EU tekee youtuben laittomaksi euroopassa.
https://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/nauti-youtubesta-kun-viela-ehdit-jul…
Varmaan politbyroo kaavailee omaa propaganda palvelua tilalle.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jää kaipaamaan mitään aivotonta pskaa jos Youtube menisi kiinni. Jospa useampi ihminen vihdoinkin havahtuisi laittamaan sen koneen kiinni ja menemään ulos oikeaan elämään. Ei ole onneksi mun elämä tai elämänlaatu jostain internetistä kiinni muutenkaan. Voi kun tulisi joku sähköt katkaiseva pulssi ja aloitettaisiin aivan alusta. Nää koneet eivät ole tehneet ihmiskunnalle kuin valtavan karhunpalveluksen. Ihmiset ovat nykyään niin TYHMIÄ.
:D kauheat vapinat sielläkin olisi päällä, jos vaikkapa vauvapalsta menisi kiinni.
Puhu vaan omasta puolestasi.
Niiinnniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset eivät näe, että EU on kuin Neuvostoliitto? Se tuo vain pelkkiä ongelmia ja tulee kaatumaan aivan varmasti kuten kävi neukkulallekin.
Mä olin nuorena naiivi idealisti ja vain tykkäsin hurjasti siitä miten EU ja EURO helpottivat elämää. Eli kun rajat poistuivat ja ei tarvinnut matkoilla vaihtaa rahaa. Mutta joo, nyt alkaa Neuvostoliitolta vaikuttaa tuo EU:n touhu, eli ihan älyttömiä päätöksiä, paljon kaikkea ihmeellistä kontrollia.
Toisaalta en koko maailmaa tunne eli en tiedä onko EU:n asetukset sen pöhkömpiä kuin vaikkapa USA:n tai Japanin lait. Kyllä meillä kuitenkin vielä on täällä paljon vapaampi elämä kuin vaikkapa Venäjällä tai Kiinassa tai Intiassa.
Sama homma, valtava pettymys on ollut koko EU. Kannatin myös itse kun siihen liityttiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti uskottelette itsellenne että sivistävää ja mahtavaa informaatiotietoahan minä sieltä netistä vaan. Ja kun sitä ei MISTÄÄN muualta löydy, internet is the one and only.
Idiocracy.
No ei varmasti olisi tuolta kuppaisesta kirjastosta löytynyt kirjaa, joka olisi neuvonut miten korjataan hajonnut LED-TV. Ainakaan yhtän nopeasti mitä youtubesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti uskottelette itsellenne että sivistävää ja mahtavaa informaatiotietoahan minä sieltä netistä vaan. Ja kun sitä ei MISTÄÄN muualta löydy, internet is the one and only.
Idiocracy.
Itse ainakin mieluummin haluan videomuotoisen step by step -tutoriaalin kuin tekstiseinän jostain ohjekirjasta.
Ehkä se sitten on idiotismia.
No onhan se vähän.
MassConTroll kirjoitti:
Niin, kuvittelivat, että ”koulutetut” kansalaiset käyttäisivät sitä virallista totuutta vahvistavana äänitorvena - mutta toisin kävikin; yhä useammat alkoivat kyseenalaistamaan tätä ”totuutta”, ja kun illuusio vapaudesta ei nyt enää toimikaan, alkaa ”damage control” ”tekijänoikeuksien” yms. varjolla...
No, internetistä ei alunperinkään pitänyt tulla kuin Orwellin ”memory hole” ja massavalvontaväline...
Tässähän se taitaa todellinen syy olla.
Liikaa EU eliitin agendanvastaista sisältöä ja mitäpä muuta kuin sensuuria, sensuuria ja sensuuria.
SItähän tämäkin palsta on täynnä.
Tai siis tietenkin tyhjää.
Kuinkahan kauan näiden fasismiin viittaavien touhujen annetaan jatkua, kunnes kansan mitta alkaa olemaan täynnä. Muutos on ollut pelottavan nopea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiocracy.
No ei varmasti olisi tuolta kuppaisesta kirjastosta löytynyt kirjaa, joka olisi neuvonut miten korjataan hajonnut LED-TV. Ainakaan yhtän nopeasti mitä youtubesta.
Ou nou, mitäpä sitten teet jos Youtube kielletään? Jäät ilman telkkaria?
Vierailija kirjoitti:
Voidaan toteuttaa paremmin vapaan sanan rajoittamista. 😇 Netti on vaarallinen työkalu koska joukolla on voimaa.
Eikö tässä nyt tule tapahtumaan sama kuin missä tahansa jutussa, jota rajoitetaan tai kielletään rankalla kädellä. Ihmiset menee sitten vaikka dark webiin kun norminetistä ei enää löydä haluamaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*ttuako tässä sitten enää tekee; minulla ei ole ollut edes TV:tä, kun YouTube on tarjonnut rajattomasti viihdettä. Lisäksi usein ennen kuin ostan jotakin, oli se sitten kauneudenhoitotuote, Ikean hylly, joku joulukalenteri... olen tottunut tarkistamaan löytyisikö sille YouTubesta arvostelua. Ja monia (esim. sisustus)juttuja olen intoutunut ostamaan YouTuben inspiroimana.
Nyt varmaan muuttuu meikäläisen ostokäyttäytyminen tai jopa lopahtaa koko touhu, ja jatkossa pitää varmaan torrenteilla hommata jotain teeveesarjoja katsottavaksi. Hienot tekijänoikeuspäätökset sieltä.
Mitä jos menisit kirjastoon ja lukisit kirjoja.
Mitä jos tulisit 2000-luvulle?
Vierailija kirjoitti:
MassConTroll kirjoitti:
Niin, kuvittelivat, että ”koulutetut” kansalaiset käyttäisivät sitä virallista totuutta vahvistavana äänitorvena - mutta toisin kävikin; yhä useammat alkoivat kyseenalaistamaan tätä ”totuutta”, ja kun illuusio vapaudesta ei nyt enää toimikaan, alkaa ”damage control” ”tekijänoikeuksien” yms. varjolla...
No, internetistä ei alunperinkään pitänyt tulla kuin Orwellin ”memory hole” ja massavalvontaväline...
Tässähän se taitaa todellinen syy olla.
Liikaa EU eliitin agendanvastaista sisältöä ja mitäpä muuta kuin sensuuria, sensuuria ja sensuuria.
SItähän tämäkin palsta on täynnä.
Tai siis tietenkin tyhjää.
Kuinkahan kauan näiden fasismiin viittaavien touhujen annetaan jatkua, kunnes kansan mitta alkaa olemaan täynnä. Muutos on ollut pelottavan nopea.
Sitten sopii miettiä sitäkin, että miksi ikäpolvien koulumenestys romahtaa ja ihmiset tyhmentyvät muutenkin. Tyhmiä alamaisia on helppo komennella. Lisää viihdettä, lisää ikean hyllyarvosteluja kansalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*ttuako tässä sitten enää tekee; minulla ei ole ollut edes TV:tä, kun YouTube on tarjonnut rajattomasti viihdettä. Lisäksi usein ennen kuin ostan jotakin, oli se sitten kauneudenhoitotuote, Ikean hylly, joku joulukalenteri... olen tottunut tarkistamaan löytyisikö sille YouTubesta arvostelua. Ja monia (esim. sisustus)juttuja olen intoutunut ostamaan YouTuben inspiroimana.
Nyt varmaan muuttuu meikäläisen ostokäyttäytyminen tai jopa lopahtaa koko touhu, ja jatkossa pitää varmaan torrenteilla hommata jotain teeveesarjoja katsottavaksi. Hienot tekijänoikeuspäätökset sieltä.
Mitä jos menisit kirjastoon ja lukisit kirjoja.
Mitä jos tulisit 2000-luvulle?
Tyhmentymään muun massan mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiocracy.
Mikä ihmeen teknologiavastainen mummo siellä huutelee? Mene keittämään vaikka puuroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiocracy.
Mikä sinäkin olet mitään vittuilemaan? :D Näyttäisit mallia ja häipyisit netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiocracy.
Mikä ihmeen teknologiavastainen mummo siellä huutelee? Mene keittämään vaikka puuroa.
Joo kunhan löydän ensin ohjevideon miten se tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiocracy.
Mikä sinäkin olet mitään vittuilemaan? :D Näyttäisit mallia ja häipyisit netistä.
Mikä itse olet vittuilemaan? Samalla oikeudella täällä kruisaillaan molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jää kaipaamaan mitään aivotonta pskaa jos Youtube menisi kiinni. Jospa useampi ihminen vihdoinkin havahtuisi laittamaan sen koneen kiinni ja menemään ulos oikeaan elämään. Ei ole onneksi mun elämä tai elämänlaatu jostain internetistä kiinni muutenkaan. Voi kun tulisi joku sähköt katkaiseva pulssi ja aloitettaisiin aivan alusta. Nää koneet eivät ole tehneet ihmiskunnalle kuin valtavan karhunpalveluksen. Ihmiset ovat nykyään niin TYHMIÄ.
Viimeksi eilen hain youtubesta ohjevideon miten eräs autoremontti tehdään. Se että videolla joku näyttää asian vaihe vaiheelta on paras tapa omaksua asia nopeasti.
Onhan siellä paljon hyödyllistä. Mutta myös paljon haitallista.
Tuollaisen suuren viisauden voi sanoa vaikka mistä tahansa ruokakaupasta.
Kielletään siis ruokakaupat?
Sä et taida tajuta, että youtube ei ole sama asia kuin kaikki videot internetissä.
Muistakaa, että mm. Halla-aho äänesti tämän puolesta.
Vasemmisto on housut aivan märkänä kun valtamedian ja vasukkiaivopierujen kritisointi vaikeutuu. Uutta uljasta maailmaahan tuossa luodaan täysin tietoisesti. Vallanpitäjiä harmittaa kun ei voi harrastaa mielivaltaa enää kuten aikana ennen internettiä...
Juu oikea syy kiinnostaa kyllä. Vapaa tiedonvälitys ihmiseltä ihmiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut että teitä käytetään laittomien huumaavien aineiden kuljettamiseen sekä ihmissalakuljetukseen. Koko euroopan tien omistajat laitettava vastuuseen kaikista huumausaineiden ja ihmissalakuljetuksen aiheuttamista kustnanuksista.
Myös autotehtaat ja muovipussukoiden valmistajat vastuuseen!!1
Kenkien valmistajat vastuuseen. Kuinka monta rikosta tekee ihmiset jotka käyttävät kenkiä?
Tuollaisen suuren viisauden voi sanoa vaikka mistä tahansa ruokakaupasta.
Kielletään siis ruokakaupat?