Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avioliitossa oleva

Vierailija
20.11.2018 |

Saatko käydä kaverisi kanssa ulkomailla?
'päästääkö' puolisosi?
Estääkö?
Sanooko että matkat kuuluisi olla vain aviopuolisoiden juttu?
Lähdetkö vaikka puolisosi suuttuu?

Kyse ei ole siis kolmansista pyöristä eikä pettämisjuttuja vaan pelkkä tyttöjen reissu.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just eilen pitkän viikonlopun vietosta Berliinistä. Tyttöjen reissu, johon ei edes kysytty "lupaa" puolisoilta. Molempia oli miehet vastassa lentokentällä ja viettäneet viikonlopun lasten kanssa. Mennään kuulemma kesällä miehen kanssa kahdestaan samaan paikkaan eli yhdessä ja erikseen toimii meillä.

Vierailija
2/15 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska hänkin käy. Koiran takia helpompi että käydään erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä haluaisi. Toki mies päästäisi jos haluaisin, mutta varmaan ihmettelisi että onko tuo enää sama ihminen kuin johon hän ihastui. me kun ollaan molemmat toisissamme ihastuttu erakkouteen ja kotihiireyteen. Kaverit tai matkat ei ole kummankaan meistä juttu.

Vierailija
4/15 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saamme puolin ja toisin. Yleensä menemme yhdessä, mutta jos toinen ei halua tai voi lähteä, niin sitten menemme yksin tai omien ystäviemme kanssa. Olisi varmaan eri tilanne, jos kotona olisi liuta pieniä lapsia tai rahat olisivat tiukassa.

Vierailija
5/15 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty saadaan. Kun kumpikaan ei ole pettänyt toista eikä myöskään antanut aihetta epäilyyn niin luottamus pelaa.

Sun täytyy sitten kanssa hyväksyä ilman mutinoita poikien reissut. Fair play.

Paitsi jos on kyse rahasta tietty? Siis onko teillä tilanne, et mies tuntee maksavansa enemmän yhteisiä menoja? Vai ootko joku holtiton luottokortin vinguttaja ja toista ahdistaa?

Vierailija
6/15 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saan käydä ja ei tarvitse pyydellä lupia.

Luonnollisesti kumpikin maksaa omat reissunsa ihan itse; meillä ei kumpikaan elätä toista.

Ensimmäisessä avioliitossani sain myös mennä ja niin sai mieskin. Tilanne oli sillä tavalla erilainen, että silloin kun meillä oli huollettavat lapset ja asuttiin in the middle of nowhere sekä olimme samassa taloudellisessa lamakurimuksessa missä monet nuoret perheet 90-luvulla, piti tottakai keskustella tarkkaan kuka menee, koska menee ja millä rahalla, siis että mihin muuhun sen rahan pitäisi riittää. Eli parisuhteen puolesta kumpikin sai mennä, mutta yleinen tilanne ja vastuut olivat erilaiset kuin meillä tässä nykyisessä suhteessa nykyään.

Vierailija
7/15 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissuseksi on kyllä parasta. Mieluummin menisin kumppanin kanssa, kuin kavereitten.

Vierailija
8/15 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään yhdessä ja erikseen kaveriporukoilla, 2 lasta joiden kanssa reissataan myös. Normijuttu meillä. Ei ole epäluottamusta sen suhteen. Ahdistavan kuuloistahan tuo on?

Vierailija
9/15 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 20 v. Kyydissä pysynyt aviomies pelkää lentämistä. Jos sinne kohteeseen ei pääse laivalla tai autolla, hän ei lähde.

Minä tykkään käydä reissulla, nuorena mm. interreilasin kolmeen kertaan. Niinpä käyn joko itsekseen, lasten kanssa tai tyttöjen reissuilla parhaan ystäväni ja siskoni ja hänen ystävänsä kanssa. Ei sen kummempaa. Miehet jää hoitamaan lapsia, koiria ja kissoja, vie kentälle ja tuo kentältä.

Niillä reissuilla lähinnä parannetaan maailmaa ja shopataan kintut kipeiksi. Joskus on pikku tequiladarra. Meillä neljällä eukolla on yhteensä 15 lasta, joten pieni tuuletus tekee hyvää. Sitä lapsilaumaa ei todellakaan oteta tyttöjen reissulle mukaan.

Vierailija
10/15 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty saadaan. Kun kumpikaan ei ole pettänyt toista eikä myöskään antanut aihetta epäilyyn niin luottamus pelaa.

Sun täytyy sitten kanssa hyväksyä ilman mutinoita poikien reissut. Fair play.

Paitsi jos on kyse rahasta tietty? Siis onko teillä tilanne, et mies tuntee maksavansa enemmän yhteisiä menoja? Vai ootko joku holtiton luottokortin vinguttaja ja toista ahdistaa?

Sallisin miehelleni monta sataa reissua vuodessa mutta mihinkään ei hän lähde!!

Tänä vuonna kävimme yhdessä lomalla, nyt olisi tilaisuus mennä kaverin kanssa.

Kamala riitahan siitä synty.

Meillä on omat rahat.

Mies maksaa vuokran ja minä kaiken muun+ kaikki lapsiin liittyvät.

Nuukia ollaan kumpikin.

Nyt olen opetellut käyttämään rahaa enkä vain säilömään tilillä.

Ap

Vierailija
11/15 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin meillä reissaa minne lystää, asioista vaan sovitaan. Meillä minä olen matkustanut enemmän yksin sitten avioitumisen ja lasten saannin. En ymmärrä, jos kumppani yrittää estää matkan ilman pätevää syytä. Toista ihmistä ei pidä tukahduttaa.

Vierailija
12/15 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Naurattaa ajatuskin miehestä kieltämässä minua tai minä häntä. Matkustellaan paljon erikseen.

Vierailija
13/15 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saan. Ulkomailla en ole käynyt lasten syntymän jälkeen mutta muuten reissussa kuitenkin. Mieskin on käynyt, matkustaa enemmän kuin minä mutta suurin osa näistä on työmatkoja.

Meillä ei ole lapsille hoitajaa (esim isovanhemmat eivät ole koskaan heitä hoitaneet), joten usein mennäänkin vuorotellen. Lomilla reissataan perheenä.

Vierailija
14/15 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisimme lähteä, mutta meillä on kivoja reissuja kahdestaan.

Vierailija
15/15 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saan ja niin saa hänkin. Teemme kyllä reissuja yhdessäkin, mutta myös muiden kanssa. Naimisissa oltu 26 vuotta ja pikkulapsiajat jo kaukana takana.