Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EU tekee youtuben laittomaksi euroopassa.

Vierailija
20.11.2018 |

https://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/nauti-youtubesta-kun-viela-ehdit-jul…

Varmaan politbyroo kaavailee omaa propaganda palvelua tilalle.

Kommentit (161)

Vierailija
21/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*ttuako tässä sitten enää tekee; minulla ei ole ollut edes TV:tä, kun YouTube on tarjonnut rajattomasti viihdettä. Lisäksi usein ennen kuin ostan jotakin, oli se sitten kauneudenhoitotuote, Ikean hylly, joku joulukalenteri... olen tottunut tarkistamaan löytyisikö sille YouTubesta arvostelua. Ja monia (esim. sisustus)juttuja olen intoutunut ostamaan YouTuben inspiroimana.

Nyt varmaan muuttuu meikäläisen ostokäyttäytyminen tai jopa lopahtaa koko touhu, ja jatkossa pitää varmaan torrenteilla hommata jotain teeveesarjoja katsottavaksi. Hienot tekijänoikeuspäätökset sieltä.

Mitä jos menisit kirjastoon ja lukisit kirjoja.

Vierailija
22/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että teitä käytetään laittomien huumaavien aineiden kuljettamiseen sekä ihmissalakuljetukseen. Koko euroopan tien omistajat laitettava vastuuseen kaikista huumausaineiden ja ihmissalakuljetuksen aiheuttamista kustnanuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahojen jako on se ensisijainen asia mikä Suomen ja EU:n päätöstentekijöitä kiinnostaa.

Vierailija
24/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan EUtube ollut olemassa jo iät ja ajat. Sisältö vaan on hiukan kuivahkoa.

Vierailija
25/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän on käsittääkseni lobanneet suuret mediayhtiöt ja mielestäni aika uskomatonta, etteivät muka tajua ampuvansa itseään jalkaan. Youtubessahan pyörii trailerit leffoista yms. yms. tuoden niille mainosta. Samaten se toinen linkkivero, että kohta ei linkkejäkään jaella mihinkään uutisiin yms. niin nehän menettää klikkituloja siinä sitten kun yhtä paljon porukkaa ei enää tule jaettujen linkkien kautta. Ei vaan mene mun jakeluun, että kuka näistä pykälistä muka hyötyy.

Linkkivero tosin kylläkään ei toimi kuvailemallasi tavalla. Kysymyksessä on laki jossa estetään muiden palveluiden "esikatselu" ilman että kuluttaja menee kyseiseen palveluun. Eli jos jaat vaikka iltasanomien uutisen faceen niin face tekee upouksen eli näet uutisesta lyhyen tekstinpätkän ja kuvan yms. linkkiveron ajatus on tehdä tuosta "tekijänoikeusien" alaisesta materiaalista (lyhyt kuvaus) maksullista (cpm hinonittelu eli katselukertojen mukaan kait menis). suurten yrityksien todennäköinen vastareaktio on poistaa "upotus" eli ei enää esikatselua palvelussa jonka johdosta linkittämisestä tehdään aika epäkäytännöllistä

Vierailija
26/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että teitä käytetään laittomien huumaavien aineiden kuljettamiseen sekä ihmissalakuljetukseen. Koko euroopan tien omistajat laitettava vastuuseen kaikista huumausaineiden ja ihmissalakuljetuksen aiheuttamista kustnanuksista.

Myös autotehtaat ja muovipussukoiden valmistajat vastuuseen!!1

Vierailija
27/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jää kaipaamaan mitään aivotonta pskaa jos Youtube menisi kiinni. Jospa useampi ihminen vihdoinkin havahtuisi laittamaan sen koneen kiinni ja menemään ulos oikeaan elämään. Ei ole onneksi mun elämä tai elämänlaatu jostain internetistä kiinni muutenkaan. Voi kun tulisi joku sähköt katkaiseva pulssi ja aloitettaisiin aivan alusta. Nää koneet eivät ole tehneet ihmiskunnalle kuin valtavan karhunpalveluksen. Ihmiset ovat nykyään niin TYHMIÄ.

Vierailija
28/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*ttuako tässä sitten enää tekee; minulla ei ole ollut edes TV:tä, kun YouTube on tarjonnut rajattomasti viihdettä. Lisäksi usein ennen kuin ostan jotakin, oli se sitten kauneudenhoitotuote, Ikean hylly, joku joulukalenteri... olen tottunut tarkistamaan löytyisikö sille YouTubesta arvostelua. Ja monia (esim. sisustus)juttuja olen intoutunut ostamaan YouTuben inspiroimana.

Nyt varmaan muuttuu meikäläisen ostokäyttäytyminen tai jopa lopahtaa koko touhu, ja jatkossa pitää varmaan torrenteilla hommata jotain teeveesarjoja katsottavaksi. Hienot tekijänoikeuspäätökset sieltä.

Mitä jos menisit kirjastoon ja lukisit kirjoja.

Luen kyllä kirjoja ja sarjakuviakin – mutta suositukset saan mistäs muualtakaan kuin YouTubesta.

Noh, onneksi on aina fanfiction.

Vierailija
29/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jää kaipaamaan mitään aivotonta pskaa jos Youtube menisi kiinni. Jospa useampi ihminen vihdoinkin havahtuisi laittamaan sen koneen kiinni ja menemään ulos oikeaan elämään. Ei ole onneksi mun elämä tai elämänlaatu jostain internetistä kiinni muutenkaan. Voi kun tulisi joku sähköt katkaiseva pulssi ja aloitettaisiin aivan alusta. Nää koneet eivät ole tehneet ihmiskunnalle kuin valtavan karhunpalveluksen. Ihmiset ovat nykyään niin TYHMIÄ.

Viimeksi eilen hain youtubesta ohjevideon miten eräs autoremontti tehdään. Se että videolla joku näyttää asian vaihe vaiheelta on paras tapa omaksua asia nopeasti.

Vierailija
30/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän haen internetistä TIETOA. Olisin vielä huomattavasti tyhmempi ilman nettiä.

Vierailija
31/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D kauheat vapinat sielläkin olisi päällä, jos vaikkapa vauvapalsta menisi kiinni.

Vierailija
32/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi eilen hain youtubesta ohjevideon miten eräs autoremontti tehdään. Se että videolla joku näyttää asian vaihe vaiheelta on paras tapa omaksua asia nopeasti.

Onhan siellä paljon hyödyllistä. Mutta myös paljon haitallista.

Vierailija
33/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D kauheat vapinat sielläkin olisi päällä, jos vaikkapa vauvapalsta menisi kiinni.

Puhu vaan omasta puolestasi.

Vierailija
34/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti uskottelette itsellenne että sivistävää ja mahtavaa informaatiotietoahan minä sieltä netistä vaan. Ja kun sitä ei MISTÄÄN muualta löydy, internet is the one and only.

Idiocracy.

Vierailija
35/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanasti uskottelette itsellenne että sivistävää ja mahtavaa informaatiotietoahan minä sieltä netistä vaan. Ja kun sitä ei MISTÄÄN muualta löydy, internet is the one and only.

Idiocracy.

Jos sinä haet pelkkää shaibaa netistä, niin älä yleistä sitä muihin.

Vierailija
36/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiocracy.

Itse ainakin mieluummin haluan videomuotoisen step by step -tutoriaalin kuin tekstiseinän jostain ohjekirjasta.

Ehkä se sitten on idiotismia.

Vierailija
37/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sairaalla tavalal toivon, että YouTube kielletään/bännää itsensä EUssa näkisipä kaikki uuvatit viimein millainen paikka tämä EU on

Vierailija
38/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan toteuttaa paremmin vapaan sanan rajoittamista. 😇 Netti on vaarallinen työkalu koska joukolla on voimaa.

Vierailija
39/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sinä täällä netissä teet? Näytä mallia.

Vierailija
40/161 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekijänoikeudet voisi lakkauttaa. 70 vuotta tekijän kuoleman jälkeen jo nyt ja loppua ei vedätyksille näy.

Ei tällä ole mitään tekemistä tekijänoikeuksien kanssa. Ne ovat vain tekosyy laajamittaiselle netin sensuroinnille vapaan tiedonvälityksen tukahduttamiseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi