrewn tytär naimisiin mennessään ei pelännyt yhtään näyttää niskassa/selässä olevaa skolioosiarpeaan. 

Entä sitten?

Vierailija
682/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut kommentteja, mutta koko puhe syntyvyyden lisäämisestä on täyttä potaskaa. Koko minun aikuisiän (oon 44) on puhuttu siitä, kuinka ihan kohta tarvitaan enemmän työtä tekeviä, kun suuret ikäluokat eläköityvät. Mieskin odottanut sitä töissä, että koska niitä työpaikkoja olisi mihin voisi vaihtaa.

No arvatkaapas mitä? Ei olle tullut mitään työvoimapulaa. Tai siis sitähän on matalapalkka-aloilla ja puhelinmyynnissä. Nuo sedät vauvapulasta puhuessa haluavat sitä halpaa massaa, joka puoli-ilmaiseksi siivoa heidän kotinsa ja tuo sitä liikevoittoa yrityksiinsä.

Mitään todellista työvoimapulaa ei ole tullut eikä tule. Yhä useampi asia sähköistyy ja robotit hoitavat asiat ja ne robotit tilataan yhä harvemmista paikoista, joissa robotit niitä rakentavat. Tarvetta on vain orjille, sekä kotiorjille (naiset hoitakoot naisten työt) ja työorjille (millä tahansa summalla pätkätöihin).

Siinä se.

Työvoimapula on todellista. Meidän 50 ihmisen puljussa viidesosa on ulkkareita, koska kotimaasta ei tarpeeksi kovan luokan osaajia löydy, vaikka miten tiheällä kammalla kampaa. 

Huoltosuhteesta on minusta enemmän kyse. Yksi sunnuntai istuttiin kolme sukupolvea päivällisellä, kahdeksan henkeä yhteensä. Koko pöydästä vain minä olen työssäkävijä. Kukaan ei ole varsinaisesti työtön, vaan joko eläkkeellä, koululainen ja yksi äitiyslomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oma valintasi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun noiden juttujen laukojina on lähinnä keski-ikäisiä miehiä, joilla ei oikeasti ole hajuakaan mitä raskaana oleminen ja synnyttäminen ovat.

Raskaana olo oli hyvää aikaa, kuvistakin näkee, kuinka oikein kukoistin silloin. Eikä ole vartalo pilalle mennyt raskauksissa ja synnytyksissä.

Hienoa sulle, itse en ole tervettä päivää nähnyt raskauskomplikaatioiden jälkeen.

Ikävää sinulle, mutta komplikaatiot ovat todella harvinaisia. Useimmillehan ei tule mitään pysyviä muutoksia.

Ahaa. Kyllä iso ja näkyvä hätäsektioarpi on aika pysyvä muutos kropassa. - toinen kommentoija

Mitä haittaa siitä on?

En enää pidä vartalostani enkä halua käyttää arven takia bikineitä. Minusta haitta on silloin merkittävä.

Arpi ei haittaa. Sotamuistoja. Mikään ei estä sinua olemasta fitti ja timmi paitsi oma psyykeesi.

Olen hyvässä kunnossa. Ongelma on se, että arpi on todella rumasti kokoon kursittu. Vatsa näyttää samalta kuin Frankensteinin ompeleet. Älä vähättele ettei tämä ole todellinen haitta, jollet tästä itse kärsi.

Pyritkö mielyttämään miehiä ulkonäölläsi vai mikä on ongelmasi? Suomessa on ehkä pari viikkoa sellaiset kelit että joku voisi ne nähdä uimarannalla.

Rasvat pois ja lihakset esiin.

Arven ulkonäkö ei miellytä minua. Se on se ongelma.

Arpi ei haittaa on vaan kiva muisto. Ilman lasta lapsia elämä ei oo elämisen arvoista.

Haista home. Ei minusta. Se on olennaisempaa kuin sinun mielipiteesi, kun on kyse minun vartalostani.

Kukaan ei välitä Sinun vartalosta. Miksi vedät herneen nenään ja rupeat asiattomaksi?

Miksi vähättelet toistuvasti muiden näkemyksiä? Sekin on asiatonta.

Eipäs vähätellyt!

Se arpi, jos tulee, on piilossa.

Ottavathan monet kauniita tatuointeja näkyviin paikkoihin. 

Arpeutuminen on tekosyy jättää lapset tekemättä. Todellinen syy on jokin muu.

*eri

Keskustelu koski sitä pilaako raskaus kropan vai ei. Se taas on jokaisen synnyttäjän henkilökohtainen kokemus. Jos itse kokee raskauksien vaikuttaneen omaan vartaloon kielteisesti, niin se on tälle kyseiselle ihmiselle totta, kokivat muut asiat miten tahansa.

Ainahan raskaudessa jotain kielteistä tapahtuu. Narcissos vaan tuijottaa peiliin...ja ilman lapsia. Kaikkihan siinä voittavat.

Tyypillinen yritys vaientaa ikäviä asioita esiin nostava taho.

Raskausarvetko ovat ikäviä asioita?

Puhumme eri kieltä.

*eri

Pitkittäissuunnassa vatsan poikki kulkeva hätäsektioarpi, joka on ommeltu huonosti, on aivan eri asia kuin raskausarvet.

Mitä se haittaa, jos kuitenkin tikit on hoitaneet hommansa eli pitäneet ja haava on parantunut?

Edelleen, koska viesti ei toistosta huolimatta vaikuta menevän perille: en viihdy vartalossani, koska sektioarven alue näyttää todella rumalta. Jonain päivänä peitän sen vielä tatuoinnilla, jotta kokisin kroppani taas omakseni.

Oletko miettinyt sitä, miksi tuollaisella asialla tuntuu olevan niin iso merkitys sinulle? Miksi et kelpaa sellaisena kuin olet? Arpi on osa elettyä elämää siinä missä rypyt ja muut kolhut tai asiat, joita on oppinut.

Jokaisella on oikeus omaan näkemykseensä. Minun ei tarvitse pitää arvesta.

Täytyypäs!

Vierailija
684/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on yksi helvetin sama, vaikka pitäisitte itsekkäänä. Haukkukaa silmät ja suu täyteen, mutta yhtäkään kakaraa en tähän maailmaan pyöräytä. Ja ai, että, kun se nakertaa, kun sen sanoo tällainen hyvän taloudellisen tilanteen omaava terve, hedelmällisessä iässä oleva NAINEN.

Vierailija
685/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oma valintasi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaana olo oli hyvää aikaa, kuvistakin näkee, kuinka oikein kukoistin silloin. Eikä ole vartalo pilalle mennyt raskauksissa ja synnytyksissä.

Hienoa sulle, itse en ole tervettä päivää nähnyt raskauskomplikaatioiden jälkeen.

Ikävää sinulle, mutta komplikaatiot ovat todella harvinaisia. Useimmillehan ei tule mitään pysyviä muutoksia.

Ahaa. Kyllä iso ja näkyvä hätäsektioarpi on aika pysyvä muutos kropassa. - toinen kommentoija

Mitä haittaa siitä on?

En enää pidä vartalostani enkä halua käyttää arven takia bikineitä. Minusta haitta on silloin merkittävä.

Arpi ei haittaa. Sotamuistoja. Mikään ei estä sinua olemasta fitti ja timmi paitsi oma psyykeesi.

Olen hyvässä kunnossa. Ongelma on se, että arpi on todella rumasti kokoon kursittu. Vatsa näyttää samalta kuin Frankensteinin ompeleet. Älä vähättele ettei tämä ole todellinen haitta, jollet tästä itse kärsi.

Pyritkö mielyttämään miehiä ulkonäölläsi vai mikä on ongelmasi? Suomessa on ehkä pari viikkoa sellaiset kelit että joku voisi ne nähdä uimarannalla.

Arpi ei haittaa on vaan kiva muisto. Ilman lasta lapsia elämä ei oo elämisen arvoista.

Haista home. Ei minusta. Se on olennaisempaa kuin sinun mielipiteesi, kun on kyse minun vartalostani.

Kukaan ei välitä Sinun vartalosta. Miksi vedät herneen nenään ja rupeat asiattomaksi?

Eipäs vähätellyt!

