Miksi miehet eivät halua elättää vaimoaan?
Mikä siihen on syynä? Ja olettaako miehet että naiset aina haluavat tuhlata heidän rahansa? Miksi mies siis ylipäätään haluaa perheen ja vaimon jos näkee sen vain menoeränä?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisivatko miehet kantaa vähän vastuuta parinvalinnassa? Ettei aina valitsisi sitä pienituloista isotissistä blondia, vaan hyvätuloisen, vähän vaatimattomamman näköisen naisen.
Juuri näin. Tai sitten ne pienituloiset blondit pakottavat aseella uhaten miehet elättämään itseään. Muita selityksiä en keksi sille, että miehet pariutuvat pienituloisten naisten kanssa ja sitten valittavat kun joutuvat maksamaan yhteisistä kuluista yli puolet.
Mies pariutuu naisen kanssa, naisen tulisi hoitaa ihan oma uransa kuntoon eikä pariutua miehen lompakon kanssa.
Miesvihapalstalla sekin, että miehet kelpuuttavat kaikki naiset, on väärin. Naisen huono palkka onkin lähes miehen vika.
Nainen ei voi pariutua miehen lompakon kanssa kun mies tekee alusta asti selväksi, että kaikki maksetaan puoliksi. Miksi miehet eivät tee niin?
Siksi koska miehet haluavat parisuhteen ja ”nuukuus” on turnoff useimmille naisille. Miehet siis ostavat parisuhteen eli nainen on maksullinen tavara.
Rakkaudesta tämä sossurotta ei ole koskaan kuullutkaan, sehän on nähty ja kuultu. Itse on kuitenkin niin mulkkunsa vietävissä, että pildeä pitäisi saada ja se on naisessa se ainoa asia miksi sellaista tavoitella. No, kumpi se nyt oli tyhmä, se joka pyytää vai se joka maksaa?
Kirpaisiko totuus niin ettet pystynyt olemaan menemättä henkilöön?
Vierailija kirjoitti:
Voisivatko miehet kantaa vähän vastuuta parinvalinnassa? Ettei aina valitsisi sitä pienituloista isotissistä blondia, vaan hyvätuloisen, vähän vaatimattomamman näköisen naisen.
Mulle ainakin isä opetti, että muista perkele sitten että otat hyvätuloisen naisen. Tai sitten rikkaasta perheestä. Vissiin oli kyllästynyt maksamaan perheen kuluista sen valtaosan kun äiti oli pienituloinen.
Ihan mukavan DI-naisen löysinkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Tai sitten ne pienituloiset blondit pakottavat aseella uhaten miehet elättämään itseään. Muita selityksiä en keksi sille, että miehet pariutuvat pienituloisten naisten kanssa ja sitten valittavat kun joutuvat maksamaan yhteisistä kuluista yli puolet.
Mies pariutuu naisen kanssa, naisen tulisi hoitaa ihan oma uransa kuntoon eikä pariutua miehen lompakon kanssa.
Miesvihapalstalla sekin, että miehet kelpuuttavat kaikki naiset, on väärin. Naisen huono palkka onkin lähes miehen vika.
Nainen ei voi pariutua miehen lompakon kanssa kun mies tekee alusta asti selväksi, että kaikki maksetaan puoliksi. Miksi miehet eivät tee niin?
Siksi koska miehet haluavat parisuhteen ja ”nuukuus” on turnoff useimmille naisille. Miehet siis ostavat parisuhteen eli nainen on maksullinen tavara.
Rakkaudesta tämä sossurotta ei ole koskaan kuullutkaan, sehän on nähty ja kuultu. Itse on kuitenkin niin mulkkunsa vietävissä, että pildeä pitäisi saada ja se on naisessa se ainoa asia miksi sellaista tavoitella. No, kumpi se nyt oli tyhmä, se joka pyytää vai se joka maksaa?
Olipa omaperäinen kommentti. Kulunut ja mitäänsanomaton. Se, että jollain (nuorehkolla?) miehellä on tuollainen käsitys naisista saa minut todella surulliseksi ja kertoo sen esittäjästä hyvin paljon. Ei ihme, että syntyvyys laskee, jos nuoret miehet ovat tätä mieltä. Niin katkeria ja kyynisiä. Naisia alaspäin katsovia, arvoa antamattomia, lihanpalasina pitäviä. Etovaa. Säälin tytärtäni jos hän päättää löytää itselleen suomalaisen miehen, koska ne ovat jostain syystä pilalla.
Surullisinta on äiti joka hoitaa kotona perheen lapsia ja isä hädintuskin maksaa mitään, vaikka käy töissä kun ”minunhan rahoja ne on.” Ei ole. Jos joku hoitaa sinun kotisi ja lapsesi sillä aikaa, niin eivät ole yksin sinun rahojasi.
Elättäisin vaimoni ihan mielelläni jos olisi riittävästi fyrkkaa. Valitettavasti ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Elättäisin vaimoni ihan mielelläni jos olisi riittävästi fyrkkaa. Valitettavasti ei ole.
Eikä tarvitse ollakaan. Naisetkin käyvät töissä, mutta silloin kotityöt hoidetaan yhdessä. Perhe Oy Ab. Mutta kyllä pistää ketuttamaan miehet, jotka eivät hoida omaa osuuttaan tai väittävät naisen loisivan lompakolla jos palkka on hiukankaan pienempi. Missä se lojaalisuus toista kohtaan on? Mitä jos toinen sairastuu? Tuo yksi yllä oleva kommentoija ansaitsisi ihan isän kädestä ja kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Surullisinta on äiti joka hoitaa kotona perheen lapsia ja isä hädintuskin maksaa mitään, vaikka käy töissä kun ”minunhan rahoja ne on.” Ei ole. Jos joku hoitaa sinun kotisi ja lapsesi sillä aikaa, niin eivät ole yksin sinun rahojasi.
Riippuu ihan kuka sinne kotiin on halunnut jäädä. Kovin monelle naiselle kelpaa kotiäidin rooli kun ei katsos tarvitse yrittää ja panostaa eikä olla kiinni aikatauluissa. Kunhan vähän pyykkäilee ja siirtelee tuikkukippoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eh, minä elätän miestäni.
Mä haluaisin sun kaltaisen naisen. Jäisin mielelläni koti-iskäksi huolehtimaan lapsista ja tekemään kotitöitä. :)
Mä voisin haluta sunkaltaisen miehen. Oma makaa sohvalla p*rse homessa ja odottaa palvelua. Mitään ei tee päivisin kuin kokrintaan surffaa netissä jantuijottaa telkkaa. Taidan kohta nakata sen pellolle.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni nainen elättää miehensä?
Mäkin elätin. useamman vuoden ennen pysyvää työkyvyttömyyseläkettä. Nyt kun ei tarvita enää niin paljoa, lyhensin työaikaani niin, että "tienataan" saman verran. Muuten elättäisin edelleen.
Ah, minä niiiiin rakastan miestäni. Hän sai juuri 6000 e bonusta, hänellä oli tosi luottokortit (minun synttäreideni vuoksi) tapissa, kun tiesi odottaa rahaa, ja antoi siitä jäljellejään tonnin minulle. ”Käytä miten haluat”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa omaperäinen kommentti. Kulunut ja mitäänsanomaton. Se, että jollain (nuorehkolla?) miehellä on tuollainen käsitys naisista saa minut todella surulliseksi ja kertoo sen esittäjästä hyvin paljon. Ei ihme, että syntyvyys laskee, jos nuoret miehet ovat tätä mieltä. Niin katkeria ja kyynisiä. Naisia alaspäin katsovia, arvoa antamattomia, lihanpalasina pitäviä. Etovaa. Säälin tytärtäni jos hän päättää löytää itselleen suomalaisen miehen, koska ne ovat jostain syystä pilalla.
Ja vielä yleistät! Kanssasi ei olla samaa mieltä ja tuodaan arkoja totuuksia ääneen julki —> suomalaiset miehet pilalla. Lol.
Vierailija kirjoitti:
Ah, minä niiiiin rakastan miestäni. Hän sai juuri 6000 e bonusta, hänellä oli tosi luottokortit (minun synttäreideni vuoksi) tapissa, kun tiesi odottaa rahaa, ja antoi siitä jäljellejään tonnin minulle. ”Käytä miten haluat”.
Rakkaus on ihana asia. Mäkin rakastan omaani, taannoin seistiin sateisessa metsässä, ja hän ojensi minulle suppilovahveron kuin kukan ikään. Mun viime syntymäpäivänä oltiin telttailemassa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan kuka sinne kotiin on halunnut jäädä. Kovin monelle naiselle kelpaa kotiäidin rooli kun ei katsos tarvitse yrittää ja panostaa eikä olla kiinni aikatauluissa. Kunhan vähän pyykkäilee ja siirtelee tuikkukippoja.
On mahtanut tällä tyypillä olla ankea tuikkukiponhuuruinen ja kevätverhoangstinen lapsuus. Ja äiti ilmeisesti ollut innokas muumilaulujen laulelija. Tietääköhän mutsi, millaiset vammat pojalleen aiheutti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä yleistät! Kanssasi ei olla samaa mieltä ja tuodaan arkoja totuuksia ääneen julki —> suomalaiset miehet pilalla. Lol.
"Arkoja totuuksia" eli että tuikkukipot ja muumit ovat saatanasta. Lol.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään halua elättää miestäni. On sitten sovittu menot siten, että mies maksaa niistä puolet ja minä tarjoan sisäfileet hernekeittopäivän jälkeen.
Toisaalta mies osaa tehdä rahanarvoisia juttuja ja tekee niitä minullekin mielellään (esim auton huolto), mielellänihän minä silloin maksan suodattimet ja öljyt myös hänen autoonsa. Mutta eron sattuessa minä otan omat omistukseni mukaan. Eikä mieskään tyhjätaskuksi siinä tilanteessa jää, olenhan halunnut huolehtia myös rakkaani omaisuudesta niin kauan kun yhteistä elämää on.
Kuulostaapa kaupankäynniltä :D En ikinä suostuisi tuollaiseen suhteeseen että "no jos sä teet tämän niin voin ostaa sulle nämä", ihankuin esimies ja alainen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on ihana asia. Mäkin rakastan omaani, taannoin seistiin sateisessa metsässä, ja hän ojensi minulle suppilovahveron kuin kukan ikään. Mun viime syntymäpäivänä oltiin telttailemassa. :)
Tarkennan: tarkoitin sillä sitä, että antelias mies (nainen) on parasta mitä voi olla. Anteliaisuus kun ei liity oelkästään rahaan. Antelias on antelias kaiken suhteen. Pihi pihistää rahan lisäksi kiitoksista ja rakkausntunnuksista.
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on sanottu täällä palstalla varmaan sata kertaa mutta on se kyllä uskomatonta miten ikävä mieskuva tämän palstan naisilla on! Luojan kiitos ei ainakaan tietääkseni vastaa kyselytutkimusten tuloksia tai ylipäätään ulkomaailman mielipidettä. Jatkuvaa valittamista, yleistämistä ja katkeraa tilitystä. Miesten ongelmat ovat miesten vastuulla ja naisten ongelmat, noh, miesten vastuulla. Oh boy.
Vierailija kirjoitti:
Heeei mäkin haluan tommosen miehen! Miks muilla on varakkaat miehet, suoraan sanottuna tekis pirun hyvää omaan taloustilanteeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis toki tilanne on eri jos lapsi ei ole miehen. Tai siis mitä tarkoitat ”kuka kotiin on halunnut jäädä” onhan se nyt selvä että vähintään ensimmäisen vuoden jompikumpi on kotona kun lapsia tehdään.
Olet kerta kaikkiaan vastenmielinen ihmisperse.