Mitä kaupan kassat ajattelee ihmisestä joka käy joka päivä samassa kaupassa?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää jos kassat tunnistavat mut. Joudun ostamaan suht. noloja ostoksia usein. Tai ei ne oikeastaan ole yhtään noloja, mutta kun joudun ostamaan niitä niin usein. :(
Mitä ne ostokset on? :)
Aivan arkisia ostoksia joita kuka tahansa voi tarvia. Ei mikään kurkku tai banaani kuitenkaan. En kerro ettei mahdolliset av-mammakassat tunnista.
Moikkaavat ainakin Lidlissä aina ystävällisesti.
(Prismassa taas ei mitään tällaista tervehtimistä ole edes syntynyt, vaikka melkein yhtä usein käyn sielläkin . Johtunee ehkä sen tolkuttomasta mega-koosta markettina )
Eihän toi nyt oo paha, mä kävin kerran usein tietyssä pikaruokaraflassa. Varmaa ajattelivat mikä läski toiki on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää jos kassat tunnistavat mut. Joudun ostamaan suht. noloja ostoksia usein. Tai ei ne oikeastaan ole yhtään noloja, mutta kun joudun ostamaan niitä niin usein. :(
Aivan arkisia ostoksia joita kuka tahansa voi tarvia. Ei mikään kurkku tai banaani kuitenkaan. En kerro ettei mahdolliset av-mammakassat tunnista.
Voi hyvää päivää, mitähän ne minusta ajattelevat, kun ostan aina kurkkua ja banaaneja? :o No tuskinpa yhtään mitään. Käyn aina lähikaupassa, koska sieltä löydän kaikki nopeasti. Ja hyvä parkkipaikka.
Jaa asuu varmaan lähellä.
Oma elämä kiinnostaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi nyt oo paha, mä kävin kerran usein tietyssä pikaruokaraflassa. Varmaa ajattelivat mikä läski toiki on
Mä lopetin eräässä pikaruokalassa syömisen hetkeksi kun kassalla työntekijä huusi mulle jonon perälle, että laitetaankos sulle se sun tavallinen. Jotenkin nolotti se siinä kaikkien kuullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää, mitähän ne minusta ajattelevat, kun ostan aina kurkkua ja banaaneja? :o No tuskinpa yhtään mitään. Käyn aina lähikaupassa, koska sieltä löydän kaikki nopeasti. Ja hyvä parkkipaikka.
Tuskin ostat pelkkiä kurkkuja ja banaaneita joka kerta?
Vielä enemmän nolottaa tutut samassa kaupassa ja jos kyyläävät ostoksiani. Kassoja en tunne henk.koht.
Varmaan ajattelee, että olet vakiasiakas jos sun naama edes jää mieleen tuhansien asiakkaiden joukosta. Itse käyn samassa kaupassa 2-3 viikossa kun teen mieluusti ostokset samalla reissulla kun menen harrastuksiin.
Ööö, ei mitään? Tai ainakaan itseäni ei kiinnosta jonkun minulle tuntemattoman ja yhdentekevän ihmisen tekemiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ostat pelkkiä kurkkuja ja banaaneita joka kerta?
No en.
Myymäläkoon ihanne on mielestäni sellainen, joka on riittävän suuri, että sinne mahtuu kaikki se mitä (vaativakin) asiakas päivittäin ruokaostoksia tekee, tai ainakin suurin osa niistä, mitä hän tarvitsee.
Toisaalta sen olisi myös oltava riittävän pieni (...tai sanottaisiinko: 'oikean kokoinen'), että tavaroiden ja tuotteiden sijainnit siellä oppii käynneillään liikkeessä pian muistamaan helposti ja ettei (...kuten ns. mega-koon marketeissa)asiakas tarvitsisi myymälässä liikkumiseensa jotain tavaravaunulla tai peräkärryllä varustettua sähkömopoa ja jonkunlaista 'sisäsuunnistuskarttaa' kai jo ,siellä mukavasti voidakseen sanoa asioivansa ja joissa asiointiin kuluu aina vähintään puoli tuntia jo pelkkään liikkumiseen siellä sisällä !
Mitä asiakaskunnan ja henkilökunnan väliseen päivittäiseen kanssakäymiseen ja sosiaalisiin, kaupallisiin suhteisiin tulee, niin on kyllä helppoa arvata ,kumman kokoluokan marketeissa sitä ns., kanssakäymistä voi olla enemmän
Hihittelevät hysteerisesti hyllyjen takana. Mitä muutakaan sitä nyt töissä tekisi.