Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinulla lapseton ei ole lapsia?

Vierailija
19.11.2018 |

Onko elämäntilanteesta johtuvaa, työstä patisuhteesta ym? Tai tahtomatonta lapsettomuutta. Itse olen 26v ja kovasti hakuaisimme mieheni kanssa jo lapsia mutta käytännössä tämä on mahdollista vasta vuoden kuluttua kun työsuhteeni toivottavasti vakinaistetaan.

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin aikoinaan löytänyt sopivan miehen niin olisihan lapsia voinut tulla hankittua.

Vierailija
102/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompaa ja halvempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku, ei ole miestä

Eihän tuo nyt ole nykyään mikään ongelma.

Vierailija
104/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin halunnut. Vaimo ei. Kaikkea ei voi elämältä saada.

Vierailija
105/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmekymppiseksi kauheinta mitä naisihminen voi olla: lihava. Lisäksi olin myös erittäin epävarma, joten eipä löytynyt miestä. Nyt olen 35, normaalipainoinen ja itsevarmemempi, mutta ei tietenkään ole mitään varmuutta, että ehtisin löytää miehen, jonka kanssa haluaisin loppuelämäni viettää ja jälkikasvua hankkia, ennen kuin se on fyysisesti mahdotonta.

Vierailija
106/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua lapsia. Btw, halveksin kaltaisiasi loisia, jotka alkavat porsimaan heti vakityön saatuaan ja sinun kaltaisten ihmisten takia meitä muitakaan naisia ei oikein uskalleta palkata.

Ai niin,suunnittelee äitiyslomaa heti kun saa vakituisen työn.Työnantajalle varmaan loistojuttu.

Vierailija
107/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 33 ja mies 35. Molemmat olemme akateemisen koulutuksen uhreja elikkä työttömiä. Elämmeyhteiskunnan tuilla. Tähänkö lapsi? Ei tunnen sentään jonkinlaista vastuutakin vielä, joten ei kiitos lapsia tähän yhtälöön. 

Etkö usko, että töitä löytyy jossain vaiheessa? Ehkä liiankin tarkkaan mietitään nykyään tuota, onko lapsiin varaa. Itse olimme myös köyhiä, kun lapsemme syntyivät, mutta lapsiperheen elämä on erilailla rikasta. 

Vierailija
108/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minkäänlaista halua perustaa lapsiperhettä. m44

Kyllä se vielä tulee. Jätät sitten vaimosi ja etsit uuden nuoremman lasten tekoon. Kaikki miehet haluavat lapsia jossain vaiheessa.

Mistä olet tuon sadun kehittänyt? Eikä mies saa lapsia nuoremman naisen kanssa automaattisesti siksi että mies haluaa,vahinkoja sattuu sielläkin.

Vierailija
109/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämällä ei ole tarkoitusta tahallisesti lapsettomana, niin se vaan on.

Vierailija
110/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hankkinut lasta/lapsia, sillä syyksi ei kelpaa pelkästään se, että itse haluaa. Lapselle pitää pystyä tarjoamaan turvalliset puitteet kasvaa ja kehittyä. Siihen tarvitaan hyvä aikuisten välinen parisuhde, hyvä talous ja paljon annettavaa aikaa ja energiaa!

Näistä ei kohdallani kaikki ehdot täyttyneet, joten jätin ipanat vääntämättä. En osaa surra asiaa ja olen tyytyväinen elämääni.

Vierailija
111/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin lapsen mutta mieheni ”ei vielä”. Olen 32, hän 35. Pelottaa, ettei sitten enää iän takia tärppää, kun mieheni päättää, että hetki on vihdoin sopiva.

Ei vielä=ei koskaan.Miehen tapa saada nainen ilman lapsia.

Vierailija
112/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paljosta jää paitsi jos ei saa lasta.

Kuinka paljosta jää lasten takia paitsi?

Vierailija
113/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko joku järjen jättiläinen on maininnut lapsettomuuden olevan itsekästä?

Vierailija
114/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä elämässä pidin itseäni perheihmisenä, mutta elämällä oli toisia suunnitelmia. Sairastuin teininä Crohnin tautiin, joka mm. teki minusta tunnevammaisen, liian kylmän ja mekaanisen. Lupasin kaikki nuo vuodet sitten, että en voi muutta kuka tai oikeastaan mikä minä olen, mutta voin päättää keneen se vaikuttaa ja miten.

Idiomi menee, että jos rakastat jotakuta oikeasti, haluat heidän parastaan. Suojelen muita itseltäni ja en enää päästä ihmisiä niin lähelle, että siitä syntyisi kaverisuhdetta syvempää. Jos se tarkoittaa, että olen itsekäs tai palan figuratiivisessä helvetissä niin olkoon, se on se hinta minkä olen valmis maksamaan, jotta viattomalla olisi se elämä, minkä hän ansaitsee. Ei siis perhettäkään.

Vierailija
115/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen elämän tarkoituksen kukin päättäköön itse. Ei ole sinulta pois muiden päätökset.

Vierailija
116/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiesin jo alle kouluikäisenä, etten halua lapsia. Nyt kohta 40v. mittarissa.

Vierailija
117/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paljosta jää paitsi jos ei saa lasta.

Oletko koskaan tullut tuumanneeksi mistä kaikesta itse jäät paitsi?

Vierailija
118/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään maailmassa ei ole niin tärkeää kuin oma lapsi.

Kertoisitko hieman perusteluita kuten muutkin vastaajat?

Vierailija
119/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä 37 vuoden ikään mennessä ole tullut kohdalle hyvää isäehdokasta.

Vierailija
120/163 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinun lapsesi ei tee lapsia, onko sinun lapsesi elämä täysin tarkoitukseton? :D Tämä kommentti kertoo paljon lapsia hankkineiden järjenjuoksusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan