Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua elättää vaimoaan?

Vierailija
20.11.2018 |

Mikä siihen on syynä? Ja olettaako miehet että naiset aina haluavat tuhlata heidän rahansa? Miksi mies siis ylipäätään haluaa perheen ja vaimon jos näkee sen vain menoeränä?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, minä niiiiin rakastan miestäni. Hän sai juuri 6000 e bonusta, hänellä oli tosi luottokortit (minun synttäreideni vuoksi) tapissa, kun tiesi odottaa rahaa, ja antoi siitä jäljellejään tonnin minulle. ”Käytä miten haluat”.

Rakkaus on ihana asia. Mäkin rakastan omaani, taannoin seistiin sateisessa metsässä, ja hän ojensi minulle suppilovahveron kuin kukan ikään. Mun viime syntymäpäivänä oltiin telttailemassa. :)

Tarkennan: tarkoitin sillä sitä, että antelias mies (nainen) on parasta mitä voi olla. Anteliaisuus kun ei liity oelkästään rahaan. Antelias on antelias kaiken suhteen. Pihi pihistää rahan lisäksi kiitoksista ja rakkausntunnuksista.

Mielenkiintoista. Meillä ollaan rahan suhteen pihejä, downshiftaukseen ei muuten olisi ollut varaa, mutta kahta muuta anniskellaan kyllä. Ehkä siksi vielä toistakymmentä vuotta myöhemminkin on edelleen kivaa yhdessä..?

Suppismies muuten aikanaan valloitti mut hyväsydämisyydellään. :) Se sen enempää kuin anteliaisuuskaan ei keiku niiden listojen kärjessä, joissa kysytään toiveominaisuuksia kumppanin suhteen. Ihmettelen, miksei, se on paljon tärkeämpää kuin tissit ja perse. Ei toki yhtä näkyvää.

Vierailija
62/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran elättänyt vaimoani, mutta hän valitettavasti paljastui petolliseksi ja laiskaksi kotitöiden suhteen. Ja kaiken huipuksi vielä työtä vieroksuvaksi. Eromme jälkeen en tule enää elättämään yhtäkään naista pennin vertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eh, minä elätän miestäni.

Mä haluaisin sun kaltaisen naisen. Jäisin mielelläni koti-iskäksi huolehtimaan lapsista ja tekemään kotitöitä. :)

Synnytätkö myös, kärsit pahoinvoinnit ja repeät ja menetät mahdollisen pidätyskykysi. Imetätkö rinnasta nänninpäät verillä? Tiedäthän, että miehetkin voivat imettää, kunhan tarpeeksi treenaavat?

Oikeasti, minulle ei ole mikään isompi turn off, kuin mies, joka ei muusta ole kiinnostunut kuin hääräämisestä kakkavaippojen kanssa.

Vierailija
64/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottapuhuen, jos perhettä yhdessä tehdään ja molempien halusta, niin kyllä minusta miehen tehtävä on ottaa ainakin jossain määrin suurempi vastuu perheen elatuksesta. 

Vierailija
65/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisivatko miehet kantaa vähän vastuuta parinvalinnassa? Ettei aina valitsisi sitä pienituloista isotissistä blondia, vaan hyvätuloisen, vähän vaatimattomamman näköisen naisen.

Juuri näin. Tai sitten ne pienituloiset blondit pakottavat aseella uhaten miehet elättämään itseään. Muita selityksiä en keksi sille, että miehet pariutuvat pienituloisten naisten kanssa ja sitten valittavat kun joutuvat maksamaan yhteisistä kuluista yli puolet.

Mies pariutuu naisen kanssa, naisen tulisi hoitaa ihan oma uransa kuntoon eikä pariutua miehen lompakon kanssa.

Miesvihapalstalla sekin, että miehet kelpuuttavat kaikki naiset, on väärin. Naisen huono palkka onkin lähes miehen vika.

Nainen ei voi pariutua miehen lompakon kanssa kun mies tekee alusta asti selväksi, että kaikki maksetaan puoliksi. Miksi miehet eivät tee niin?

Siksi koska miehet haluavat parisuhteen ja ”nuukuus” on turnoff useimmille naisille. Miehet siis ostavat parisuhteen eli nainen on maksullinen tavara.

Rakkaudesta tämä sossurotta ei ole koskaan kuullutkaan, sehän on nähty ja kuultu. Itse on kuitenkin niin mulkkunsa vietävissä, että pildeä pitäisi saada ja se on naisessa se ainoa asia miksi sellaista tavoitella. No, kumpi se nyt oli tyhmä, se joka pyytää vai se joka maksaa?

Tyypillinen kommentti naiselta joka on yrittänyt alfaurosta ilman kompetenssia ja saanut sormilleen, useasti. Vali vali.

Vierailija
66/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin sun kaltaisen naisen. Jäisin mielelläni koti-iskäksi huolehtimaan lapsista ja tekemään kotitöitä. :)

Synnytätkö myös, kärsit pahoinvoinnit ja repeät ja menetät mahdollisen pidätyskykysi. Imetätkö rinnasta nänninpäät verillä? Tiedäthän, että miehetkin voivat imettää, kunhan tarpeeksi treenaavat?

Oikeasti, minulle ei ole mikään isompi turn off, kuin mies, joka ei muusta ole kiinnostunut kuin hääräämisestä kakkavaippojen kanssa.

Jep ja sitten halutaan ne rusinat pullasta. Kutsutaan tasa-arvoksi sitä että vaimo imettää yöt, herää aamulla töihin, siellä jokaikinen tauko pumppaa maitoa ettei rinnat tulehdu, käy kaupassa töiden jälkeen, tekee ruuat ja siivoaa miehen ja lapsen jäljet ja maksaa toki kaiken kun töissä käy. Ja koti-isä on sankari.

Vierailija
67/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisivatko miehet kantaa vähän vastuuta parinvalinnassa? Ettei aina valitsisi sitä pienituloista isotissistä blondia, vaan hyvätuloisen, vähän vaatimattomamman näköisen naisen.

Tää nyt on sanottu täällä palstalla varmaan sata kertaa mutta on se kyllä uskomatonta miten ikävä mieskuva tämän palstan naisilla on! Luojan kiitos ei ainakaan tietääkseni vastaa kyselytutkimusten tuloksia tai ylipäätään ulkomaailman mielipidettä. Jatkuvaa valittamista, yleistämistä ja katkeraa tilitystä. Miesten ongelmat ovat miesten vastuulla ja naisten ongelmat, noh, miesten vastuulla. Oh boy.

Tämä palsta on täynnä naisia jotka eivät ole saaneet sitä menestyjää kiinni kun ei ulkonäkö ja äly riitä. Katkeria valittajia. Näitä on kymmeniä tuhansia tässä maassa.

Vierailija
68/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista downshiftailee ja on vuosia pois työelämästä. Mies elättää. Sellaiset määrätietoiset naiset on harvinaisia.

Mitä ne sellaiset määrätietoiset naiset tekevät kun saavat lapsen?

Jakavat vanhempainvapaat ja kotihoidonvapaat lapsen isän kanssa?

Vierailija
69/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja vaimot ei enää pelaa samalla puolella, nyt olemme toisiamme vastaan.

Kiitos vasemmistolaisen intersektionaalisen feminismin, jossa ajatellaan niin, että ryhmä-miehet sortavat ryhmä-naisia. Miten helvetissä voi olla kaveri sortajan kanssa?

Vierailija
70/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään halua elättää miestäni. On sitten sovittu menot siten, että mies maksaa niistä puolet ja minä tarjoan sisäfileet hernekeittopäivän jälkeen.

Toisaalta mies osaa tehdä rahanarvoisia juttuja ja tekee niitä minullekin mielellään (esim auton huolto), mielellänihän minä silloin maksan suodattimet ja öljyt myös hänen autoonsa. Mutta eron sattuessa minä otan omat omistukseni mukaan. Eikä mieskään tyhjätaskuksi siinä tilanteessa jää, olenhan halunnut huolehtia myös rakkaani omaisuudesta niin kauan kun yhteistä elämää on.

Kuulostaapa kaupankäynniltä :D En ikinä suostuisi tuollaiseen suhteeseen että "no jos sä teet tämän niin voin ostaa sulle nämä", ihankuin esimies ja alainen...

Voi olla...

- Öljynvaihto ois ajankohtainen.

- Ootko jo niin paljon ajanut?.

- Onhan niitä tullut, käytiin mun autolla pohjoisessakin. Tiistaina voisin käydä motonetissä. pitikö sun autoon vaihtaa tulpatkin tänä vuonna vai meneekö normisetillä.

-"Plärää huoltokirjaa" Tulpat oli viimevuonna, mutta sun autoon tarvii.

- Ok, tuon nekin samalla.

- Joo ei kiirettä, ens kuun alussa vois vkl tehdä.

Missään kohdin ei puhuta rahasta tai rapsuta sä mun selkää, niin mä rapsutan sun.

Vierailija
71/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tai sitten ne pienituloiset blondit pakottavat aseella uhaten miehet elättämään itseään. Muita selityksiä en keksi sille, että miehet pariutuvat pienituloisten naisten kanssa ja sitten valittavat kun joutuvat maksamaan yhteisistä kuluista yli puolet.

Mies pariutuu naisen kanssa, naisen tulisi hoitaa ihan oma uransa kuntoon eikä pariutua miehen lompakon kanssa.

Miesvihapalstalla sekin, että miehet kelpuuttavat kaikki naiset, on väärin. Naisen huono palkka onkin lähes miehen vika.

Nainen ei voi pariutua miehen lompakon kanssa kun mies tekee alusta asti selväksi, että kaikki maksetaan puoliksi. Miksi miehet eivät tee niin?

Siksi koska miehet haluavat parisuhteen ja ”nuukuus” on turnoff useimmille naisille. Miehet siis ostavat parisuhteen eli nainen on maksullinen tavara.

Rakkaudesta tämä sossurotta ei ole koskaan kuullutkaan, sehän on nähty ja kuultu. Itse on kuitenkin niin mulkkunsa vietävissä, että pildeä pitäisi saada ja se on naisessa se ainoa asia miksi sellaista tavoitella. No, kumpi se nyt oli tyhmä, se joka pyytää vai se joka maksaa?

Tyypillinen kommentti naiselta joka on yrittänyt alfaurosta ilman kompetenssia ja saanut sormilleen, useasti. Vali vali.

Tyypillinen kommentti tyypiltä, joka on yrittänyt kaikkea mikä liikkuu - tai edes jollain lailla on etäisesti elossa (tai vaikkei oliskaan vaan olis tehty muovista ja silikonista) - ilman kompetenssia ja saanut sormilleen, useasti. Vali vali.

Vierailija
72/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😁

Mun mieheni valitsi kyllä vaatimattomamman näköisen isotissisen blondin, joka tienaa yhtä paljon kuin mies itse.

Vierailija
73/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja vaimot ei enää pelaa samalla puolella, nyt olemme toisiamme vastaan.

Kiitos vasemmistolaisen intersektionaalisen feminismin, jossa ajatellaan niin, että ryhmä-miehet sortavat ryhmä-naisia. Miten helvetissä voi olla kaveri sortajan kanssa?

Miten helvetissä voi olla kaveri tuikkukuppimiesten kanssa?

Vierailija
74/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärifeministien unelma kohta täällä, miehet ja naiset ovat toistensa kurkussa. Olemmehan eri puolilla, sortajia ja sorrettuja.

Vierailija
75/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😁

Mun mieheni valitsi kyllä vaatimattomamman näköisen isotissisen blondin, joka tienaa yhtä paljon kuin mies itse.

Mun mies ei, mutta toisaalta hän ei ruikutakaan tällä palstalla elättämisestä tai rahasta.

Vierailija
76/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin naiset eivät elätä miestä. En minä ainakaan miestä alkaisi elättää. Kuulostaa pahalta, mutta se on totuus. 

Vierailija
77/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehellä tulot kolminkertaiset minuun nähden niin ihan selvää että hän on elättänyt meidän perhettä 17 vuotta. Meillä on ainoastaan yksi lapsi ja hän on melkein aikuinen. 

Vierailija
78/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista downshiftailee ja on vuosia pois työelämästä. Mies elättää. Sellaiset määrätietoiset naiset on harvinaisia.

Mitä ne sellaiset määrätietoiset naiset tekevät kun saavat lapsen?

Jakavat vanhempainvapaat ja palaavat töihin, kun lapsi on max vuoden. Eivät jää vuosikausiksi kotiin somettamaan ja lihomaan elikkäs kotiäidiksi.

Vierailija
79/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteispeli ja luottamus toimii, ei tuloilla ole väliä, kaikki on yhteistä, kaikki pelaa perheen eteen. Perhe on tärkein.

Vierailija
80/82 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesus mikä marttyyri. Mul on kolme synnytystä takana eikä kertaakaan ollut nännit verillä tai pidätyskyky hukassa. Mieluummin muuten synnytän kun meen armeijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä