Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinulla lapseton ei ole lapsia?

Vierailija
19.11.2018 |

Onko elämäntilanteesta johtuvaa, työstä patisuhteesta ym? Tai tahtomatonta lapsettomuutta. Itse olen 26v ja kovasti hakuaisimme mieheni kanssa jo lapsia mutta käytännössä tämä on mahdollista vasta vuoden kuluttua kun työsuhteeni toivottavasti vakinaistetaan.

Kommentit (163)

Vierailija
61/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut kokea synnytystä. Siksi.

Vierailija
62/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua lapsia. Btw, halveksin kaltaisiasi loisia, jotka alkavat porsimaan heti vakityön saatuaan ja sinun kaltaisten ihmisten takia meitä muitakaan naisia ei oikein uskalleta palkata.

Ei ole vaihtoehtoja. Jos tekee lapsia tyhjän päälle, voi pudota työelämästä.

Nykyaikana ei välttämättä ole työtä mihin palata, vaikka työsuhde olisi ollut vakituinen.

Yt saattaa napsahtaa kohdalle jo raskausaikana.

Raskaana olevia ei saa irtisanoa yt-neuvotteluissa. Tämä on todella väärin muita kohtaan, koska muilla ei ole vastaavaa suojaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkätyöt. Ei varaa ajatella vakiintumista. Mietin suomesta poismuuttamista, suomessa ei ole varaa perustaa perhettä, pienituloisena.

Vierailija
64/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolehtinut ehkäisystä ja aion huolehtia vastakin.

Vierailija
65/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa eikä ole eukkoa. Siinä syyt.

Vierailija
66/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en vaan jaksa sellaista, että 8h työpäivän jälkeen menen kotiin ja siellä olisi heti toinen työmaa. Se olisi täydellinen oravanpyörä ja työtä 24/7 kellon ympäri. En jaksaisi sellaista.

Kun tulen töistä, haluan vain rauhoittua ja tehdä just tasan sitä mitä huvittaa ja millä aikataululla huvittaa.

Vierailija
67/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fyysisesti liian sairas. Hyvä kun saa omat hommat jotenkin hoidettua.

Vierailija
68/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En halua lapsia

- Kierukka + en harrasta seksiä

Näin ollen ei ole lapsia, edes vahingossa.

Vierailija
69/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rehellisesti kestä lapsien huutoa ja riehumista. Onneksi tämä on myös puolisolle ok. M36.

Muuten tietenkin olisi hyvä tilanne, molemmat vakituisessa työssä keskimääräistä paremmilla tuloilla ja koulutuksilla. Asunto ja autot on jo omat. Myös ne harrastelelut on hankittu.

Vierailija
70/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan halua lapsia, elämä muuttuisi liikaa lapsen kanssa. Kaikki ulkoiset puitteet ovat kyllä muuten kohdallaan, vain hinku puuttuu. N29

Vierailija
71/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi tässä elämäntilanteessa rahaa elättää niitä, eikä ole kyllä löytynyt kunnollista ja luotettavaa isäehdokastakaan. N31

Vierailija
72/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkätyöt ja epävarma toimeentulo. Työttömyys. En halua kasvattaa lasta sossun tuella. Haluan lapseni saavan kunnon koulutuksen ja ammatin. Siksi olen lapseton.

Vierailija
73/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä. Ex-mies sanoi ettei minusta olisi hyväksi äidiksi. Hän halusi eron ja hankki lapsia uuden vaimon kanssa.

Nainen 42

Vierailija
74/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin lapsen mutta mieheni ”ei vielä”. Olen 32, hän 35. Pelottaa, ettei sitten enää iän takia tärppää, kun mieheni päättää, että hetki on vihdoin sopiva.

Vierailija
75/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala lapsuus, en saanut tervettä vanhemman mallia ja pelkään, että toistaisin omien vanhempieni virheet ja pilaisin lasteni elämän.

N31

Vierailija
76/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin puutteen vuoksi. Mies lähti menemään, kun tuli se sovittu lastentekoaika. Nyt alkaa olla jo aika loppu osaltani.

Vierailija
77/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut ketään kenen kanssa voisi yrittää, eikä ole rahaa eli kunnollista työsuhdetta. 

Vierailija
78/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä nuoruudesta lähtien (nyt 55v, nainen, parisuhteessa).

Vastaukseni ovat edelleen: Koska en näe mitään merkitystä siinä että lisääntyisin. Minulla ei ole koskaan ollut toivetta kokea 'suvun jatkumoa' tms. En myöskään ole kokenut että geenejäni tarvitsisi levittää, vaikka hyvä tyyppi kuulemma olenkin. Ei ollut mitään hinkua nähdä 'mini-me:tä' tai mieheni näköistä uutta ihmistä. Minkälaiseen maailmaan lapsi syntyisi, mikä on maapallon kohtalo?

Miten olisin osannut opettaa lapselle moraalia, etiikkaa, kun itse olen (edelleen) kysymyksiä täynnä? Ei riittänyt että 'halusin lapsen, tässä nyt olet, teen parhaani ja rakastan, toivottavasti saat onnellisen elämän, oho, anteeksi, saitkin paskan elämän'. Ei ei ei.

Vierailija
79/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen KÖYHÄ!

Vierailija
80/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain noin 10% naisista on henkisesti riittävän kyvykkäitä äideiksi. Valitettavasti juuri heikoin aines lisääntyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän