Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinulla lapseton ei ole lapsia?

Vierailija
19.11.2018 |

Onko elämäntilanteesta johtuvaa, työstä patisuhteesta ym? Tai tahtomatonta lapsettomuutta. Itse olen 26v ja kovasti hakuaisimme mieheni kanssa jo lapsia mutta käytännössä tämä on mahdollista vasta vuoden kuluttua kun työsuhteeni toivottavasti vakinaistetaan.

Kommentit (163)

Vierailija
21/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo vuonna 2050 näyttää ennusteiden mukaan sen verran lohduttomalta paikalta etten halua sellaista perintöä kellekään tarjota.

Tämän lisäksi ihminen tulee omaa ahneuttaan tuhoamaan itsensä lajina joten suvun jatkaminen ei sinänsä ole kovinkaan relevantti tavoite kun kaikki sukuhaarat tulevat tuhoutumaan aikojen saatossa - en muutoinkaan pidä itseäni niin kovin tärkeänä lenkkinä niiden noin 110 miljardin ihmisen joukossa jotka ovat tätä planeettaa asuttaneet. Eläimiä ollaan siinä missä muutkin maapallon asukit vaikka nyt tietoisina oloina olemmekin itsemme jalustalle nostaneet.

Siksi olen päättänyt nauttia lyhyestä elämästäni täysin siemauksin ilman perheen mukanaan tuomia rasitteita ja niitä piisaa.

Vierailija
22/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuus perhehelvetissä riitti, päätin jo nuorena ettei ikinä ja siitä olen pitänyt kiinni. Hain sterilisaation heti kun se oli mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää lapsista. Pienet vauvat ihan söpöjä.

Vierailija
24/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsentekoiässä en löytänyt sitoutumaan valmista isäehdokasta, enkä halunnut yksinhuoltajaäidiksi.

Vierailija
25/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä huolimatta, että minulla on ollut onnellinen lapsuus, koulut menneet hyvin, kiva työpaikka, kavereita, kumppani, matkoja - eli oikeastaan olen saanut kaiken mitä olen halunnut - koen että elämä on kärsimystä ja usein toivon etten olisi koskaan syntynyt. En voisi elää sen kanssa että laittaisin jonkun kokemaan samaa ihmiselämän verran kuin itse olen kokenut

Vierailija
26/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei kelpuuta minua. Pitäisi olla vaarallisen kiehtova rikas jännäm*es että kelpaisi. Yksin on vaikeaa perustaa perhe.

Vierailija
27/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maapallo vuonna 2050 näyttää ennusteiden mukaan sen verran lohduttomalta paikalta etten halua sellaista perintöä kellekään tarjota.

Tämän lisäksi ihminen tulee omaa ahneuttaan tuhoamaan itsensä lajina joten suvun jatkaminen ei sinänsä ole kovinkaan relevantti tavoite kun kaikki sukuhaarat tulevat tuhoutumaan aikojen saatossa - en muutoinkaan pidä itseäni niin kovin tärkeänä lenkkinä niiden noin 110 miljardin ihmisen joukossa jotka ovat tätä planeettaa asuttaneet. Eläimiä ollaan siinä missä muutkin maapallon asukit vaikka nyt tietoisina oloina olemmekin itsemme jalustalle nostaneet.

Siksi olen päättänyt nauttia lyhyestä elämästäni täysin siemauksin ilman perheen mukanaan tuomia rasitteita ja niitä piisaa.

Sama, maapallo on pilalla ja olisi ihan älyttömän itsekästä pakottaa lasta kasvamaan kaaoksen keskellä.

Vierailija
28/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta hlvettiä, ei kiitos.

Vierailija
29/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei välttämättä voi saada lapsia. Hoidoissa olemme ja jos ei onnistu näin niin sitten luovutetuilla siittiöillä todennäköisesti onnistuu, koska minusta ei ole löytynyt mitään syytä lapsettomuudelle. Raskastahan tämä on mutta emme näe muitakaan vaihtoehtoja.

Vierailija
30/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rääkyvä räkänokka lahkeeseen?

Tai pikemminkin pallona jalkaan pariksikymmeneksi vuodeksi?

Ööööö.... ei kiitos.

N24

Vierailija
31/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei kelpuuta minua. Pitäisi olla vaarallisen kiehtova rikas jännäm*es että kelpaisi. Yksin on vaikeaa perustaa perhe.

Mä veikkaan että jos heivaisit tuon itsesäälivän asenteen metsään, voisi vaikka onnistaakin vähän paremmin. Mutta toisaalta en toivo maailmaan enempää ihmisiä, joten ehkä parempi että pysyt tuossa poterossasi.

Vierailija
32/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin juuri 3,5 vuotta kestävät opinnot ja haluaisin aloittaa sen jälkeen kunnollisen uran. En halua omia lapsia, mutta olen avoin adoptiolle.

Vierailija
33/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin en halua myöskään kokolattiamattoa tai lemmikkikäärmettä.

Vierailija
34/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ole koskaan kiinnostanut.En ole ikinä edes miettinyt,että mitä jos.

Lapseton elämä on aina ollut minulle itsestäänselvä asia.11 vuotta sitten tapasin elämäni miehen,joka ajattelee samoin.Eläimet on niitä,joita tykkäämme hoivata :)

T.N33,steri tehty vuosi sitten.

Vierailija
35/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua lapsia. Btw, halveksin kaltaisiasi loisia, jotka alkavat porsimaan heti vakityön saatuaan ja sinun kaltaisten ihmisten takia meitä muitakaan naisia ei oikein uskalleta palkata.

Ei ole vaihtoehtoja. Jos tekee lapsia tyhjän päälle, voi pudota työelämästä.

Enemmänhän tuosta on hallaa kuin siitä, että olisi ensin siinä vakityössä edes jokusen vuoden ja palaisi asap takaisin eikä vetelehtisi kotona vielä vuositolkulla sen päälle! 

Kela maksaa äitiyspäivärahan, joten mitään merkittävää rahanmenoa ei yritykselle synny. Työnantajat liioittelevat asioita omaksi edukseen, mutta ne eivät pohjaudu todellisuuteen. Työnantaja ei maksa palkkaa äitiysloman ajalta, ellei testissä ole niin mainittu ja sekin on max. pari kuukautta. Lasten hoito kotona on yhteiskunnalle halvempi ratkaisu kuin kunnallinen päivähoito. Kaikki äitiyteen liittyvät kulut on vain sovinistista propagandaa. Isyyslomien kuluista ei ole kukaan kiinnostunut, vaikka ne halvaannuttavat työtehtävät pitkäksi aikaa, erityisesti jos niitä pidetään pätkissä. Vika on työnantajien asenteissa.

Vierailija
36/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua lapsia. Btw, halveksin kaltaisiasi loisia, jotka alkavat porsimaan heti vakityön saatuaan ja sinun kaltaisten ihmisten takia meitä muitakaan naisia ei oikein uskalleta palkata.

Ei ole vaihtoehtoja. Jos tekee lapsia tyhjän päälle, voi pudota työelämästä.

Nykyaikana ei välttämättä ole työtä mihin palata, vaikka työsuhde olisi ollut vakituinen.

Vierailija
37/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin monella muullakin: en halua lapsia, eikä halua puolisonikaan.

Vierailija
38/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkätöitä toisensa perään.Työttömyyttä. En ole tavannut ketään, jonka kanssa olisin voinut perustaa perhettä. Vanhemmat ovat nyt iäkkäitä, koko elämä pyörii vanhempien ympärillä. Ikää jo liikaa lasten saamiseen. Elämä on liian kallista perheenperustamiseen, pienituloiselle. Töitä on paiskittava liikaa, ei energia enää riitä muuhun.

Vierailija
39/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi lapsia, itellä liikaa mieleterveysongelmia, en jaksa hoitaa ketään paitsi itteäni

n28

Sama täällä, hyvä jos itseni saan loppuelämän aikana jonkinlaiseen tasapainoon.

M33

Vierailija
40/163 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33 v. ja ikisinkku. Haluaisin lapsia, mutta ei ole puolisoa. Lisäksi olen kiinnostunut naisista, joten se aiheuttaa omat haasteensa. Minulla on myös sairaus, joka ei ole este lasten saamiselle, mutta raskaus on tavallista suurempi riski/rasitus elimistölleni. Se huolestuttaa ja pelottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi