Mitä kaupan kassat ajattelee ihmisestä joka käy joka päivä samassa kaupassa?
Kommentit (33)
a) jotkut kassat eivät edes muista asiakkaita
b) jos asiakas on kuuma niin saattaahan se jopa sykähdyttää
c) yhdentekevää, on omiakin ongelmia
d) jotain muuta
Todennäköisesti että se asiakas asuu lähellä ko. kauppaa.
Ei kai kenellekään tule mieleen, että on ihastunut johonkin kassatyöntekijään? Itselle on tullut sellainen mieleen, että nuo varmaan ajattelee, että kyttään täällä jotain kun aina luuhaan täällä, mutta kun aina tulee vaan jotain ostettavaa mieleen joka päivä.
Mukavista asiakkaista tulee eräänlaisia tuttuja, ei siis ole ollenkaan noloa.
Anteeksi mutta todennäköisesti eivät edes muista sua ellet riehu siellä.
Ok, menen nyt taas käymään siellä kaupassa sitten ja huomenna varmaan uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Aamut ovat useimmissa paikoissa niin rauhallisia, että kyllä vakkariasiakkaat tunnistaa.
Ihanaa, kun tuokin käy joka päivä MEILLÄ, niin riittää töitä.
Olen varma, että kaupan tytöt on minusta jotain keskenään hihitelleet. Ollaanhan suht pienellä paikkakunnalla ja käyn kaupassa aina samoissa vaatteissa ostellen samoja tuotteita. Eräs tuttu joka työskennellyt kaupan kassana ainakin kertoi pistäneensä merkille jos samat ihmiset osteli paljon samoja.
Jotkut saattaa käydä useammankin kerran päivässä. Niin pitkään en ajattele mitään kun käynti perustuu yksistään ostoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne tervehtii tuttavallisesti. En voi uskoa, että ei muka muista kun käyn siellä lähes joka päivä ja jotkut tervehtii oma-aloitteisesti jopa kadulla tavatessa.
Olen myös pieneltä paikkakunnalta ja käyn samassa kaupassa päivittäin, kesäloman aikaan joskus parikin kertaa päivässä. Vaihdan henkilökunnan kanssa ohimennen aina muutaman sanan ja tiedän, että kaikki tuntevat minut (ja uudetkin oppivat aika pian tuntemaan). Ihan mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, että kaupan tytöt on minusta jotain keskenään hihitelleet. Ollaanhan suht pienellä paikkakunnalla ja käyn kaupassa aina samoissa vaatteissa ostellen samoja tuotteita. Eräs tuttu joka työskennellyt kaupan kassana ainakin kertoi pistäneensä merkille jos samat ihmiset osteli paljon samoja.
Mustakin varmaan kuiskitaan, kun vakkarituotteet on kurkku, banaani ja vispuuro. Ajattelee varmaan, että olen joku luuserisinkku.
Kyllä ne muistaa kun yksikään ei enää tervehdi vaikka tervehtisivät minua ennen ollutta asiakasta ja minun jälkeen tulevaa asiakasta.
Ja minähän en perkele aloitetta tee tervehdystä mumisten se on asiakaspalvelijan tehtävä :D
Eikö kenellekään kassahenkilölle tule mieleen, että mitä tuo täällä yhtenään ramppaa, että eikö niitä ruokia voi ostaa enempää kerralla, niin ei tarvitsisi joka päivä käydä?
Mua hävettää jos kassat tunnistavat mut. Joudun ostamaan suht. noloja ostoksia usein. Tai ei ne oikeastaan ole yhtään noloja, mutta kun joudun ostamaan niitä niin usein. :(
Mikähän siinä on, että kaupassa käyntikin on niin noloa? Minä vaihtelen kauppaa välillä, ettei tulisi tuota noloa oloa, että taas tuo on täällä, vaikka oikeasti haluaisin käydä vain lempikaupassani, missä on niin mukava henkilökunta.
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää jos kassat tunnistavat mut. Joudun ostamaan suht. noloja ostoksia usein. Tai ei ne oikeastaan ole yhtään noloja, mutta kun joudun ostamaan niitä niin usein. :(
Mitä ne ostokset on? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustakin varmaan kuiskitaan, kun vakkarituotteet on kurkku, banaani ja vispuuro. Ajattelee varmaan, että olen joku luuserisinkku.
Tulee mieleen jotkut työeväät, aika monella on rutiinilounas. Mitään kuiskittavaa noissa ei ole.
Ei mitään. Paitsi jos on sellainen joka tulee joka päivä minuutti ennen sulkemisaikaa. Silloin ajattelee että voisiko tuo edes viisi minuuttia aikaisemmin tulla joskus.