*eri

Keskustelu koski sitä pilaako raskaus kropan vai ei. Se taas on jokaisen synnyttäjän henkilökohtainen kokemus. Jos itse kokee raskauksien vaikuttaneen omaan vartaloon kielteisesti, niin se on tälle kyseiselle ihmiselle totta, kokivat muut asiat miten tahansa.

Ainahan raskaudessa jotain kielteistä tapahtuu. Narcissos vaan tuijottaa peiliin...ja ilman lapsia. Kaikkihan siinä voittavat.

Puhumme eri kieltä.

*eri

Pitkittäissuunnassa vatsan poikki kulkeva hätäsektioarpi, joka on ommeltu huonosti, on aivan eri asia kuin raskausarvet.

Mitä se haittaa, jos kuitenkin tikit on hoitaneet hommansa eli pitäneet ja haava on parantunut?

Edelleen, koska viesti ei toistosta huolimatta vaikuta menevän perille: en viihdy vartalossani, koska sektioarven alue näyttää todella rumalta. Jonain päivänä peitän sen vielä tatuoinnilla, jotta kokisin kroppani taas omakseni.

Oletko miettinyt sitä, miksi tuollaisella asialla tuntuu olevan niin iso merkitys sinulle? Miksi et kelpaa sellaisena kuin olet? Arpi on osa elettyä elämää siinä missä rypyt ja muut kolhut tai asiat, joita on oppinut.

Autiolla saarella yksin ollessa ei ulkonäöllä ole merkitystä.

Haluat arven pois koska välität muiden mielipiteistä joita et varmaan ole edes koskaan kysynyt.

Tärkeintä miesten houkuttelussa on olla hyväkuntoisen näköinen.

Vierailija
686/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on yksi helvetin sama, vaikka pitäisitte itsekkäänä. Haukkukaa silmät ja suu täyteen, mutta yhtäkään kakaraa en tähän maailmaan pyöräytä. Ja ai, että, kun se nakertaa, kun sen sanoo tällainen hyvän taloudellisen tilanteen omaava terve, hedelmällisessä iässä oleva NAINEN.

:) minkäs näköinen neiti olet? voi olla ettei kukaan edes haluaisi tuikata sinua raskaaksi. taidat tietää saman itsekin...

Vierailija
687/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oma valintasi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa siitä on?

Eipäs vähätellyt!

*eri

Puhumme eri kieltä.

*eri

Haluat arven pois koska välität muiden mielipiteistä joita et varmaan ole edes koskaan kysynyt.

Onko sinulla jokin pakkomielle tuosta miesten houkuttelusta?

Vierailija
688/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on oikeastaan ihan sama mikä Suomen syntyvyysaste on tällä hetkellä. Ihmiset, jotka tekevät paljon lapsia tulevat lisääntymään enemmän ja vievät näitä geenejä eteenpäin. Tulevaisuudessa syntyvyysaste tulee nousemaan, kun ihmiset jotka lisääntyvät paremmin saavat enemmän lapsia. Toivoisin vain etteivät heikosti lisääntyvät ihmiset pilaisi yhteiskuntaa, yrittämällä paikata hetkittäistä syntyvyysastetta maahanmuutolla.

Vierailija
689/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oma valintasi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa siitä on?

Eipäs vähätellyt!

*eri

Puhumme eri kieltä.

*eri

Onko sinulla jokin pakkomielle tuosta miesten houkuttelusta?

Kukaan muu tällä planeetalla ei ole ulkonäöstäsi mitään mieltä paitsi potentiaaliset siittäjät. Miksi haluat heitä mielyttää?

Vierailija
690/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumankekka...jos nuorten suomalaisten miesten taso on oikeasti tämä mikä tulee tässä(kin) ketjussa esille, niin tulen mielelläni pysymään neitsyenä koko ikäni enkä varmasti tee ainuttakaan lasta tällaisten miesasiamiesluusereiden kanssa. Ei saa***a.

Vierailija
691/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumankekka...jos nuorten suomalaisten miesten taso on oikeasti tämä mikä tulee tässä(kin) ketjussa esille, niin tulen mielelläni pysymään neitsyenä koko ikäni enkä varmasti tee ainuttakaan lasta tällaisten miesasiamiesluusereiden kanssa. Ei saa***a.

Oikea päätös. Hyvin lisääntyvät suomalaiset tulevat kyllä täyttämään jättämäsi aukon. 

Vierailija
692/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samanaikaisesti naiset vaativat miehiä " yhteiskunnallisen syyn " vuoksi esim. käymään töissä ja armeijan. Eli tässäkin , kun naisilta vaaditaan jotain ei se käykään.

Vierailija
693/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun perusteella sanoisin ongelmaksi, että sekä miesten että naisten on vaikea löytää vastakkaisen sukupuolen edustajaa, joka arvostaisi ja kunnioittaisi hänen omaa sukupuoltaan.

Aikuiset ihmiset..

Perhe perustetaan YHDESSÄ. Siitä ei ole vastuussa yksin mies, ei nainen. Miten vastuu perheessä jaetaan, on jokaisen AIKUISEN pariskunnan yhdessä sovittavissa. Jos ei löydy tarpeeksi lapsia haluavia pariskuntia, ei ole perheitä. Yksinkertaista. (Harvaa kokee hyväksi ideaksi suunnitellun yksinhuoltajan osan.)

Vierailija
694/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta samanaikaisesti naiset vaativat miehiä " yhteiskunnallisen syyn " vuoksi esim. käymään töissä ja armeijan. Eli tässäkin , kun naisilta vaaditaan jotain ei se käykään.

Kuuleppas lapsukainen.. Suomessa on vapaaehtoinen armeija naisille vain koska Elisabeth Rehn niin vaati. Pakolliseksi hänkään ei sitä saanut, koska miehet sitä vastustivat. Miehet vastustavat naisten pakollisia kutsuntoja, miehet!

Puolustusministeri Jussi Niinistön ehdotus: Naiset pois armeijasta – syynä säästötPuolustusministeri Jussi Niinistön ehdotus: Naiset pois armeijasta – syynä säästöt

https://www.aamulehti.fi/uutiset/puolustusministeri-jussi-niiniston-ehd…

Että älä tule sönköttämään, että on akkojen vika.

Vierailija
695/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaativat miehiä käymään töissä, ei kai? Pöyristyttävää O.o

Vierailija
696/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko kertoo jo paljon miksi syntyvyys on alhainen. Naisille vartalon pysyminen pari prosenttia parempana on tärkeämpää kuin jälkikasvu. Vinkki: ikä tulee viemään sen huippuvartalon kolmikymppisenä,joka tapauksessa.

Vierailija
697/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko kertoo jo paljon miksi syntyvyys on alhainen. Naisille vartalon pysyminen pari prosenttia parempana on tärkeämpää kuin jälkikasvu. Vinkki: ikä tulee viemään sen huippuvartalon kolmikymppisenä,joka tapauksessa.

Kuinka monelta naiselta olet pyytänyt perheen perustamista? Ikävää että ovat tälläisen syyn takia kieltäytyneet pyynnöstäsi.

Vierailija
698/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uhraamaan kehoaan".. jep, tässä voimme nähdä, mitä seuraa kun nykynuoret/aikuset palvoo kehoaan. Tämä on hedonismia ydhessä muodossaan. Normaalitoiminnot kuten vanhemmaksi tulo häiriintyy pahan kerran. Kyllä, sukupuutto on hyvä vaihtoehto!

Vierailija
699/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaativat miehiä käymään töissä, ei kai? Pöyristyttävää O.o

Niin, tämä on ihan hämmästyttävää missä mitoissa nykynaisten järjettömät vaatimukset ovat. Ei ihme että miehet kärsivät ja kieltäytyvät lisääntymästä - ihan käsittämätöntä että vaaditaan tekemään töitä ja elättämään itsensä!

Ei meidän isiemme aikana tällaista tapahtunut, eivätkä kyllä ukit ja isät tällaista olisi sietäneetkään! Kyllä naisen kunniatehtävä pitäisi olla elättää mies ja lapset!

Vierailija
700/715 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.mayoclinic.org/-/media/kcms/gbs/patient-consumer/images/201…

Sitten kun mies tekee vastaavan itselleen niin aletaan puhua vartaloista miesten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän